Bende adayım 🙄
eklendin 😉
Bende adayım 🙄
Aday olmak istiyorum. :P
Aday olmak istiyorum. :P
Adaylığımı koyuyorum.İnş ben veya Mirage seçilir
Adaylığımı koyuyorum.İnş ben veya Mirage seçilir
bu bencillik duygusunu üzerinden atmalısın ;)
Adaylığımı koyuyorum.İnş ben veya Mirage seçilir
bu bencillik duygusunu üzerinden atmalısın ;)
Adaylığımı koyuyorum.İnş ben veya Mirage seçilir
bu bencillik duygusunu üzerinden atmalısın ;)
Bencil Değil sencil olacaksın senci olcaksın 🤘 😁
Bencil Değil sencil olacaksın senci olcaksın 🤘 😁
senci ?
yok hayır senci derken neyi kastetmek istedi onu çözemedim
yok hayır senci derken neyi kastetmek istedi onu çözemedim
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap