Icerige atla
Extraloob

Best Lee Sin EXL Turnuvası

· 97 Replies · 13K views · Page 5 / 5
Replies
P
Pikachu ⭐ 15y
#81
Bu mesaj NiNCaSu rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Mopneet rumuzlu uyeden alinti yapildi
Nicki Lee Chi olan adam ilk turdan elenir mi yav? :D

kanka habersizdim turnuva maçı oldugunu nerden bileyim gecende sarko ile yaptik simdi ben alistirma maci sandim adam runeleri bile ayarlamis pvp icin sikinti yok challenger olma yolunda ilerliyorum ha arkadasa itirazda etmedim plat 3 yola devam 😉

[ Mesaj mobilden gonderildi Windows Smartphone ]


Konuyu okumaman benim hatam değil senin hatan dostum, böyle konuşman hoşuma gitmiyor. Beni silin istemiyorum bu arkadaşı alın kendisi lee prosu beni haberi olsa kesinlikle yenerdi. sin:

Etkinliği yapan arkadaşa teşekkürler, başarılar. Kolay gelsin hepinize. 😗
NiNCaSu
NiNCaSu ⭐ 19y
#82
Bu mesaj Pikachu rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj NiNCaSu rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Mopneet rumuzlu uyeden alinti yapildi
Nicki Lee Chi olan adam ilk turdan elenir mi yav? :D

kanka habersizdim turnuva maçı oldugunu nerden bileyim gecende sarko ile yaptik simdi ben alistirma maci sandim adam runeleri bile ayarlamis pvp icin sikinti yok challenger olma yolunda ilerliyorum ha arkadasa itirazda etmedim plat 3 yola devam 😉

[ Mesaj mobilden gonderildi Windows Smartphone ]


Konuyu okumaman benim hatam değil senin hatan dostum, böyle konuşman hoşuma gitmiyor. Beni silin istemiyorum bu arkadaşı alın kendisi lee prosu beni haberi olsa kesinlikle yenerdi. sin:

Etkinliği yapan arkadaşa teşekkürler, başarılar. Kolay gelsin hepinize. 😗

Yanlış birşey söylediğimi sanmıyorum ama? Neyse sana yönelik birşey konuştuğumuda sanmıyorum. Şu oyun içinde kimseyi kırmadım bugüne kadar 😉 Öyle niyetimde yok. Ben haksızık yaptı vs birşey dediğimi sanmıyorum sonuçta. En iyiyim diyede iddaa etmedim neyse 😊 Kusura bakma böyle afilli yazmanada gerek yok. Ha birdaha atalım dersen atarız sorun yok 😉 Turnuva maçı olarak değil bir dost maçı olarak herkezde izler.Hadi iyi geceler.
S
seskes ⭐ 19y
#83
yenilmişin neyi uzatıyon acaba ya:D
NiNCaSu
NiNCaSu ⭐ 19y
#84
Bu mesaj lSore rumuzlu uyeden alinti yapildi
yenilmişin neyi uzatıyon acaba ya:D

Ben birşeyi uzatmıyorum :)) Durumu izah ettim sadece 😄 hadi iyi geceler herkeze ^^
F
frityus ⭐ 17y
#85
Alt tarafı lol oynuyorsunuz be bırakın bu havaları 😄


ps:Evet çok oldu bırakalı 😄
R
RoqA ⭐ 17y
#86
Bu mesaj frityus rumuzlu uyeden alinti yapildi
Alt tarafı lol oynuyorsunuz be bırakın bu havaları 😄


ps:Evet çok oldu bırakalı :D

Geldi yine...
M
mrfluu ⭐ 15y
#87
Turnuvayı düzenleyen liseli olunca böyle oluyor xd
sarkolata
sarkolata OP ⭐ 17y
#88
Bu akşam geriye kalan maçları yapalım da artık, bitsin.
_
_TAu ⭐ 18y
#89
lsoreye ulaşabilsem
S
seskes ⭐ 19y
#90
burdayim ben qnq her zaman pm at
sarkolata
sarkolata OP ⭐ 17y
#91
beyler gelin oyuna da maçları yapalım.
Advance
Advance ⭐ 18y
#92
Yaptınız varsayıp beni 1. kabul edebilirsiniz.
sarkolata
sarkolata OP ⭐ 17y
#93
oyununuz bittiği gibi oyuna giriyorsunuz abi, ben sizi mi bekleyim bitmesini her 40dk
S
seskes ⭐ 19y
#94
aynn qnq
Advance
Advance ⭐ 18y
#95
Saat ve o saatte uygun olmayan elensin bu kadar basit.
Advance
Advance ⭐ 18y
#96
Tamam kimse olmadığına göre ben kazandım gg wp xd
A
ayberk5201 ⭐ 12y
#97
Leftthegame add me

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: