Icerige atla
Extraloob

Bir extraloob forum hikayesi

· 180 Replies · 17K views · Page 8 / 9
Replies
M
mai_mai OP ⭐ 19y
#141
Utandırıyorsunuz valla beni Embarassed Mr. Green Japonya da doğmuş olsaydım ilk işim Anime/manga okuluna gidip kendi mangalarımı animelerimi çizmek olurdu ya da anime senaristi olurdum Rolling Eyes ama ne yapalım . Türkiye Cumhuriyeti Vatandaşıyım , gururluyum , Allah herkese nasip etmez böyle bir güzelliği ; inşallah bir Japon kızına atacağım kapağı sonra artık Allah ömür verirse ben yazarım benim çocuklarda da yetenek olursa onlar da çizerler Mr. Green
(ulen ne hayaller var bende de ha ... ehehhe)

Neyse gaza geldim daha Xem i öldüreceğim Twisted Evil , bari 7. bölümü yazayım şimdi . Aslında forumca birleşip bana bir microsoft klavye alsanız var ya size hergün 2-3 bölüm yazarım da bu klavye beni deli edecek çok afedersiniz nına nodumunun space i basmıyor Mad
R
Ronin ⭐ 19y
#142
Ben alayım sana ayıp ediosun yaw klavyenin lafımı olur Very Happy
M
mai_mai OP ⭐ 19y
#143
Şeytan Kodları No 7 : Extra illusionist ... Son boomer ... Ronin Mustang sprinter

3 ...Kiss... 2... Kiss... 1... Kiss...
...My Ass

Xem in vücudunu saran sarmaşıklar birden gevşedi , neler olduğunu tam olarak göremiyordu ; bir gözü şişip tamamen kapanmıştı diğeri ise alnından akan kanlarla yıkanıyordu .Omzunda çelik gibi bir el hissetti ... Ronin ...

Ronin tek hamlede Xem i omzuna attı , insan üstü bir hızla kargaşadan uzaklışıyorlardı ama karanlık gölgeler ve umutsuzluk hissi peşlerini bırakmıyordu . Onun gücü bu diye düşündü Xem , evet şu kendine Sagopa diyen pisliğin gücü bu olmalıydı ; ne kadar uzağa kaçsalar takip edecekti ; karanlıkta gölgelerin arasında ... Dipsiz karanlıkta umutsuzca kaybolacaklardı . Karanlığa hükmediyordu , rüzgarın efendisi şimdi kendine uygun bir rakip bulmuştu , gölgelerin eli Sagopa peşini bırakmayacaktı en sonuna kadar ... Karanlık uçurumun dibine vurana kadar ...

Arkalarında patlamalar devam ediyordu , Ronin tek başına gelmemişti . Mai mi ? Bu kadar gürültüyü bir tek o çıkarabilirdi . Hayır ... Yardım etmeliydi , Mai onlarla baş edemezdi yeni zincirlenmişler Xem in hayallerinin ötesinde güçlüydüler . Zelb gerçekten korkuyor olmalıydı bir zincirlenmişe bu kadar güç bahşettiği görülmüş bir şey değildi .

X - Ronin , dur indir beni ... Geri dönmeliyiz ... Roninnnnn .
R - Kapa çeneni durduğum anda hiç bir çaremiz kalmaa ... AHHHHHHHHHHHHHHHHHH Seni piç kurusu çek ellerini Mustang ımdan .
S - Kıçını kurtaran birine biraz daha kibar davranman gerekmez mi ?
E - Ne oldu Ronin ? Aman Tanrım terminatörün yanmış haline benziyorsun ; neden gerçek patlayıcılar patlamadan uzaklaşmadın ?
X - Neler oluyo00 .....
E - Kapa çeneni Xem , Ronin ne oldu ?
R - İn arabamdan sümüklü velet , yemin ederim seni öldürürüm . O yaratıklardan birinin gücü beni durdurdu hangisi bilemiyorum ama hareket edemedim sanki o an ölecekmişim gibi hissettim .
S - Hah , robotların hisleri olmadığını zannediyordum , iyi de Extra nın ilizyonun farkına mı vardılar ? Biliyordum daha fazla patlayacıya ihtiyacım vardı , yeterince etkileyici olmadı .
R - Bilmiyorum ama o adamın hisleri yok tek isteği öldürmek , evet nereye gidiyoruz ?
S - Biraz daha oyalanırsan eşek cennetine gideceğimize eminim .
R - Bu bir Shelby Cobra Gt 500 , benim shelby im sadece sevildiğini hissedince gider onun için lanet çeneni kapa .
S - Senin bir kaçık olduğunu duymuştum ama arabanla sevişecek kadar sapık olduğunu bilmiyordum .
E - Jiggy e gitmeliyiz , Xem in yaraları ciddi gözüküyor ve senin de yeni bir yüze ihtiyacın var bu halin miğdemi bulandırıyor .
X - Hayır Mai yi bulmalıyız , çocuğa ulaşmalıyız ... Zelb onların peşinde .
E - R - ZELB Mİ ?
S - MAİ Mİ ?


_______________
X : Xem , R : Ronin , E : Extra , S : Son .
_______________
Bu bölüm biraz yavan kaçtı , pek hoşuma gitmedi neyse 8. bölümde telafi ederim kahvekeyfi
S
screamadle ⭐ 19y
#144
Scream kim vurduya gitmiş arada gelip extra'yı öldürmeye çalışıyordu almışlar herhalde aklını Mr. Green
R
Ronin ⭐ 19y
#145
Ya gaz parasını verin yada Shelby Cobra Gt 500'ümden inin sümüklüler Very Happy Mr. Green
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#146
Twisted Evil Mr. Green
M
mai_mai OP ⭐ 19y
#147

Scream kim vurduya gitmiş arada gelip extra'yı öldürmeye çalışıyordu almışlar herhalde aklını Mr. Green


dur baba hani bu bölümde aynı numarayı yine kullandım hani şu kiss kiisss kissss boooommm olan ı extra kimden esinlendi sanıyorsun , sonraki bölümde ortam sakinleşsin extra da hikayesini anlatacak , son da , ronin de öyle damdan düşer gibi Xem i kurtarmaya gelmiyorlar .

@Ronin
Baba sen de o ruhu göremedim , bak şimdi , hiç olmadı . Araba değil o bir Mustang
hem de 69 Shelby Cobra Gt 500

-Resim Silinmiş.

sakın 4 kişi o arabaya nasıl sığdı demeyin valla çok pis dellenirim , sığarlar işte banane banane .
P
Pennywise ⭐ 19y
#148
tüh ya forumda senaryo vardıda ben kaçırdım,rol açığı varmı?Pennywise nickide tam güzel uyar ama dimi?ince,kaslı,hiç konuşmayan,beyaz saçlı,gözleri gözükmeyen bi tip olsam baya bi ruh katarım hikayeye Mr. Green
R
Ronin ⭐ 19y
#149

sakın 4 kişi o arabaya nasıl sığdı demeyin valla çok pis dellenirim , sığarlar işte banane banane .


Hakketten nasıl sığdılar dayı yaw Very Happy
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#150


Scream kim vurduya gitmiş arada gelip extra'yı öldürmeye çalışıyordu almışlar herhalde aklını Mr. Green


dur baba hani bu bölümde aynı numarayı yine kullandım hani şu kiss kiisss kissss boooommm olan ı extra kimden esinlendi sanıyorsun , sonraki bölümde ortam sakinleşsin extra da hikayesini anlatacak , son da , ronin de öyle damdan düşer gibi Xem i kurtarmaya gelmiyorlar .

@Ronin
Baba sen de o ruhu göremedim , bak şimdi , hiç olmadı . Araba değil o bir Mustang
hem de 69 Shelby Cobra Gt 500

-Resim Silinmiş.

sakın 4 kişi o arabaya nasıl sığdı demeyin valla çok pis dellenirim , sığarlar işte banane banane .


hacı delisin sen bütün yarış oyunlarında eski araçlar olduğunda tek arabam bu shlby'dir muazzam kıç atar yanlaya yanlaya off offf yarış oynayasım geldi nerede kardeşim street legal red line cıs cısss dup tıssssss Twisted Evil Mr. Green
M
mai_mai OP ⭐ 19y
#151
Öyle pek araba hayranlığım yoktur ama şu Dünya da sayısı pek az olmayan hayalllerimden biri Mustang Cobra dır , ötesini tanımam ne ferrari ye ne de bugatti ye değişirim Shelby mi .
J
#152

Öyle pek araba hayranlığım yoktur ama şu Dünya da sayısı pek az olmayan hayalllerimden biri Mustang Cobra dır , ötesini tanımam ne ferrari ye ne de bugatti ye değişirim Shelby mi .

hikayeye devam plz Mr. Green Twisted Evil
R
Ronin ⭐ 19y
#153
Go go go Very Happy Sıradaki bölümde Ronin MissMai yi yatağıma atıcak flaş flaş flaş Mr. Green
M
mai_mai OP ⭐ 19y
#154
Evet yine uyku tutmadı gecenin bu köründe şeytan dürtmüş olacak ki kendimi extraloob un gizemli sayfalarında sörfte buldum , konulara girdim çıktım bilmiyordum bende bir gariplik vardı , aslında elektrikli sobamda yanıyordu ama ensemdeki tüyler diken diken oldu oda birden buz kesti , ampül yandı söndü e patladı , normal de korkak bir yapım vardır ama sakinliğimi korudum , düğmede bir sorun vardır herhalde diye kendimi avuttum , ekranın ışığı yeterliydi , aşılmışın dışında gayet sakindim , normalde evdeki bütün ışıkları yakar media playerıda son ses açardım ama arka fonda ramstein çalıyordu , gergindim kapamaya çalıştım kapanmadı inatla Engel çalıyordu , bir an için arkama baktım , kimse yoktu . Pc ye geri döndüm o da neydi bütün sayfalarda aynı konu "Bir extraloob forum hikayesi" , tamam dedim mesajı aldım , yeni bölümü yazmam gerekiyordu yoksa olacakları düşünmek istemiyordum ; işte o korku dolu dakikalarda , klavyenin tuşlarından gelen sesler tek dostum oldu . İşte şimdi kararımı verdim biraz zor olacak ama yeni konumu başlatıyorum , İkinci extraloob forum hikayesi evet yanlış duymadınız , bu forumda yaşanan vahşet dolu dakikaları , acımasız ve tüylerinizi diken diken edecek , bol miktarda kan ile boyanmış , gözyaşı ile değil sırtınızdan boşalan soğuk ter bamlaları ile ıslanmış bu hikayeyi herkesin öğrenmesi gerekiyor , karater alımları başladı ama her zaman yaptığım gibi uyarıyorum , kendi kanınızda boğulabilir , en yakın arkadaşınız tarafından ihanete uğrayabilir , sevdiklerinizin gözleriniz önünde parçalara ayrılışını izleyip , hayatınızın son anlarında karnınızdaki yarıktan dökülen iç organlarınızı toplamak zorunda kalabilisiniz .


Go go go Very Happy Sıradaki bölümde Ronin MissMai yi yatağıma atıcak flaş flaş flaş Mr. Green

Rüyanda görürsün Very Happy bak kızdırma kafamı koparırım bir kaç uzvunu nasıl olsa yarı robotsun Mr. Green
M
mai_mai OP ⭐ 19y
#155
Bir başka extraloob forum hikayesi :
Karakterler yine sizsiniz ; konu daha belli değil zaman ve mekan belli değil , kimin öleceği ya da ölmek sorun değil kimin daha acısız öleceği belli değil , peki kim mi kurtulacak Twisted Evil hiç kimse , bu konuya giren herkes ölecek Twisted Evil

evet sizlerden güzel bir hikaye ismi , hikayeye katılmak istiyorsanız isim hakkı , mekan ve zaman önerileri istiyorum .

ben bu hikaye gerilim ve korku konulu olsun istiyorum ama tabiki başka fikirlere de açığım aşk hikayesi , drama , çarpık ilişkiler , hayat hikayesi vb. şeyler de olabilir biri fikir versin ben devamını getireyim .
M
mai_mai OP ⭐ 19y
#156
Şeytan Kodları No 8 : Buzsuz Rakı , Sek Acı ...
şimdi yazamıyacağım walla derse gitmem gerek artı döndükten sonra 4 5 saatte uyurum yarın akşama eklemiş olurum , kusuruma bakmayın artık , özür Laughing
L
#157
Topram bu yeni hikayede bende yer almak istiyorum Mr. Green Digerinde sadece adım geciodu o kadar bunda aktif olayım yaw aaaa hmm Sokmucam bak seni memlekete Mr. Green eheuehuehuheheu extrabeer
M
mai_mai OP ⭐ 19y
#158
Sen iste kanka da seni de kattım 6. bölümde xem i sarmaşıklar ile sarmalayıp kaburgalarını kıran sendin , last diye geçiyor ismin öbür türlü çok uzun oluyor hem merak etme daha hikayenin başındayız Razz
L
#159
Mr. Green Mr. Green Eyw kanka love u extrabeer
E
Espio ⭐ 19y
#160
bende istiom maii en pisinden bir rol

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: