Icerige atla
Extraloob

Basketbol Fan Club [BFC] Yeni Başkan Seçimi

· 80 Yanıt · 15K görüntüleme · Sayfa 4 / 4
Yanıtlar
M
meLankoLiq ⭐ 18y
#61
Beni fan cluba alsanız yeter ^^ Nereden başvuru yapacağım göremedim konularda :|

Başkanımız öss nedeniyle giremiyor pek.O yüzden seçimlerden sonra yeni başkan bir konu açar oradan başvurabilirsin ;)

tişikkür ettim ❤️ 👍
I
Intensify ⭐ 18y
#62
Beni fan cluba alsanız yeter ^^ Nereden başvuru yapacağım göremedim konularda :|

Başkanımız öss nedeniyle giremiyor pek.O yüzden seçimlerden sonra yeni başkan bir konu açar oradan başvurabilirsin ;)

tişikkür ettim ❤️ 👍

önemli değil ama lütfen türkçemizi düzgün kullanalım ❤️ 😘
M
meLankoLiq ⭐ 18y
#63

önemli değil ama lütfen türkçemizi düzgün kullanalım ❤️ 😘

hahahah yapmayın gözünüzü seveyim yahu 😆 incelik olsun diye değiştirerek söyledim biraz. 👍
G
GreenPearL ⭐ 17y
#64
Tamam Abartmayın Yaa 😊
T
Truth ⭐ 18y
#65
Adayım
I
Intensify ⭐ 18y
#66
Adayım

Yetkililer aday olamıyordu galiba 😘
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#67
Adayım

Yetkililer aday olamıyordu galiba 😘

😘

@SweetLord

Eklendin 👍
[ek #12654]
A
Arcadia OP ⭐ 17y
#68
arkadaşlar yineliyorum 1. cisi ben cuma-cumartesi-pazar günleri online olacağımdan bu günler ilgileneceğim forum ile 2.cisi fan club üyesi olmayanlar ve deneme mod ve üstü rütbeliler ankete katılamaz bunun için pm atmayın lütfen başarılar herkese 😉
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#69
arkadaşlar yineliyorum 1. cisi ben cuma-cumartesi-pazar günleri online olacağımdan bu günler ilgileneceğim forum ile 2.cisi fan club üyesi olmayanlar ve deneme mod ve üstü rütbeliler ankete katılamaz bunun için pm atmayın lütfen başarılar herkese ;)


Bir sorunu olan varsa ben yada wW'ye de ulaşabilir ^^
[ek #12654]
A
Arcadia OP ⭐ 17y
#70
arkadaşlar yineliyorum 1. cisi ben cuma-cumartesi-pazar günleri online olacağımdan bu günler ilgileneceğim forum ile 2.cisi fan club üyesi olmayanlar ve deneme mod ve üstü rütbeliler ankete katılamaz bunun için pm atmayın lütfen başarılar herkese ;)


Bir sorunu olan varsa ben yada wW'ye de ulaşabilir ^^

biz de burdayız hazmam 😜 😈

her ne kadar dmod olsamda bu işleri çok görmüş geçirmişliğim var bir sorunu olan bana da danışabilir 😉 😘 ❤️
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#71

biz de burdayız hazmam 😜 😈

her ne kadar dmod olsamda bu işleri çok görmüş geçirmişliğim var bir sorunu olan bana da danışabilir 😉 😘 ❤️

Sana ulaşmasınlar demedim ki bize de dedim. Burada ki ''de'' sanada olur bizede demek 👍
[ek #12654]
A
Arcadia OP ⭐ 17y
#72

biz de burdayız hazmam 😜 😈

her ne kadar dmod olsamda bu işleri çok görmüş geçirmişliğim var bir sorunu olan bana da danışabilir 😉 😘 ❤️

Sana ulaşmasınlar demedim ki bize de dedim. Burada ki ''de'' sanada olur bizede demek 👍

bu kadar çok açıklama istememiştim yahu 😈 😜 😘 ❤️
M
#73
oyum ya etkin ya mustafaya olacak bakalım gönlümü kim çalıp oyu kapacak? ❤️
I
isyankar15 ⭐ 17y
#74
basketboll baskanlıgına bende varım
,
.NET
.NET ⭐ 19y
#75
oyum ya etkin ya mustafaya olacak bakalım gönlümü kim çalıp oyu kapacak? ❤️

Class 😎
[F New]Solo Gitarist
A
Arcadia OP ⭐ 17y
#76
basketboll baskanlıgına bende varım
,

kuralları bir daha gözden geçirir misin ?
K
Kobe ⭐ 19y
#77

Sana ulaşmasınlar demedim ki bize de dedim. Burada ki ''de'' sanada olur bizede demek 👍


hacım "sana da olur bize de" olacak 😁 😜
A
Arcadia OP ⭐ 17y
#78

Sana ulaşmasınlar demedim ki bize de dedim. Burada ki ''de'' sanada olur bizede demek 👍


hacım "sana da olur bize de" olacak 😁 :P

😈
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#79

Sana ulaşmasınlar demedim ki bize de dedim. Burada ki ''de'' sanada olur bizede demek 👍


hacım "sana da olur bize de" olacak 😁 :P

öff 😜

Anlatmak istediğimi anladı o , e bu da bana yeter ^^
[ek #12654]

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: