Icerige atla
Extraloob

Bitcoin Muhabbet Köşesi $

· 334 Yanıt · 167K görüntüleme · Sayfa 7 / 17
Yanıtlar
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#121
Miningden 3-5 kuruş alıyorduk onlarda eridi =(

Bende 40 dolar kazanmama rağmen düşüşle beraber 100 dolar zarara girdim 💀 Yükselir diye düşünüyorum çünkü bitcoin düştü onunla beraber bütün altcoinler çöktü.
Bende 40 dolar kazanmama rağmen düşüşle beraber 100 dolar zarara girdim 💀 Yükselir diye düşünüyorum çünkü bitcoin düştü onunla beraber bütün altcoinler çöktü.

Uzun vadede bende yükseleceğini düşünüyorum. Şimdiye kadar kazdıklarımı hep nakite çevirmiştim bundan sonrakileri $400leri görmeden çevirmem büyük ihtimal.
lemonade
lemonade OP ⭐ 17y
#124
Miningi bilmemde uzun vadeli yatırım düşünenler fiyat düştükçe alabilir
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#125
@EnderGelisenOsasunaAtagi kaç eth oldu toplam?
65mh/s ile bir kaç gündür kazıyoruz anca iki kere 0.05 eth alabildik daha. şu anki eth/$ değeriyle müthiş zarardayız 😊

Balances - ethermine.org - The fastest way to mine Ether


Belirttiğin rakam 2 gündeyse bence kabul edilebilir.

0.05 = 13 dolar.
13x15 = 195 dolar. (ayda)
195 dolar = 700 TL
6 ayda = 4200 TL
5.000 masraf olsa 7 ayda parası çıkıyor , zorlaşma faktörü , eth'nin düşüşüyle diyelim ki 1 yıl oldu yani en kötü senaryo oldu. Bence bu en kötü senaryoyla bile iyi , bir yılda para ikiye katlanmış oluyor.
sarkolata
sarkolata ⭐ 17y
#126
Belirttiğin rakam 2 gündeyse bence kabul edilebilir.

0.05 = 13 dolar.
13x15 = 195 dolar. (ayda)
195 dolar = 700 TL
6 ayda = 4200 TL
5.000 masraf olsa 7 ayda parası çıkıyor , zorlaşma faktörü , eth'nin düşüşüyle diyelim ki 1 yıl oldu yani en kötü senaryo oldu. Bence bu en kötü senaryoyla bile iyi , bir yılda para ikiye katlanmış oluyor.


4 günde hacım bu rakam.
6200 6300 civarı masraf edildi. Elektriği de dahil ettiğimizde son hesabımızda (etheri 300den hesaplayınca) neredeyse 2 seneyi buluyordu masrafı çıkarmamız.
Kartların 2 sene çalışacağı garanti bile değilken 2 sene çalışıp 2 sene sonra hala tam performans verse de değeri çok düşecek kartların.

Benim anladığım bu mining işinde artık oturmuş coinlerden ziyade (bitcoin ve artık eth de mesela) kazılması kolay ve patlayacağına inandığın altcoinlere yönelmek lazım. Redditte bir kaç örneğini gördüm, değeri çok düşükken hush kasıyormuş adam, günde 20ye yakın hush kazmış bir ay. Kazdığı rig de sağlam bir şey değil yani bizimkinin 2 katı olsun. Geçenlerde hush 4ü bulduğunda da hemen hepsini çıkarmış elinden. Mis.
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#127
4 günde hacım bu rakam.
6200 6300 civarı masraf edildi. Elektriği de dahil ettiğimizde son hesabımızda (etheri 300den hesaplayınca) neredeyse 2 seneyi buluyordu masrafı çıkarmamız.
Kartların 2 sene çalışacağı garanti bile değilken 2 sene çalışıp 2 sene sonra hala tam performans verse de değeri çok düşecek kartların.

Benim anladığım bu mining işinde artık oturmuş coinlerden ziyade (bitcoin ve artık eth de mesela) kazılması kolay ve patlayacağına inandığın altcoinlere yönelmek lazım. Redditte bir kaç örneğini gördüm, değeri çok düşükken hush kasıyormuş adam, günde 20ye yakın hush kazmış bir ay. Kazdığı rig de sağlam bir şey değil yani bizimkinin 2 katı olsun. Geçenlerde hush 4ü bulduğunda da hemen hepsini çıkarmış elinden. Mis.


Kasma işinin yatırımla pek bir farkı yok , düşerse kaybedersin , artarsa kazanırsın. Yalnız 4 günde ele geçen miktar çok az , osasuna kendi bilgisayarıyla bile 3 dolar kazandığını söylüyordu.

Yeni coin işi de yine bildiğin kumar , hiç bir farkı yok. Hangi coinin patlayacağı hiç belli olmaz , yıllarca kasarsın hiç satmazsın , sonra kapanır gider ve tüm elektrik masrafları sistem masrafları elinde kalır. Diğer yandan belki patlarsa ETH gibi , 450 dolar olur , milyoner olursun.
sarkolata
sarkolata ⭐ 17y
#128
Evet 4 günlük gelir çok az ben de bundan yakınıyorum. :/ osasunanın kazdığı poolu hatırlamıyorum ama ethermine olması lazım biz de orda kazıyoruz. Dediğim gibi kartları modlayamadık ama sonuç olarak stock bios 66mh/s alıyoruz 3 karttan. Yine de gelir bu.

Etherin yanına Decred gibi ikincil bir şey de kasmayı denedik, herkes genelde eth+dcr dual mining yapıyor ama ne yaptıysak olmadı claymore 1dk kazıp donuyor.

Sanırım bayramdan sonra bir ayı 2 3 günlük dilimlere bölüp farklı altcoinler kasacağız. Biri patlarsa elimizde 3-5 bir şey olur en azından. Bu da tabi ki deneme amaçlı uzun vadede böyle bir şeyle uğraşılmaz hem garanti de degil.
@EnderGelisenOsasunaAtagi kaç eth oldu toplam?
65mh/s ile bir kaç gündür kazıyoruz anca iki kere 0.05 eth alabildik daha. şu anki eth/$ değeriyle müthiş zarardayız 😊

Balances - ethermine.org - The fastest way to mine Ether

15 günde 0.23 kazmışım onları nakite çevirmiştim. $400 dolar civarlarındayken kartın günlük getirisi $6.60 civarlarındaydı şimdi $3 bile değil.

Balances - ethermine.org - The fastest way to mine Ether
Maynard
Maynard ⭐ 14y
#130
450den 225e kadar düşmüş kredi kartım yurtdışına kapalıymış başka türlü alamam mı? hazır fırsat gelmişken çekeyim diyorum.
.net ve photoshop sorunlarınızı pm atabilirsiniz.
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#131
450den 225e kadar düşmüş kredi kartım yurtdışına kapalıymış başka türlü alamam mı? hazır fırsat gelmişken çekeyim diyorum.

Cex.io 'da havale yöntemi var ama TR'den alır mı bilmiyorum. Bu arada cex'te 260'a çıktı tekrar.
450den 225e kadar düşmüş kredi kartım yurtdışına kapalıymış başka türlü alamam mı? hazır fırsat gelmişken çekeyim diyorum.

Paribu dan BTC alıp aldığınız BTC leri Bittrexe aktararak satın alabilirsiniz. Şu an için ETH/BTC 240 dolar civarlarında Bittrexte.
happy4ever
happy4ever ⭐ 13y
#133
zcash kazabilirsiniz.
zcash kazabilirsiniz.

O da çok karlı değil şu an.
sarkolata
sarkolata ⭐ 17y
#135
30mh/s leri gördük kart başı, stabil oluyor mu göreceğiz 😄

Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#136
ethOS mu kullanıyorsun hacım ?
sarkolata
sarkolata ⭐ 17y
#137
Yok windows 10 😊 bir de ethosa para vermek istemedim, crackli de yok gibi
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#138
Yok windows 10 😊 bir de ethosa para vermek istemedim, crackli de yok gibi

Hiç ücretli olacağını düşünmemiştim valla ethos'un , ilginçmiş.
happy4ever
happy4ever ⭐ 13y
#139
311 doları gördü. Bir forumda yazan posta göre düşme sebebi eth kurucusunun öldüğü ''yalan'' haberiymiş.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: