Icerige atla
Extraloob

Bitcoin Muhabbet Köşesi $

· 334 Yanıt · 167K görüntüleme · Sayfa 6 / 17
Yanıtlar
P
Pikachu ⭐ 15y
#101
Hangi oyun?


Runescape
happy4ever
happy4ever ⭐ 13y
#102
13 dolara düşüp, tekrar çıkmış. Çooook büyük fırsat kaçtı.


StockTwits on Twitter
Tweety
Tweety ⭐ 19y
#103
Beyler o kadar dalmadan önce bu olaya Ethereum için 1Kasımda gerçekleşecek POS -> POW dönüşümüyle ilgili yazıları okuyun. ROI hesaplarınızı ona göre yapın.
Şuan sisteme giren her kart ile zorluk seviyesi artıyor, ama zorluk seviyesi artışı kadar fiyatı yükselmedi ethereum'un...
Ne kadar yükselirsen, uçmayı bilmeyenlere o kadar küçük görünürsün. ☕
sarkolata
sarkolata ⭐ 17y
#104
Beyler o kadar dalmadan önce bu olaya Ethereum için 1Kasımda gerçekleşecek POS -> POW dönüşümüyle ilgili yazıları okuyun. ROI hesaplarınızı ona göre yapın.
Şuan sisteme giren her kart ile zorluk seviyesi artıyor, ama zorluk seviyesi artışı kadar fiyatı yükselmedi ethereum'un...


dönüşüm kesinleşti mi? 🕵️
Tweety
Tweety ⭐ 19y
#105
Kesin mi bilmem ama kesin olmasa bu kadar kıymete binmezdi sanırım ethereum
Ne kadar yükselirsen, uçmayı bilmeyenlere o kadar küçük görünürsün. ☕
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#106
13 dolara düşüp, tekrar çıkmış. Çooook büyük fırsat kaçtı.


StockTwits on Twitter


Yalan haber büyük ihtimal , sitelerin hiç birisinde böyle bir şey yok. Hepsi bugünün en düşük değerini 300 dolar olarak gösteriyor.
Kesin mi bilmem ama kesin olmasa bu kadar kıymete binmezdi sanırım ethereum


Etherin kıymete binmesinin sebebi büyük ihtimalle Putin. Geçenlerde açıklama yaptı ve Rusya olarak destek veriyoruz mağazalarımızda Ethereum kullanılması için çalışmaları başlattık dedi. Ondan sonra 2 katına fırladı.
happy4ever
happy4ever ⭐ 13y
#107
Yalan haber büyük ihtimal , sitelerin hiç birisinde böyle bir şey yok. Hepsi bugünün en düşük değerini 300 dolar olarak gösteriyor.


Olay sadece Gdax borsasında yaşanmış. Genel olarak ethereum'un değerinde bir düşme olmamış fakat o borsada birisi elinden yüklü miktar çıkarmış. Konuşulanlar bu şekilde, otomatik satım ayarlayıpta bütün coinlerini kaybettiğini yazanlar var.
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#108
Olay sadece Gdax borsasında yaşanmış. Genel olarak ethereum'un değerinde bir düşme olmamış fakat o borsada birisi elinden yüklü miktar çıkarmış. Konuşulanlar bu şekilde, otomatik satım ayarlayıpta bütün coinlerini kaybettiğini yazanlar var.

Gdax'a da baktım ama orada da 300 altına düşmemiş 24 saat içerisinde. Büyük ihtimal siteyle ilgili bir sorun falan oldu , sonra düzeltildi , o arada mağdur oldu millette.

Edit : aynen altına server sorunu oldu , bakıma aldılar falan yazmışlar. Dün cex.io 'da da aynı sorunlar vardı.
sarkolata
sarkolata ⭐ 17y
#109
rigimiz sonunda stabil oldu gibi, bu gece ilk defa tüm gece çalışacak
3 tane rx580 ile 66MH/s alıyoruz tüm modlama uğraşlarına rağmen arttıramadık ne yaparsak yapalım düşüyor hash rate
şu anki hızla çok kârsız gözüküyor ama biraz daha deneyeceğiz

Tweety
Tweety ⭐ 19y
#110
rigimiz sonunda stabil oldu gibi, bu gece ilk defa tüm gece çalışacak
3 tane rx580 ile 66MH/s alıyoruz tüm modlama uğraşlarına rağmen arttıramadık ne yaparsak yapalım düşüyor hash rate
şu anki hızla çok kârsız gözüküyor ama biraz daha deneyeceğiz


Normal bi durum:
izlemeni tavsiye ederim::
Ne kadar yükselirsen, uçmayı bilmeyenlere o kadar küçük görünürsün. ☕
sarkolata
sarkolata ⭐ 17y
#111
zamanla birlikte DAG dosyasının büyümesi sonucu hash rate azalması normal, almadan önce bunu araştırdım hatta bu yüzden kartları 8gb aldık geleceği düşünüp, bunu anlıyorum ama
şu anki epocha göre aynı kartla 30mh/s lere çıkanlar var, biz 22.5i geçemiyoruz sorun orda

yukardaki mesajda demek istediğim kartı overclocklama girişimleri hep hashrate düşürmekle sonuçlandı
Tweety
Tweety ⭐ 19y
#112
30mh/s lere çıkan varDI, R580 lerle 30mh/s civarı görmüyoruz biz artık 😊
Modladığımız kartlar hep sorun çıkardı, ya stabilitesini kaybetti ya başka sorunları oldu, ya windowsa abidik gubidik hatalar verdirdiler... Şu an orjinal bioslarıyla modsuz çalıştırıyoruz...
Ne kadar yükselirsen, uçmayı bilmeyenlere o kadar küçük görünürsün. ☕
sarkolata
sarkolata ⭐ 17y
#113
30mh/s lere çıkan varDI, R580 lerle 30mh/s civarı görmüyoruz biz artık 😊
Modladığımız kartlar hep sorun çıkardı, ya stabilitesini kaybetti ya başka sorunları oldu, ya windowsa abidik gubidik hatalar verdirdiler... Şu an orjinal bioslarıyla modsuz çalıştırıyoruz...

insanlar bu gün itibariyle modlu rx580leriyle 29,8 mh/s seviyelerini görebildiklerini söylüyorlar, bazıları windows bazıları ethos ile aldığını söylüyor. yalan diyeceğim ama bunu bir kişi değil baya bir insan söylüyor...
işin kötüsü modlayıp stabil bir şekilde 3 karttan total 90mh/s alsam bile ROI 5-6 ayı bulacak, o da zorluğun sabit kalacağını düşünerek. Kazacak başka bir şeyler bakıyorum şu an.. 😄
happy4ever
happy4ever ⭐ 13y
#114
Zcash deneyebilirsin.
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#115
insanlar bu gün itibariyle modlu rx580leriyle 29,8 mh/s seviyelerini görebildiklerini söylüyorlar, bazıları windows bazıları ethos ile aldığını söylüyor. yalan diyeceğim ama bunu bir kişi değil baya bir insan söylüyor...
işin kötüsü modlayıp stabil bir şekilde 3 karttan total 90mh/s alsam bile ROI 5-6 ayı bulacak, o da zorluğun sabit kalacağını düşünerek. Kazacak başka bir şeyler bakıyorum şu an.. :D

6 ay bence iyi bir zaman. 6 ayda paran ikiye katlanacak.
happy4ever
happy4ever ⭐ 13y
#116
Tanesini aldığın 1700'e göre hesaplayınca 5 ayda amorti edeceğini düşünüyorum. Birde eth'in yükseleceğini düşünüyorsan, kazdıklarını saklaman yararlı olacaktır. Bir yükselse 3 ayda çıkar parası 😊
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#117
Tanesini aldığın 1700'e göre hesaplayınca 5 ayda amorti edeceğini düşünüyorum. Birde eth'in yükseleceğini düşünüyorsan, kazdıklarını saklaman yararlı olacaktır. Bir yükselse 3 ayda çıkar parası :)

Düşedebilir ama yinede 6-7 ay hatta 1 yıl bile parayı çıkarmak için güzel bir zaman. Faize yatırdığın para 10 yılda iki katına çıkıyor ancak 😊
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#119
Ethereum tam 450 dolardan , 230 dolara kadar düştü ve düşmeye de devam ediyor.Bitcoin'de 3000 dolardan 2.400 dolara kadar düştü.
Ethereum'a yatırım yapanların parası son iki günde yarı yarıya eridi.
Ethereum tam 450 dolardan , 230 dolara kadar düştü ve düşmeye de devam ediyor.Bitcoin'de 3000 dolardan 2.400 dolara kadar düştü.
Ethereum'a yatırım yapanların parası son iki günde yarı yarıya eridi.

Miningden 3-5 kuruş alıyorduk onlarda eridi =(

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: