O komisyon da kar etmek için %de kaç değer kazanmak gerekiyor?
%3 parayi ilk yatirdiginda cekiyor.
0.20 dolarda her alip sattiginda cekiyor.
Bunu hesabina cekmek icin kac para istiyor bilmiyorum , buyuk ihtimal en fazla komisyonu burada alacak.
Hesaba parayi attiktan sonra al-sat yapacaksan cok bir komisyon yok. Her alim satimina 0.20 dolar aliyor , buda pek koymuyor.
Ornegin 165 dolardan aldigim etheri 170ten satsaydim al-sat komisyonu hesaplanmis haliyle beraber net 3 dolar kar ediyordum. Yani sadece 5 dolar yukseltip satsan bile kar ediyorsun.
Edit 2: hesabina cekme olayi icin btcturk 16 hazirana kadar komisyon yok diyor. Btcye cevirip oraya aktarip komisyonsuz cekebiliriz muhtemelen.



