Icerige atla
Extraloob

Bitcoin Muhabbet Köşesi $

· 334 Yanıt · 167K görüntüleme · Sayfa 2 / 17
Yanıtlar
vsroeditor.com
#21
Bit Coin'inin adını DeepWeb'den duydumda burdaki muhabbet nedir onu çözemedim. Borsa gibi bişey mi? Borsa'da kağıt alıyoruz, burda coin alıp artınca satıyoruz? Öyleyse paramızı car cur edeceğimize gömelim buraya 🤤
[F 197, 28)]vsroeditor.com | [/COLOR][F Developer & PK2 Editör | Sunucu, Guard, Event Bot, Kurulum, Eğitim vb.
lemonade
lemonade OP ⭐ 17y
#22
Şu an bayağı bir düşüş var arkadaşlar
Maynard
Maynard ⭐ 14y
#23
Bu düşüşü bir türlü anlıyamıyorum. www.cex.io'da akşam 158$'a düştü ve hemen 160-170lerden sonra 180$lere sabitledi kendini. Anlamadığım nokta ;
cex.io;
upload_2017-5-27_6-43-34.png
ethereumprice.org :
[Ek #31929]

2 sitede farklı değerler gösteriyor bu nasıl bi iş hocam 😆
Dosyalar (1)
.net ve photoshop sorunlarınızı pm atabilirsiniz.
lemonade
lemonade OP ⭐ 17y
#25
Değerlerin farklı olması o sitelerin farklı borsalar ile çalışmaları, bazen 100$ı buluyor fark ama genelde abrupa borsaları ile çin borsaları arasında oluyor bu büyük farklılıklar
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#26
Dün 165 dolardan ETH aldım , şu an 131 dolar cicioe2
Collapse
Collapse ⭐ 16y
#27
Dün 165 dolardan ETH aldım , şu an 131 dolar cicioe2

cicioe2
lemonade
lemonade OP ⭐ 17y
#28
Dün 165 dolardan ETH aldım , şu an 131 dolar cicioe2

sdfsfd hocam kusura bakma güldüm
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#29
sdfsfd hocam kusura bakma güldüm

40 bin lirayla girdim , 1.500 tl komisyon aldi zaten kaldi 38.500 , dususten sonra ki para su an 30.000 lira gosteriyor. 1 gunde 10 bin zarar. Vay arkadas 🍿

Yukselmezse ip ban atacagim sana:roll:
lemonade
lemonade OP ⭐ 17y
#31
40 bin lirayla girdim , 1.500 tl komisyon aldi zaten kaldi 38.500 , dususten sonra ki para su an 30.000 lira gosteriyor. 1 gunde 10 bin zarar. Vay arkadas 🍿

Yukselmezse ip ban atacagim sana:roll:

yükselir hocam yükselir 😄
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#32
Bitcoinle birlikte altcoinlerimizde patladı hayırlı olsun.

Bitcoinin bir yerde keskin bir düşüş yaşayacağı belliydi zaten çok hızlı çıktı , dünde 2000'lere kadar düştü , 2800'lerden ama uzun vadede bence 10 bin dolarları bulacak ,bitcoin. Belki bir 5 yıl alır ama bulacak.

yükselir hocam yükselir :D

Espri yapıyorum yatırmadım zaten , 100 dolar bir şey yatırdım sadece oda toparladı. Piyasası çok hareketli sabah 130'du şimdi 165'e geri döndü. Akşam saatlerine doğru da 190'ları buluyor ve bu her gün böyle. Merak ettiğim şey , girme sebebim , her akşam 190'dan satsam , her sabah 150'den alsam bu komisyonlar varken kar edebilir miyim ? Göremediğim , kaçırdığım bir yer var mı...
lemonade
lemonade OP ⭐ 17y
#33
Bunu yapıyorlar zatende ben bilmiyorum

İşlemler o kadar gecikirken zor gibi
sarkolata
sarkolata ⭐ 17y
#34
en az komisyonla hangi siteden yapılır bu iş? zaten oynayacağımız para 300 400tl bir de kazancı komisyona kaptırmayalım 😄
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#35
en az komisyonla hangi siteden yapılır bu iş? zaten oynayacağımız para 300 400tl bir de kazancı komisyona kaptırmayalım :D

Ceix.io mudur nedir hayvan gibi komisyon aliyor.
10 tl yatirirken aldi , 1 tl islem yaparken aliyor , 8 tl alis-satis fiyati farki , cekerkende alacak...
sarkolata
sarkolata ⭐ 17y
#36
Ceix.io mudur nedir hayvan gibi komisyon aliyor.
10 tl yatirirken aldi , 1 tl islem yaparken aliyor , 8 tl alis-satis fiyati farki , cekerkende alacak...

evet okudum cex.io kredi kartıyla hizmet verdiği için çok kesiyormuş, bitcoin alıp onunla ether almak en mantıklı yöntem galiba.
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#37
İki gün önce 100 dolar ile girmiştim , Ether 165$ iken.
Ether şimdi $200.
Aldıklarımı sattım şu an 120 dolarım var.
20 dolar = 71 TL kar.

130-140 dolara tekrar geri düşecek diye düşünüyorum. Düşerse tekrar aynı işlemler...
lemonade
lemonade OP ⭐ 17y
#38
Nereden yapıyorsun bro işlemleri?
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#39
Nereden yapıyorsun bro işlemleri?

Cex.io
(Ne reklam yaptim be.)
lemonade
lemonade OP ⭐ 17y
#40
O komisyon da kar etmek için %de kaç değer kazanmak gerekiyor?

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: