Icerige atla
Extraloob

Bitcoin Muhabbet Köşesi $

· 334 Yanıt · 167K görüntüleme · Sayfa 3 / 17
Yanıtlar
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#41
O komisyon da kar etmek için %de kaç değer kazanmak gerekiyor?

%3 parayi ilk yatirdiginda cekiyor.
0.20 dolarda her alip sattiginda cekiyor.
Bunu hesabina cekmek icin kac para istiyor bilmiyorum , buyuk ihtimal en fazla komisyonu burada alacak.

Hesaba parayi attiktan sonra al-sat yapacaksan cok bir komisyon yok. Her alim satimina 0.20 dolar aliyor , buda pek koymuyor.

Ornegin 165 dolardan aldigim etheri 170ten satsaydim al-sat komisyonu hesaplanmis haliyle beraber net 3 dolar kar ediyordum. Yani sadece 5 dolar yukseltip satsan bile kar ediyorsun.

Edit 2: hesabina cekme olayi icin btcturk 16 hazirana kadar komisyon yok diyor. Btcye cevirip oraya aktarip komisyonsuz cekebiliriz muhtemelen.
$300 doğru yavaş yavaş ilerliyoruz hadi bakalım.
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#44
$300 doğru yavaş yavaş ilerliyoruz hadi bakalım.

Su anda cex.ioda 310 dolarda.
100 dolardan alan 3e katladi parayi.
E
#45
Su anda cex.ioda 310 dolarda.
100 dolardan alan 3e katladi parayi.

Sayfayı her f5 lediğimde değeri 3-4 dolar daha artıyor. Bu artışın düşüşü de sert olucakmış gibi hissediyorum bi düşse alıcam zaten.
sarkolata
sarkolata ⭐ 17y
#46
Sayfayı her f5 lediğimde değeri 3-4 dolar daha artıyor. Bu artışın düşüşü de sert olucakmış gibi hissediyorum bi düşse alıcam zaten.

aynen çok pişmanım xD
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#47
Sayfayı her f5 lediğimde değeri 3-4 dolar daha artıyor. Bu artışın düşüşü de sert olucakmış gibi hissediyorum bi düşse alıcam zaten.


Sert düşüşler oluyor ama 1-2 gün sonra hemen toparlanıyor. Düştüğünde girmek mantıklı ama ne kadar düştüğünde girmek 🤤
aynen çok pişmanım xD

Birde bana sor 2-3 hafta önce 130 dolara düştüğünde bilgisayar başındaydım ama dahada düşer diye almadım 💀

Sert düşüşler oluyor ama 1-2 gün sonra hemen toparlanıyor. Düştüğünde girmek mantıklı ama ne kadar düştüğünde girmek 🤤

220-230 civarlarıa inerse almayı düşünüyorum açıkçası. Bir yandanda bilgisayarda mining yapıyorum günlük 3-5 getiriyor 🤤
sarkolata
sarkolata ⭐ 17y
#49
Birde bana sor 2-3 hafta önce 130 dolara düştüğünde bilgisayar başındaydım ama dahada düşer diye almadım 💀

220-230 civarlarıa inerse almayı düşünüyorum açıkçası. Bir yandanda bilgisayarda mining yapıyorum günlük 3-5 getiriyor 🤤


ekran kartı ve hash rate öğrenebilir miyiz 😄
bu aralar ben de çok sardım uzun zamandır öğrenmekten zevk aldığım tek şey
ekran kartı ve hash rate öğrenebilir miyiz 😄
bu aralar ben de çok sardım uzun zamandır öğrenmekten zevk aldığım tek şey

R9 390 ile 29-30 mh/s alıyorum. PCI slotundan ortalama 175 watt güç çekiyor, şu anki zorluk ve ethereum kuruyla günlük getirisi $5.49 olarak gözüküyor.
Rebellen
Rebellen ⭐ 17y
#51
Beyler nerden alıp satıyorsunuz, ben de bi bakınayım.
Ps:Cex.io imiş.
sarkolata
sarkolata ⭐ 17y
#52
gidip nvidia kart alan ellerim mi kırılsa acaba. ben de kazmak istiyorum 😢
gidip nvidia kart alan ellerim mi kırılsa acaba. ben de kazmak istiyorum 😢

Hangi kartı kullanıyorsun? GTX 1060 ile 23 mh/s lerden bahsediliyordu şu anki değerlerle yine baya karlı olur.
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#54
350 dolar oldu ethereum.........
sarkolata
sarkolata ⭐ 17y
#55
Hangi kartı kullanıyorsun? GTX 1060 ile 23 mh/s lerden bahsediliyordu şu anki değerlerle yine baya karlı olur.

gtx 1080 kullanıyorum, internette mining için çok kötü olduğunu yazmışlar, hem 25 mh/s yi geçememişler hem de çok güç çekiyor. Kendim deneyip göreceğim ama saatlerdir blockchain indiriyor... sen nasıl kazıyorsun hangi yazılımı kullanıyorsun hafif bilgi at üstümüze pls pray:
E
#56
gtx 1080 kullanıyorum, internette mining için çok kötü olduğunu yazmışlar, hem 25 mh/s yi geçememişler hem de çok güç çekiyor. Kendim deneyip göreceğim ama saatlerdir blockchain indiriyor... sen nasıl kazıyorsun hangi yazılımı kullanıyorsun hafif bilgi at üstümüze pls pray:

Program olarak Claymore's minerı kullanıyorum. Pool olarak Ethermine ı tercih ettim bakiyem 0.05 ether oldukça çekim yapabilmek için, MSI Afterburnerlada kartlı overclockluyorum aynı zamanda da undervoltluyorum güç tüketimini 15-20 watt azaltabilmek için.

Bu arada $350 olmuş daral:

Maynard
Maynard ⭐ 14y
#57
140$ iken çok diyip almadığım zamanları biliyorum 💀
.net ve photoshop sorunlarınızı pm atabilirsiniz.
lemonade
lemonade OP ⭐ 17y
#58
ben demiştim demeyi sevmiyorum diyemeyeceğim

ben demiştim
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#59
Ethereum tam 410 dolar oldu!

Şaka gibi yemin ediyorum.

edit : 10 dakika sonra 425 oldu...
Ethereum tam 410 dolar oldu!

Şaka gibi yemin ediyorum.

edit : 10 dakika sonra 425 oldu...


Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: