Add ashamed0003
Limonataaa


@sarko ne zaman başlayacak önceden yazda bende ona göre ayarlayayım kendimi bro. Yoksa bu activeyi kaçırmak istemem .




Bu gidişle iptal edeceğiz beyler. 2 gunde 16 kisi bile toplayamadık.
Olanlarla idare edelim 😊
[ Mesaj mobilden gonderildi Windows Smartphone ]







Log in to write a reply.
Log In