Icerige atla
Extraloob

Bitcoin Muhabbet Köşesi $

· 334 Yanıt · 167K görüntüleme · Sayfa 4 / 17
Yanıtlar
377 dolara düştü biraz daha bekleyim almayı düşünüyorum bakalım.
lemonade
lemonade OP ⭐ 17y
#62
bitcoin ise yerinde sayıyor
happy4ever
happy4ever ⭐ 13y
#63
Selamlar,

Nerden ve nasıl alıyoruz 😊
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#64
Selamlar,

Nerden ve nasıl alıyoruz :)

cex.io'dan alıyoruz da şu an fiyatlar baya arttı.

bitcoin ise yerinde sayıyor


oda 3000 oldu , 2200 civarından.
lemonade
lemonade OP ⭐ 17y
#65
cex.io'dan alıyoruz da şu an fiyatlar baya arttı.



oda 3000 oldu , 2200 civarından.

yaklaşık 10 gün önce 3tü düştü tekrar 3 e yaklaştı. Değişen bir şey yok yani bu süreçte ama ethereum o süre zarfında ikiye katlandı.
E
#66
yaklaşık 10 gün önce 3tü düştü tekrar 3 e yaklaştı. Değişen bir şey yok yani bu süreçte ama ethereum o süre zarfında ikiye katlandı.

27 Mayısta bütün coinler düştüğü zaman BTC 1900 lere gerilemişti 2600 den. O zamanda ethereum 130 a kadar düşmüştü. Ben de herkes ethereumun pazar hacmi olarak bitcoini geçeceği görüşündeyim arkasındaki bu rüzgar ve hyple ile $500 çokta uzakmış gibi durmuyor.

Selamlar,

Nerden ve nasıl alıyoruz :)


En düşük kayıpla satın almak için BTC alıp aldığınız BTC ile işlem yapmanızı tavsiye ederim. Büyük çaplı yatırımlar için BTCTurk güvenilir, küçük paralarla oynuyorsanız Paribu dan BTC alıp Bittrex, Poloniex gibi sitelerden aldığınız BTC yi altcoinlere dönüştürebilirsiniz.
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#68
390 dolardan tekrar aldım 120 dolarlık , bakalım ne olacak.
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#69
390 dolardan tekrar aldım 120 dolarlık , bakalım ne olacak.

410 dolardan sattım , 5 dolar = 20 TL kar.
Bu olaya adam akıllı paralarla girmek lazım. 100 dolar yerine 10.000 dolarla girsen al-sat ile küçük kur değişimlerinde bile deli para kazanırsın.
Ben 100 dolarla umursamayarak 2 işlemle 25 dolar kazandım , 10.000 dolar ile 2.500 dolar para ediyor.

@lemonade

Naptın sen para yatırdın mı hiç ?
Zcash'den haberi olan var mı? O da son zamanlarda uçmuş ve nvidia kartlar ile kazılıyormuş
Zcash (ZEC) price, charts, market cap, and other metrics | CryptoCurrency Market Capitalizations


BU listeden şu anki zorluklara göre kazanabileceğin paralara bakabilirsin.

410 dolardan sattım , 5 dolar = 20 TL kar.
Bu olaya adam akıllı paralarla girmek lazım. 100 dolar yerine 10.000 dolarla girsen al-sat ile küçük kur değişimlerinde bile deli para kazanırsın.
Ben 100 dolarla umursamayarak 2 işlemle 25 dolar kazandım , 10.000 dolar ile 2.500 dolar para ediyor.

@lemonade

Naptın sen para yatırdın mı hiç ?


Çok ciddi düşüşlerde yaşanılabilir bir günde. Pazar payı yüksek olmasına rağmen %40-%50 düşüş çokta uzak ihtimal değil.
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#71
BU listeden şu anki zorluklara göre kazanabileceğin paralara bakabilirsin.



Çok ciddi düşüşlerde yaşanılabilir bir günde. Pazar payı yüksek olmasına rağmen %40-%50 düşüş çokta uzak ihtimal değil.


Tabi ki risk var ama şu sıralar pek olduğunu zannetmiyorum. Putin bile yatırım yapmış , bu aralar yükselmeye devam eder muhtemelen.
Tabi ki risk var ama şu sıralar pek olduğunu zannetmiyorum. Putin bile yatırım yapmış , bu aralar yükselmeye devam eder muhtemelen.

Bende yükseleceği görüşündeyim ama işin içine para girince hiç güvenemiyorum 😄
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#73
Bende yükseleceği görüşündeyim ama işin içine para girince hiç güvenemiyorum :D

Konu açıldığında 100 dolardı şimdi 420 dolar , neler kaçırdık şu güvensizlikten...
Konu açıldığında 100 dolardı şimdi 420 dolar , neler kaçırdık şu güvensizlikten...


Böyle olacağını öngöremedik. Ben Mart ayından beri takip ediyorum o zamanlar 20 dolardan 50 dolara çıkmıştı herkes ekmeğini yedi bile ben geç kaldım diyerek almamıştım, pişmanım.
lemonade
lemonade OP ⭐ 17y
#75
ben de aynen 100 usd attım duruyor
@Chorus
happy4ever
happy4ever ⭐ 13y
#76
Madencilik için hangi ekran kartı uygun olur ? Y.dışından getirtmeyi düşünüyorum.

Rx480-580 sanırım f/p olarak en iyi gözüküyor. Fiyat uygun olursa 2-3 tane almayı düşünüyorum. Edindiğim bilgilere göre yaptığınız yatırımı 2 ay içerisinde çıkarıyorsunuz. Sonrası size kar olarak gelmeye başlıyor. Doğrulayabilir miyiz?

--

2 adet rx580 alma kararı aldım. Tanesi 1200'den gelecek. Forumlardaki hash ratelere göre günde 10 dolar gibi bir kazanç getirecek.
E
#77
Madencilik için hangi ekran kartı uygun olur ? Y.dışından getirtmeyi düşünüyorum.

Rx480-580 sanırım f/p olarak en iyi gözüküyor. Fiyat uygun olursa 2-3 tane almayı düşünüyorum. Edindiğim bilgilere göre yaptığınız yatırımı 2 ay içerisinde çıkarıyorsunuz. Sonrası size kar olarak gelmeye başlıyor. Doğrulayabilir miyiz?


Şimdi şöyle bir sıkıntı var her gün havuza daha fazla kişi giriyor 1 ay öncesine göre kazanılan ethereum nerdeyse yarıya kadar düştü, ha 1 ayda ethereum 3 e katladı belki ama bundan sonraki aylarda da 3 e katlayacak diye bir kaide yok. Kartları alabilirseniz (ki çok zor bütün dünyada stok sıkıntısı var insanlar 1070 istiyor 480-580 kartlarına karşılık) eğer bu konulara yeniyseniz hem ilk başlarda sistemi kurmak çok uğraştırır hemde yatırımınız karşılığını alacağınızın garantisi yok. Yani kimse şu an çıkarır yada çıkarmaz kesin bir şey söyleyemez. Siz kendi görüşleriniz doğrultusunda yatırımınızı yapabilirsiniz.

Not: Şöylede bir konu var ethereumun karı düşer başka bir coinin karı artar. Şu anda 480-580 gibi kartlarla ethereum dışında Zcash-Zclassic-Ubiq gibi farklı coinleri mininglemekte oldukça karlı.
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#78
Not: Şöylede bir konu var ethereumun karı düşer başka bir coinin karı artar. Şu anda 480-580 gibi kartlarla ethereum dışında Zcash-Zclassic-Ubiq gibi farklı coinleri mininglemekte oldukça karlı.


Aynen mining yapmak mantıklı bu yüzden. Bir coin biter bir coin başlar ama 2 ay içerisinde yatırımını geri almayı mümkün görmüyorum elektrik faturası vs yüzünden.
Aynen mining yapmak mantıklı bu yüzden. Bir coin biter bir coin başlar ama 2 ay içerisinde yatırımını geri almayı mümkün görmüyorum elektrik faturası vs yüzünden.

Elektrik çok pahalı değil düşününce 1 kW 41 kuruş . R9 390 lı kişisel bilgisayarımda mining sırasında kart 175 watt işlemcide 30-35 watt civarı güç çekiyor. Duvardan 300 watt civarında çektiğini düşünüyorum o da 7/24 açık bırakıldığı zaman ayda 90 TL yapıyor. Şu anki kur ve zorluk ile aylık kazancım $208 olarak gözüküyor, harcanan elektrik getirdiği paranın %12-13 civarı yapıyor. Ki mining için özel olarak kurulmuş bir bilgisayarda bu oran dahada düşük olacaktır.

Not : Duvardan çektiği güç konusunda emin değilim henüz elektrik faturası gelmedi 😄
happy4ever
happy4ever ⭐ 13y
#80
Şimdi şöyle bir sıkıntı var her gün havuza daha fazla kişi giriyor 1 ay öncesine göre kazanılan ethereum nerdeyse yarıya kadar düştü, ha 1 ayda ethereum 3 e katladı belki ama bundan sonraki aylarda da 3 e katlayacak diye bir kaide yok. Kartları alabilirseniz (ki çok zor bütün dünyada stok sıkıntısı var insanlar 1070 istiyor 480-580 kartlarına karşılık) eğer bu konulara yeniyseniz hem ilk başlarda sistemi kurmak çok uğraştırır hemde yatırımınız karşılığını alacağınızın garantisi yok. Yani kimse şu an çıkarır yada çıkarmaz kesin bir şey söyleyemez. Siz kendi görüşleriniz doğrultusunda yatırımınızı yapabilirsiniz.

Not: Şöylede bir konu var ethereumun karı düşer başka bir coinin karı artar. Şu anda 480-580 gibi kartlarla ethereum dışında Zcash-Zclassic-Ubiq gibi farklı coinleri mininglemekte oldukça karlı.


Sabah 8.30'dan beri bayağı araştırmadayım 😄

Mining Calculator Bitcoin, Ethereum, Litecoin, Dash and Monero bu sitedeki kar hesabına göre hesap yaptım fakat illaki sarkacaktır. Stoklar konusunda, şuanda kartların 2.el fiyatları bile uçmuş durumda 😄 Birkaç toptancıyla ve y.dışıyla görüştüm. Yazdığım 580 kartı da stoklarda yokmuş malesef. Ama bir toptancı bulabilirim dedi, beklemedeyim 😊
Yoğun talep var tabi ama sizce yinede yatırım yapılmaz mı ?

Aynen mining yapmak mantıklı bu yüzden. Bir coin biter bir coin başlar ama 2 ay içerisinde yatırımını geri almayı mümkün görmüyorum elektrik faturası vs yüzünden.

Dediğim gibi muhtemelen sarkacaktır. Gerçi elektrik vs dahil 70 gün olarak hesap yaptım. Aslında 2 veya 3 ay çok fark etmez, önemli olan farklı coinlerle ile mining işlemini devam ettirebilmek. Bunu yapabilirsen 12 ayın 9 u yine sana kalıyor.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: