Son iki vizem kaldı onları da vereyim seriye bağlarım Cool
dont worry popcorn
Başarılar Dilerim sana. Allah yardımcın olsun Wink
Son iki vizem kaldı onları da vereyim seriye bağlarım Cool
dont worry popcorn
ula mai hani ben nerdeyim, bas kahrani olmayan hikayemi olur^^
Kurtuluş Kavgada Zafer Cephe'de !
Walla miss mai de mai ama he ben biliyom Very Happy Saldıracam ona yakında Very Happy Androidim mandroidim ama olsun Very Happy
Sana vermiyecekte kime verecek ronin mai köpeğin olsun kapında Mr. Green istersen sana başka bir hatun ayarlayalım ya da seni Karaköy ün fuhuş patronlarından biri yapayım , hafiften kadın ticaretine de gir nasıl olsa senin daha ne iş yaptığın belli değil Twisted Evil
Ronin hikayenin sonunda mai ye kavuşabilcekmi Very Happy hmm hmm mucX
Log in to write a reply.
Log In