Icerige atla
Extraloob

Bitcoin Muhabbet Köşesi $

· 334 Yanıt · 167K görüntüleme · Sayfa 5 / 17
Yanıtlar
Sabah 8.30'dan beri bayağı araştırmadayım 😄

Mining Calculator Bitcoin, Ethereum, Litecoin, Dash and Monero bu sitedeki kar hesabına göre hesap yaptım fakat illaki sarkacaktır. Stoklar konusunda, şuanda kartların 2.el fiyatları bile uçmuş durumda 😄 Birkaç toptancıyla ve y.dışıyla görüştüm. Yazdığım 580 kartı da stoklarda yokmuş malesef. Ama bir toptancı bulabilirim dedi, beklemedeyim 😊
Yoğun talep var tabi ama sizce yinede yatırım yapılmaz mı ?


Hem hobi hemde yatırım olarak girişilebilir aslında. Maliyetini bir şekilde çıkarır birde bu tarz işlerle ilgilenmekten hoşlanıyorsanız birazda boş zamanınız kalıyorsa dediğim gibi yapılabilir.
sarkolata
sarkolata ⭐ 17y
#82
Arkadaşlarla 3adet rx580 bulabildik aldık, biraz tecrübelenip biraz da kazanmayı planlıyoruz en olmadı biraz anladıktan sonra rig halinde satmak. Herkes bu işe girmiş piyasada ekran kartı yok saçma sapan amd kartlar gtx1070 fiyatlarına o da bulabilirsen.
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#83
Arkadaşlarla 3adet rx580 bulabildik aldık, biraz tecrübelenip biraz da kazanmayı planlıyoruz en olmadı biraz anladıktan sonra rig halinde satmak. Herkes bu işe girmiş piyasada ekran kartı yok saçma sapan amd kartlar gtx1070 fiyatlarına o da bulabilirsen.

Sistemden resimleri , günlük kazancı bekliyoruz 🤣
sarkolata
sarkolata ⭐ 17y
#84
Sistemden resimleri , günlük kazancı bekliyoruz 🤣

valla kartların biri geldi bugün arkadaşın ofisinde uğraştık bayağı, eski bir sürü kasa vardı falan ama psu yetmedi hiçbirinin. Ana kasaya taktık stock değerler ile 22.4 m/h alabildik anca afterburnerla bayağı oynadım ne yaptıysam yükseltemedim hep düştü, en son sinirlendim kartı yakıyordum bıraktım 🤣 driver düşürmek modlamak falan lazımmış sanıldığı gibi basit değil valla ama izlemesi cok keyifli 😄
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#85
valla kartların biri geldi bugün arkadaşın ofisinde uğraştık bayağı, eski bir sürü kasa vardı falan ama psu yetmedi hiçbirinin. Ana kasaya taktık stock değerler ile 22.4 m/h alabildik anca afterburnerla bayağı oynadım ne yaptıysam yükseltemedim hep düştü, en son sinirlendim kartı yakıyordum bıraktım 🤣 driver düşürmek modlamak falan lazımmış sanıldığı gibi basit değil valla ama izlemesi cok keyifli :D


Herkese göre bir iş değil belli ki bu sistemi kurmak. Sen söyleyince aklıma geldi , psu ücretleri de yine uçmuş durumda(kaliteli olanlar) , ekran kartı almakla bitmiyor.

Bu arada ethereum müthiş düşüşe geçti , genel piyasa da 320'lere kadar geriledi. Cex'te 350'ye kadar düştü.
sarkolata
sarkolata ⭐ 17y
#86
Evet fark ettim. Çok önemli değil GPU ile kazılacak bir şey illaki olur ether bitse de. En kötü ihtimalle kartlar tekrar asıl görevini görmek üzere satılabilir 😄
Bir de psu'ya para harcamayacağız sanırım benim kasadakini kullanacağız 750watt bana fazla zaten elimde 550lik var bir tane boşta onu takarım.
happy4ever
happy4ever ⭐ 13y
#87
Hayırlı olsun, 2.el mi aldın? Ayıptır sorması kaça aldınız? Mahalle aralarındaki bilgisayarcılarda bile ekran kartları bitmiş durumda 😄 Sistemi kurduğunda bilgi verirsen çok iyi olur.
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#88
450 dolardan 300 dolara dustu. 450 dolardan alanin parasinin 3 te 1i eridi.
happy4ever
happy4ever ⭐ 13y
#89
450 dolardan 300 dolara dustu. 450 dolardan alanin parasinin 3 te 1i eridi.


BTC ile birlikte düştüler. Bakalım ne olacak 😊
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#90
BTC ile birlikte düştüler. Bakalım ne olacak :)

Aynen btc'de 600 dolar civarı değer kaybetti. Genelde akşama kadar düşüyorlar , akşam duruyor yada yükseliyorlar eğer akşam yükselmezlerse , yarın büyük bir düşüş gelebilir.
lemonade
lemonade OP ⭐ 17y
#91
Alacak arkadaşlar varsa alsınlar 10 güne ikiye katlanabilir
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#92
Alacak arkadaşlar varsa alsınlar 10 güne ikiye katlanabilir

Seni dinleyip 335 dolardan aldım , ikiye katlanmazsa 💀
lemonade
lemonade OP ⭐ 17y
#93
Beni en başta dinleseydiniz 3.5 a katlanmıştı 😄
happy4ever
happy4ever ⭐ 13y
#94
@sarkolata 580leri aldıktan sonra ortadan kayboldu 😄 😄

Kullandığım ekran kartı ile bir deneme yaptıktan sonra artık 2.el falan dinlemeyip alacağım sanırım.
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#95
@sarkolata 580leri aldıktan sonra ortadan kayboldu 😄 😄

Kullandığım ekran kartı ile bir deneme yaptıktan sonra artık 2.el falan dinlemeyip alacağım sanırım.

Ne oldu ekran karti ve sonuc ?
sarkolata
sarkolata ⭐ 17y
#96
@sarkolata 580leri aldıktan sonra ortadan kayboldu 😄 😄

Kullandığım ekran kartı ile bir deneme yaptıktan sonra artık 2.el falan dinlemeyip alacağım sanırım.

Kaybolmadım ya daha rigi bile kuramadık. Riserlar yeni geldi, adam gibi PSU yok falan. İstanbulun göbeğinde aradığımız hiçbir şeyi bulamıyoruz.

Kartları sıfır aldık, 1700tl tanesi.
lemonade
lemonade OP ⭐ 17y
#97
Hala almayan varsa alsın gemi kalkıyor 😄
happy4ever
happy4ever ⭐ 13y
#98
2.150'den 2 tane sıfır 480 buldum fakat alıp almama konusunda kararsızım.
P
Pikachu ⭐ 15y
#99
Bırakın madenciliği 😊 Online oyunlarda bot işi daha karlı ona başlayın derim ben. Bu eth $50 iken bi arkadaş almamı söyledi almadım, çok pişmanım ama yapacak birşey yok.
Ayrıca online oyunlardan günlük 150 Tl gibi bir gelirim var, miningden alacağımın nerdeyse 3 4 katı, tavsiye ederim.
RanstaMonsta
#100
Bırakın madenciliği 😊 Online oyunlarda bot işi daha karlı ona başlayın derim ben. Bu eth $50 iken bi arkadaş almamı söyledi almadım, çok pişmanım ama yapacak birşey yok.
Ayrıca online oyunlardan günlük 150 Tl gibi bir gelirim var, miningden alacağımın nerdeyse 3 4 katı, tavsiye ederim.

Hangi oyun?

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: