E
EnderGelisenOsasunaAtagi
⭐ 14y
377 dolara düştü biraz daha bekleyim almayı düşünüyorum bakalım.

Selamlar,
Nerden ve nasıl alıyoruz :)
bitcoin ise yerinde sayıyor
cex.io'dan alıyoruz da şu an fiyatlar baya arttı.
oda 3000 oldu , 2200 civarından.

yaklaşık 10 gün önce 3tü düştü tekrar 3 e yaklaştı. Değişen bir şey yok yani bu süreçte ama ethereum o süre zarfında ikiye katlandı.
Selamlar,
Nerden ve nasıl alıyoruz :)

390 dolardan tekrar aldım 120 dolarlık , bakalım ne olacak.
Zcash'den haberi olan var mı? O da son zamanlarda uçmuş ve nvidia kartlar ile kazılıyormuş
Zcash (ZEC) price, charts, market cap, and other metrics | CryptoCurrency Market Capitalizations
410 dolardan sattım , 5 dolar = 20 TL kar.
Bu olaya adam akıllı paralarla girmek lazım. 100 dolar yerine 10.000 dolarla girsen al-sat ile küçük kur değişimlerinde bile deli para kazanırsın.
Ben 100 dolarla umursamayarak 2 işlemle 25 dolar kazandım , 10.000 dolar ile 2.500 dolar para ediyor.
@lemonade
Naptın sen para yatırdın mı hiç ?
BU listeden şu anki zorluklara göre kazanabileceğin paralara bakabilirsin.
Çok ciddi düşüşlerde yaşanılabilir bir günde. Pazar payı yüksek olmasına rağmen %40-%50 düşüş çokta uzak ihtimal değil.
Tabi ki risk var ama şu sıralar pek olduğunu zannetmiyorum. Putin bile yatırım yapmış , bu aralar yükselmeye devam eder muhtemelen.
Bende yükseleceği görüşündeyim ama işin içine para girince hiç güvenemiyorum :D
Konu açıldığında 100 dolardı şimdi 420 dolar , neler kaçırdık şu güvensizlikten...

Madencilik için hangi ekran kartı uygun olur ? Y.dışından getirtmeyi düşünüyorum.
Rx480-580 sanırım f/p olarak en iyi gözüküyor. Fiyat uygun olursa 2-3 tane almayı düşünüyorum. Edindiğim bilgilere göre yaptığınız yatırımı 2 ay içerisinde çıkarıyorsunuz. Sonrası size kar olarak gelmeye başlıyor. Doğrulayabilir miyiz?
Not: Şöylede bir konu var ethereumun karı düşer başka bir coinin karı artar. Şu anda 480-580 gibi kartlarla ethereum dışında Zcash-Zclassic-Ubiq gibi farklı coinleri mininglemekte oldukça karlı.
Aynen mining yapmak mantıklı bu yüzden. Bir coin biter bir coin başlar ama 2 ay içerisinde yatırımını geri almayı mümkün görmüyorum elektrik faturası vs yüzünden.
Şimdi şöyle bir sıkıntı var her gün havuza daha fazla kişi giriyor 1 ay öncesine göre kazanılan ethereum nerdeyse yarıya kadar düştü, ha 1 ayda ethereum 3 e katladı belki ama bundan sonraki aylarda da 3 e katlayacak diye bir kaide yok. Kartları alabilirseniz (ki çok zor bütün dünyada stok sıkıntısı var insanlar 1070 istiyor 480-580 kartlarına karşılık) eğer bu konulara yeniyseniz hem ilk başlarda sistemi kurmak çok uğraştırır hemde yatırımınız karşılığını alacağınızın garantisi yok. Yani kimse şu an çıkarır yada çıkarmaz kesin bir şey söyleyemez. Siz kendi görüşleriniz doğrultusunda yatırımınızı yapabilirsiniz.
Not: Şöylede bir konu var ethereumun karı düşer başka bir coinin karı artar. Şu anda 480-580 gibi kartlarla ethereum dışında Zcash-Zclassic-Ubiq gibi farklı coinleri mininglemekte oldukça karlı.
Aynen mining yapmak mantıklı bu yüzden. Bir coin biter bir coin başlar ama 2 ay içerisinde yatırımını geri almayı mümkün görmüyorum elektrik faturası vs yüzünden.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap