Miningden 3-5 kuruş alıyorduk onlarda eridi =(
Bende 40 dolar kazanmama rağmen düşüşle beraber 100 dolar zarara girdim 💀 Yükselir diye düşünüyorum çünkü bitcoin düştü onunla beraber bütün altcoinler çöktü.
Miningden 3-5 kuruş alıyorduk onlarda eridi =(
Bende 40 dolar kazanmama rağmen düşüşle beraber 100 dolar zarara girdim 💀 Yükselir diye düşünüyorum çünkü bitcoin düştü onunla beraber bütün altcoinler çöktü.


@EnderGelisenOsasunaAtagi kaç eth oldu toplam?
65mh/s ile bir kaç gündür kazıyoruz anca iki kere 0.05 eth alabildik daha. şu anki eth/$ değeriyle müthiş zarardayız 😊
Balances - ethermine.org - The fastest way to mine Ether
Belirttiğin rakam 2 gündeyse bence kabul edilebilir.
0.05 = 13 dolar.
13x15 = 195 dolar. (ayda)
195 dolar = 700 TL
6 ayda = 4200 TL
5.000 masraf olsa 7 ayda parası çıkıyor , zorlaşma faktörü , eth'nin düşüşüyle diyelim ki 1 yıl oldu yani en kötü senaryo oldu. Bence bu en kötü senaryoyla bile iyi , bir yılda para ikiye katlanmış oluyor.

4 günde hacım bu rakam.
6200 6300 civarı masraf edildi. Elektriği de dahil ettiğimizde son hesabımızda (etheri 300den hesaplayınca) neredeyse 2 seneyi buluyordu masrafı çıkarmamız.
Kartların 2 sene çalışacağı garanti bile değilken 2 sene çalışıp 2 sene sonra hala tam performans verse de değeri çok düşecek kartların.
Benim anladığım bu mining işinde artık oturmuş coinlerden ziyade (bitcoin ve artık eth de mesela) kazılması kolay ve patlayacağına inandığın altcoinlere yönelmek lazım. Redditte bir kaç örneğini gördüm, değeri çok düşükken hush kasıyormuş adam, günde 20ye yakın hush kazmış bir ay. Kazdığı rig de sağlam bir şey değil yani bizimkinin 2 katı olsun. Geçenlerde hush 4ü bulduğunda da hemen hepsini çıkarmış elinden. Mis.

@EnderGelisenOsasunaAtagi kaç eth oldu toplam?
65mh/s ile bir kaç gündür kazıyoruz anca iki kere 0.05 eth alabildik daha. şu anki eth/$ değeriyle müthiş zarardayız 😊
Balances - ethermine.org - The fastest way to mine Ether
.net ve photoshop sorunlarınızı pm atabilirsiniz.450den 225e kadar düşmüş kredi kartım yurtdışına kapalıymış başka türlü alamam mı? hazır fırsat gelmişken çekeyim diyorum.
450den 225e kadar düşmüş kredi kartım yurtdışına kapalıymış başka türlü alamam mı? hazır fırsat gelmişken çekeyim diyorum.
zcash kazabilirsiniz.



Yok windows 10 😊 bir de ethosa para vermek istemedim, crackli de yok gibi
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap