Beni fan cluba alsanız yeter ^^ Nereden başvuru yapacağım göremedim konularda :|
Başkanımız öss nedeniyle giremiyor pek.O yüzden seçimlerden sonra yeni başkan bir konu açar oradan başvurabilirsin ;)
tişikkür ettim ❤️ 👍
Beni fan cluba alsanız yeter ^^ Nereden başvuru yapacağım göremedim konularda :|
Başkanımız öss nedeniyle giremiyor pek.O yüzden seçimlerden sonra yeni başkan bir konu açar oradan başvurabilirsin ;)
Beni fan cluba alsanız yeter ^^ Nereden başvuru yapacağım göremedim konularda :|
Başkanımız öss nedeniyle giremiyor pek.O yüzden seçimlerden sonra yeni başkan bir konu açar oradan başvurabilirsin ;)
tişikkür ettim ❤️ 👍
önemli değil ama lütfen türkçemizi düzgün kullanalım ❤️ 😘
Adayım
Adayım
Yetkililer aday olamıyordu galiba 😘
arkadaşlar yineliyorum 1. cisi ben cuma-cumartesi-pazar günleri online olacağımdan bu günler ilgileneceğim forum ile 2.cisi fan club üyesi olmayanlar ve deneme mod ve üstü rütbeliler ankete katılamaz bunun için pm atmayın lütfen başarılar herkese ;)
arkadaşlar yineliyorum 1. cisi ben cuma-cumartesi-pazar günleri online olacağımdan bu günler ilgileneceğim forum ile 2.cisi fan club üyesi olmayanlar ve deneme mod ve üstü rütbeliler ankete katılamaz bunun için pm atmayın lütfen başarılar herkese ;)
Bir sorunu olan varsa ben yada wW'ye de ulaşabilir ^^
biz de burdayız hazmam 😜 😈
her ne kadar dmod olsamda bu işleri çok görmüş geçirmişliğim var bir sorunu olan bana da danışabilir 😉 😘 ❤️
biz de burdayız hazmam 😜 😈
her ne kadar dmod olsamda bu işleri çok görmüş geçirmişliğim var bir sorunu olan bana da danışabilir 😉 😘 ❤️
Sana ulaşmasınlar demedim ki bize de dedim. Burada ki ''de'' sanada olur bizede demek 👍
oyum ya etkin ya mustafaya olacak bakalım gönlümü kim çalıp oyu kapacak? ❤️
basketboll baskanlıgına bende varım
,
Sana ulaşmasınlar demedim ki bize de dedim. Burada ki ''de'' sanada olur bizede demek 👍
Sana ulaşmasınlar demedim ki bize de dedim. Burada ki ''de'' sanada olur bizede demek 👍
hacım "sana da olur bize de" olacak 😁 :P
Sana ulaşmasınlar demedim ki bize de dedim. Burada ki ''de'' sanada olur bizede demek 👍
hacım "sana da olur bize de" olacak 😁 :P
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap