yok hayır senci derken neyi kastetmek istedi onu çözemedim
Boşver çözmene gerek yok. Ters ters konuşma kimseyle de.
kiminle ters konuştum ki 🙄
yok hayır senci derken neyi kastetmek istedi onu çözemedim
Boşver çözmene gerek yok. Ters ters konuşma kimseyle de.
Adaylığımı koyuyorum.İnş ben veya Mirage seçilir
bu bencillik duygusunu üzerinden atmalısın ;)
senci ?
onur bence sen alıngansın bugün biraz 🙄
o yazılarda tersleme veya konuşmuş olmak için konuşmak amacı güdülmediğini görüyorum en azından ben o yazıları yazarken bu fikirle yazdım
ben sana konuşmuş olmak için konuşmuyorsun demiyorum zaten ama sen bunları söylüyorsan elbet bir bildiğin vardır bende daha çok dikkat ederim bundan sonra 🍺
@wW & Arcadia
Çok seviyorum ya bu mutlu sonları 😆 😜
Ps: Yok mu başka aday 🙄
Güzel güzel adaylar yok mu ^^ 😆 :P
adayım 😎
zahmet olmassa bfc ye alabilirmi birisi 🍺
adayım 😎
zahmet olmassa bfc ye alabilirmi birisi 🍺
ilk önce bfc ye girmen gerekiyor başkan da afk olduğundan nasıl olacak bilmiyorum 🙄
yöneticilerden birine söyledim ama afk galiba 🙄
Geçen sefer seçilememiştim,bu seferde adayım :)
Beni fan cluba alsanız yeter ^^ Nereden başvuru yapacağım göremedim konularda :|
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap