Mirage olsun. xD
J
JawBreaker
⭐ 18y
Mirage olsun. xD
Insentify olsun.
Pek bir seçenek yok.
Mirage.
Mirage 38% 38% [ 23 ]
Insentify 52% 52% [ 31 ]
SweetLord 8% 8% [ 5 ]Insentify aldı , gz bro. 🍺
Insentify aldı , gz bro. 🍺
Kazanan daha belli değil , yarın akşam belli olacak 👍
ben pek ilgilenemedim başkanlıkla hamzanın bu seçimi başlatması ii oldu 😊 Intensify ve Mirage ii çocuklara benziolar.Ben oy kullanmıycam ama kim hakediyosa o kazansın 😘
ps:okan abiyide ileri görüşlülüğünden dolayı bi 😘 kere daha tebrik ediyorum 😘 🙏
ben pek ilgilenemedim başkanlıkla hamzanın bu seçimi başlatması ii oldu 😊 Intensify ve Mirage ii çocuklara benziolar.Ben oy kullanmıycam ama kim hakediyosa o kazansın 😘
ps:okan abiyide ileri görüşlülüğünden dolayı bi kere daha tebrik ediyorum 😘 🙏
ben pek ilgilenemedim başkanlıkla hamzanın bu seçimi başlatması ii oldu 😊 Intensify ve Mirage ii çocuklara benziolar.Ben oy kullanmıycam ama kim hakediyosa o kazansın 😘
ps:okan abiyide ileri görüşlülüğünden dolayı bi kere daha tebrik ediyorum 😘 🙏
Vaaay kimler gelmiş 😘 ❤️ Veliahtın varsa direk söyle bro atayalım keselim anketi yarıda 😆
hobaaa brendibelle welcome hacım özledik be kuzum walla sen espio arıyor insan evladı bee hadi espio geceyarıları ona göre gün ortası olarak USA'den paso bağlanıyorda sen 6 ay daha yoksun hadi bro bekliyoruz güzel haberlerini sen sık dişini ben 6 ay daha oyalarım futboldu yarışmaydı derken hamzayı beraber manager olursunuz puahahaha :P
Insentify olsun.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap