Icerige atla
Extraloob

Biz (extraloob.com) Kaç Kişiyiz Gerçekten?

· 87 Replies · 4.7K views · Page 2 / 5
Replies
B
Black Rain OP ⭐ 19y
#21
Off topic o kadar da popüler değil onun için birçoğu bu topici görmez amacına ulaşmaz topic kısaca 😄 buraya bakmsada hepsi extraloob.com dan nasolsa 😁

ps: ben de varım 😘

Adet oldu artık eklendin demek 😊
O
#22
OneEyedJack
nickimi böyle yapar mısın iğrendirdin beni kendi nickimden 😁 😁
L
#23
Forum basit bir ortamdır.Orda görünenlerin ancak 100 kadarı yazar onun içindede modlar globaller felan filan vardır.
Benide yaz istersen.
B
#24
OneEyedJack
nickimi böyle yapar mısın iğrendirdin beni kendi nickimden 😁 😁



Bu nasıl

OneEyedJack
.NET
.NET ⭐ 19y
#25
Beni de yaz.
[F New]Solo Gitarist
S
Stephanos ⭐ 19y
#26
bende varım ama saçma olmamış mı ?!
C
#27
benide yazz 😎 saçma olmamış kimler aktif oluyor görücez 😆
B
Black Rain OP ⭐ 19y
#28
yahu burda amaç şu gerçekten aktüf olan üyeler kimler onu görüyoroz ç
O
#29
OneEyedJack
nickimi böyle yapar mısın iğrendirdin beni kendi nickimden 😁 😁



Bu nasıl

OneEyedJack

Seni mi kırıcaz^^
Ercancığımın dediğini yapar mısın be güzelim 😁
G
#30
bende varım
M
#31
Forumlarımızda toplam 617747 mesaj, 53166 başlık, 88041 üye, 4 yönetici, 12 global mod ve 18 moderatör bulunmaktadır.

Ben makinanın yalancısıyım.^^
S
SnowFlake ⭐ 18y
#32
ben de varım
O
#33
zuahahha ismimize bak olmamış hemen değiştir başkaları görmesin lütfen 😁 😁
B
Black Rain OP ⭐ 19y
#34
üzgünüm ama isimler konusunda bişey yapamıyorum hepsi birbirine karıştı 😊
renksiz olsa bi süre sonra uğraşıcam 😊 😆
S
SnowFlake ⭐ 18y
#35
onlar ne biçim bi renk be 😁
R
RollsRoyce ⭐ 19y
#36
Ana sayfanın en altında herşey belli.
S
SnowFlake ⭐ 18y
#37
üzgünüm ama isimler konusunda bişey yapamıyorum hepsi birbirine karıştı 😊
renksiz olsa bi süre sonra uğraşıcam 😊 😆

mesajı düzenleyip göndermeden önce bi önizleme yap da bize gösterme 😁
B
Black Rain OP ⭐ 19y
#38
üzgünüm ama isimler konusunda bişey yapamıyorum hepsi birbirine karıştı 😊
renksiz olsa bi süre sonra uğraşıcam 😊 😆

mesajı düzenleyip göndermeden önce bi önizleme yap da bize gösterme 😁

Herşey yerine otursun onada sıra gelicek 😊 bir yandan autoit i kavramaya çalışıyorum bir yandan PS le bişşeler yapıorum
pc allak bullak oldu .D
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#39
böyle bir istatistik tutamazsın ki, kimisi okuyucudur yazmaz kimisi okur ama burayı görmez ohooo bu kadar sorun içerisinde sen topice adam çağırıyorsun 😜
B
Black Rain OP ⭐ 19y
#40
böyle bir istatistik tutamazsın ki, kimisi okuyucudur yazmaz kimisi okur ama burayı görmez ohooo bu kadar sorun içerisinde sen topice adam çağırıyorsun :P

Çağıtmıyorum okan abi sadece kaç kişi gelip ben burdayım derse adını kayda alıyorum ... Birçok kişi online Gözüküo ama hangisi oınline ki ? Aslında burda amaç bi gövde gösterisi Ha diyince Biz Bukadar Kişiyiz Diyebilmemiz İçin 😉 😆

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: