Icerige atla
Extraloob

>>> Basketbol Fan Club [BFC] Yeni Başkan [Intensify] <<<

· 46 Yanıt · 13K görüntüleme · Sayfa 2 / 3
Yanıtlar
J
JawBreaker ⭐ 18y
#21
Mirage olsun. xD
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#22
Mirage.
I
Intensify ⭐ 18y
#23
Bana oy verenlere vermeyenlere çok teşekkürler 😘
M
Mirage ⭐ 19y
#24
Vermesini beklediğim kişiler oylarını verdi.Teşekkürlerimi sunarım 🤝
M
Milano ⭐ 18y
#25
Kesinlikle Mirage. 😉
Mopneet
Mopneet ⭐ 18y
#26
Insentify değil Intensify. ^^
A
Arcadia ⭐ 17y
#27
tartışmasız Mirage 😉
S
Sehnsucht ⭐ 18y
#28
Insentify olsun.
K
Kobe ⭐ 19y
#29
Pek bir seçenek yok.

Mirage.
B
Brooklyn ⭐ 18y
#30
tabi ki Mirage 😎
H
hmzsnmz OP ⭐ 19y
#31
Mirage  	38%  	 38%   	[ 23 ]
Insentify 	52% 	 52%  	[ 31 ] 	
SweetLord 	8% 	 8%  	[ 5 ]


Oylama da son durum yukarıdaki gibidir. Oylama yarın akşam sona erecektir. Bol şans tüm adaylara 👍
[ek #12654]
M
#32
Insentify aldı , gz bro. 🍺
H
hmzsnmz OP ⭐ 19y
#33
Insentify aldı , gz bro. 🍺

Kazanan daha belli değil , yarın akşam belli olacak 👍
[ek #12654]
B
#34
ben pek ilgilenemedim başkanlıkla hamzanın bu seçimi başlatması ii oldu 😊 Intensify ve Mirage ii çocuklara benziolar.Ben oy kullanmıycam ama kim hakediyosa o kazansın 😘
ps:okan abiyide ileri görüşlülüğünden dolayı bi kere daha tebrik ediyorum 😘 🙏
I
Intensify ⭐ 18y
#35
Insentify aldı , gz bro. 🍺

Kazanan daha belli değil , yarın akşam belli olacak 👍

aynen son dakikaya kadar belli olmaz
ben pek ilgilenemedim başkanlıkla hamzanın bu seçimi başlatması ii oldu 😊 Intensify ve Mirage ii çocuklara benziolar.Ben oy kullanmıycam ama kim hakediyosa o kazansın 😘
ps:okan abiyide ileri görüşlülüğünden dolayı bi 😘 kere daha tebrik ediyorum 😘 🙏
H
hmzsnmz OP ⭐ 19y
#36
ben pek ilgilenemedim başkanlıkla hamzanın bu seçimi başlatması ii oldu 😊 Intensify ve Mirage ii çocuklara benziolar.Ben oy kullanmıycam ama kim hakediyosa o kazansın 😘
ps:okan abiyide ileri görüşlülüğünden dolayı bi kere daha tebrik ediyorum 😘 🙏

Vaaay kimler gelmiş 😘 ❤️ Veliahtın varsa direk söyle bro atayalım keselim anketi yarıda 😆
[ek #12654]
B
#37
ben pek ilgilenemedim başkanlıkla hamzanın bu seçimi başlatması ii oldu 😊 Intensify ve Mirage ii çocuklara benziolar.Ben oy kullanmıycam ama kim hakediyosa o kazansın 😘
ps:okan abiyide ileri görüşlülüğünden dolayı bi kere daha tebrik ediyorum 😘 🙏

Vaaay kimler gelmiş 😘 ❤️ Veliahtın varsa direk söyle bro atayalım keselim anketi yarıda 😆

😁 eyvallah bro'm 😜 6ay sonra ben göstercem sana aga olayını 😈
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#38
hobaaa brendibelle welcome hacım özledik be kuzum walla sen espio arıyor insan evladı bee hadi espio geceyarıları ona göre gün ortası olarak USA'den paso bağlanıyorda sen 6 ay daha yoksun hadi bro bekliyoruz güzel haberlerini sen sık dişini ben 6 ay daha oyalarım futboldu yarışmaydı derken hamzayı beraber manager olursunuz puahahaha 😜
B
#39
hobaaa brendibelle welcome hacım özledik be kuzum walla sen espio arıyor insan evladı bee hadi espio geceyarıları ona göre gün ortası olarak USA'den paso bağlanıyorda sen 6 ay daha yoksun hadi bro bekliyoruz güzel haberlerini sen sık dişini ben 6 ay daha oyalarım futboldu yarışmaydı derken hamzayı beraber manager olursunuz puahahaha :P

ahaha koparttın beni bro 😈 4,5ay sonra ilk sınav ondan 2ay sonrada 2.sınav var işte hepsini halledip tamamen döncem inş x)) sonra işimiz çok senin villada daha deli bi parti yapcaz ihihihi 😈 😜
F
FcK_ScHooL ⭐ 17y
#40
Insentify olsun.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: