Icerige atla
Extraloob

Bir extraloob forum hikayesi

· 180 Replies · 17K views · Page 7 / 9
Replies
S
SonSAHNE ⭐ 19y
#121

Son iki vizem kaldı onları da vereyim seriye bağlarım Cool
dont worry popcorn


Başarılar Dilerim sana. Allah yardımcın olsun Wink
E
ebri ⭐ 19y
#122
işte bu dwamı gelmişş Very Happy
gusel olmus mai eline saglık yine Wink
P
pfffffff ⭐ 19y
#123
ula mai hani ben nerdeyim, bas kahrani olmayan hikayemi olur^^
T
Tengrİ ⭐ 19y
#124

ula mai hani ben nerdeyim, bas kahrani olmayan hikayemi olur^^

baş kahrani olmayan hikaye olurda baş kahramanı olmayan olmaz sago nerdee:D Mr. Green
R
Ronin ⭐ 19y
#125
Walla miss mai de mai ama he ben biliyom Very Happy Saldıracam ona yakında Very Happy Androidim mandroidim ama olsun Very Happy
Saian S.S
Saian S.S ⭐ 19y
#126
Benide ekler misin..? Twisted Evil Twisted Evil

euehueheueheuh
Kurtuluş Kavgada Zafer Cephe'de !
S
SonSAHNE ⭐ 19y
#127

Walla miss mai de mai ama he ben biliyom Very Happy Saldıracam ona yakında Very Happy Androidim mandroidim ama olsun Very Happy


Dikkat Et mai boş değil Very Happy Nuri Alço Stilli kullan Twisted Evil
R
Ronin ⭐ 19y
#128
Ben kafalarım onu sen yorma kafanı Very Happy
M
mai_mai OP ⭐ 19y
#129
Sana vermiyecekte kime verecek ronin mai köpeğin olsun kapında Mr. Green istersen sana başka bir hatun ayarlayalım ya da seni Karaköy ün fuhuş patronlarından biri yapayım , hafiften kadın ticaretine de gir nasıl olsa senin daha ne iş yaptığın belli değil Twisted Evil
R
Ronin ⭐ 19y
#130

Sana vermiyecekte kime verecek ronin mai köpeğin olsun kapında Mr. Green istersen sana başka bir hatun ayarlayalım ya da seni Karaköy ün fuhuş patronlarından biri yapayım , hafiften kadın ticaretine de gir nasıl olsa senin daha ne iş yaptığın belli değil Twisted Evil


Ben Miss maiyi istiyorum banane Evil or Very Mad Twisted Evil Mr. Green
M
mai_mai OP ⭐ 19y
#131
Sağlık sorunları nedeni ile biraz ara vermiştik açığı kapatalım , Action ı bol çok deli bir bölüm geliyor hazır olun . 1 2 saate yayında (ihihi gerilim vereyim biraz)

Şeytan Kodları No 6 : Knock ... Smack ... Chop
M
mai_mai OP ⭐ 19y
#132
Dün gece Aile dostlarına yemeğe davet edildim yarım kaldı iş neyse birazdan geliyor up çekeyim gerilim vereyim Xem umutsuz bir durumda , tanıtımda ismi geçen ama bu bölüme kadar hikayeye dahil olmamış üç karakter göreceğiz bu bölümde sağlam aksiyon , takip , çatışma , patlama , kanla boyanan sahneler hepsi bu bölümde
Mr. Green
popcorn
M
mai_mai OP ⭐ 19y
#133
Şeytan Kodları No 6 : Knock ... Smack ... Chop


Sis açılmaya başladı . İki karanlık siluet gecenin karanlığında yavaş yavaş belirdi …

Xem bir adım geri attı , lanet olsun , her şeyi çok geç fark etmişti çoktan tuzağın içine çekilmişti bile ; Zelb en başından beri burada değildi ; çocuğun peşinde olmalıydı , plan kesinlikle kendisini saf dışı bırakmaktı . Xem Zelb in varlığını hissetmiyordu ama gözünün önünde ona doğru yaklaşan ve niyetlerinin hiç dost canlısı olmadığına emin olduğu iki kişi vardı . Paniklememeliydi o rüzgarın efendisiydi , hala zamanında yetişebilirdi en azından umuyordu .

Karşısındakilerden biri durdu , diğeri şimdi görüş mesafesindeydi , kısa boylu biriydi , genç fakat hastalıklı duruyordu , alt çenesinde T şeklinde bir yara izi vardı ; gürültülü nefes alıyordu heyecanlıydı , korkutucu bir tipi vardı bu adam ölüm kokuyordu . Ağır , boğucu ve insanı umutsuzluğa iten bir şeyler vardı bu adamda sanki acılı bir ölüm gibiydi . Xem e neler oluyordu karşısındaki kim olursa olsun kendini kaybetmemliydi ; elinde olmadan bir adım daha geriledi ve o an rahatça hareket edemediğini fark etti . Diğeri durmamıştı sadece gerekli olan mesafedeydi ve ilk hamleyi yapan o olmuştu Xem in bacaklarını sarmaşıklar kaplamıştı ? Nasıl olur ? Kıpırdayamıyordu , çırpındı tüm gücünü kullandı , keskin rüzgarlar sarmaşıkları parçalıyordu ama yerlerinini topraktan fışkıran başka sarmaşıklar alıyordu ; Xem bir an için kurtulur gibi oluyor ama tekrar yakalanıyordu , durum her saniye daha kötüye gidiyordu , sarmaşıklar gövdesine kadar tırmandılar artık kollarını da rahat hareket ettiremiyordu . Diğeri yaklaşmaya devam etti , Xem in çaresizliğini büyük bir zevkle izliyordu , pis pis sırıttı , bir adam boyu mesafede Xem in önünde durdu .

- Vay vay vay , aptal olduğunu tahmin etmiştim ama kendinden çok başkaları için endişelenecek kadar aptal olduğunu tahmin etmemiştim çığlıkların efendisi …
- Yeni zincirlenmişler … pardon Zelb in yeni köpekleri , gecenin bu saatinde burada ne yapıyorsunuz yoksa sahibiniz sizi yeterince beslemiyor mu .
- Hahaha evet işte böyle aynen böyle , kışkırt beni , ölümü böyle kayıtsızca karşılayan insanlara bayılıyorum bakalım sonuna kadar bu kadar esprili olabilecek misin ?
- Asla çocuğu ele geçiremeyeceksiniz , Zelb korkuyor sizde korkuyorsunuz çünkü biliyorsunuz Zelb bu seferde beceremezse …

Sagopa ileri doğru bir adım attı , yumruğunu Xem in suratının ortasına yerleştirdi , Kendini kaybetmişti her sözünden sonra sağlam bir yumru patlatıyordu .

- Efendinin … adını … nasıl … pis … ağzına … alırsın … aşağılık … ölümlü
- Ahahaha belki farkında değilsin ama artık efendinde bir ölümlü ve yemin ederim ki onu cehennemin en dibine yollayacağım .
- Seni aşağılık … onun bunun … çocuğu .... bakalım .... ağzın..... yer..... değiştirdiğinde..... gülebilecek misin ???
Xem cevap veremedi çünkü neredeyse kendi kanı ile boğulacaktı , sarmaşıklar tüm vücudunu sarmıştı , kaburgaları birbiri ardına iğrenç bir sesle iç içe geçiyordu , nefes alamıyordu ve sagopa kendinden geçmiş bir biçimde hala suratını yumrukluyordu . Sagopa durdu ...
Bip ... bip ... bip ... Xem göremiyordu ama birşey Sagopanın ilgisini çekmişti , ekranı yanıp sönen bir cep telefonuydu
3 ...Kiss... 2... Kiss... 1... Kiss...
...My Ass

1 2 saat içinde 7. bölüm geliyor merak etmeyin öyle gerilimli yerde bırakmam Mr. Green
extrabeer
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#134
ellerine sağlık güzelim güzel bir pdf yapmak lazım bunları ebook da olur sen bitir ben halledeceğim.

yahu komple baştan okumak lazım ilk topice de bunları sırala hacım unuttum ben mevzuları nerede nereyi yakıp yıkıyordum ben Twisted Evil Mr. Green
M
mai_mai OP ⭐ 19y
#135
ok sıralayayım Mr. Green çok uykum geldi biraz kestireyim dönüşte 7. bölümüde atarım .
M
mai_mai OP ⭐ 19y
#136
Up
extra çektim ayarı ilk mesajdan komple baştan okuyabilirsin .
popcorn
M
mai_mai OP ⭐ 19y
#137
Şimdi biraz Erdal ile işim var mağlum hand grinding çi artık yardım edeyim biraz çok geç olmazsa 7. bölümüde yazarım ya da yarına kalır artık .

Şeytan Kodları No 7 : Extra illusionist ... Son boomer ... Ronin Mustang sprinter
R
Ronin ⭐ 19y
#138
Ronin hikayenin sonunda mai ye kavuşabilcekmi Very Happy hmm hmm mucX
S
SonSAHNE ⭐ 19y
#139

Ronin hikayenin sonunda mai ye kavuşabilcekmi Very Happy hmm hmm mucX


ohoo ayıp edion abi ilişkiye bile girecekler kanımca Twisted Evil

Ron u biraz tanıyosam Atar yatağa acımaz Twisted Evil
E
Espio ⭐ 19y
#140
bende istiyom en pisinden bi roll

Bu arada mai ciddi ciddi hikayelerin manyak sürükleyici oluyo profesyonel anlamda düşün bence extraokk

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: