Icerige atla
Extraloob

Basketbol Fan Club [BFC] Yeni Başkan Seçimi

· 80 Yanıt · 15K görüntüleme · Sayfa 3 / 4
Yanıtlar
A
Arcadia OP ⭐ 17y
#41
yok hayır senci derken neyi kastetmek istedi onu çözemedim

Boşver çözmene gerek yok. Ters ters konuşma kimseyle de.

kiminle ters konuştum ki 🙄
.NET
.NET ⭐ 19y
#42
Adaylığımı koyuyorum.İnş ben veya Mirage seçilir

bu bencillik duygusunu üzerinden atmalısın ;)


senci ?

Bu yazdıkların terslemek ve konuşmuş olmak dışında başka bişey değil.
[F New]Solo Gitarist
A
Arcadia OP ⭐ 17y
#43
onur bence sen alıngansın bugün biraz 🙄

o yazılarda tersleme veya konuşmuş olmak için konuşmak amacı güdülmediğini görüyorum en azından ben o yazıları yazarken bu fikirle yazdım
.NET
.NET ⭐ 19y
#44
onur bence sen alıngansın bugün biraz 🙄

o yazılarda tersleme veya konuşmuş olmak için konuşmak amacı güdülmediğini görüyorum en azından ben o yazıları yazarken bu fikirle yazdım

Benim alınganlık yapmam için bir sebep göster ?
Tersleme amacı güdümesen bile öyle. Bunu gördüm ki uyardım di mi ? Sırf konuşmuş olmak için konuşmuyorum yani şu an 😘
[F New]Solo Gitarist
A
Arcadia OP ⭐ 17y
#45
ben sana konuşmuş olmak için konuşmuyorsun demiyorum zaten ama sen bunları söylüyorsan elbet bir bildiğin vardır bende daha çok dikkat ederim bundan sonra 🍺
.NET
.NET ⭐ 19y
#46
ben sana konuşmuş olmak için konuşmuyorsun demiyorum zaten ama sen bunları söylüyorsan elbet bir bildiğin vardır bende daha çok dikkat ederim bundan sonra 🍺

😘
[F New]Solo Gitarist
A
Arcadia OP ⭐ 17y
#47
evet adayları bekliyorum 🍺
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#48
@wW & Arcadia

Çok seviyorum ya bu mutlu sonları 😆 😜

Ps: Yok mu başka aday 🙄
[ek #12654]
K
Kobe ⭐ 19y
#49
Güzel güzel adaylar yok mu ^^ 😆 😜
A
Arcadia OP ⭐ 17y
#50
@wW & Arcadia

Çok seviyorum ya bu mutlu sonları 😆 😜

Ps: Yok mu başka aday 🙄

😆 😘 🍺 ❤️

Güzel güzel adaylar yok mu ^^ 😆 :P
N
Neverex ⭐ 17y
#51
adayım 😎

zahmet olmassa bfc ye alabilirmi birisi 🍺
A
Arcadia OP ⭐ 17y
#52
adayım 😎

zahmet olmassa bfc ye alabilirmi birisi 🍺

ilk önce bfc ye girmen gerekiyor başkan da afk olduğundan nasıl olacak bilmiyorum 🙄
N
Neverex ⭐ 17y
#53
adayım 😎

zahmet olmassa bfc ye alabilirmi birisi 🍺

ilk önce bfc ye girmen gerekiyor başkan da afk olduğundan nasıl olacak bilmiyorum 🙄

1 kişilik yer reserve etsek ahahahahah 😈 😈 😁
A
Arcadia OP ⭐ 17y
#54
konuş yetkililerle olmassa ykp den alsınlar gruba seni
N
Neverex ⭐ 17y
#55
yöneticilerden birine söyledim ama afk galiba 🙄
A
Arcadia OP ⭐ 17y
#56
yöneticilerden birine söyledim ama afk galiba 🙄

o zaman beklemekten başka çaren yok [şimdilik] 😉
K
Kai ⭐ 18y
#57
Geçen sefer seçilememiştim,bu seferde adayım 😊
I
Intensify ⭐ 18y
#58
Geçen sefer seçilememiştim,bu seferde adayım :)

Bende adayım bro inş hakeden seçilir 😘
M
meLankoLiq ⭐ 18y
#59
Beni fan cluba alsanız yeter ^^ Nereden başvuru yapacağım göremedim konularda 😐
I
Intensify ⭐ 18y
#60
Beni fan cluba alsanız yeter ^^ Nereden başvuru yapacağım göremedim konularda :|

Başkanımız öss nedeniyle giremiyor pek.O yüzden seçimlerden sonra yeni başkan bir konu açar oradan başvurabilirsin 😉

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: