hobaaa brendibelle welcome hacım özledik be kuzum walla sen espio arıyor insan evladı bee hadi espio geceyarıları ona göre gün ortası olarak USA'den paso bağlanıyorda sen 6 ay daha yoksun hadi bro bekliyoruz güzel haberlerini sen sık dişini ben 6 ay daha oyalarım futboldu yarışmaydı derken hamzayı beraber manager olursunuz puahahaha :P
puhahah demek hepsi beni oyalamak için bir komploydu heaaa ....
>>>>
Böyle komploya can kurban 😆
ahaha koparttın beni bro 😈 4,5ay sonra ilk sınav ondan 2ay sonrada 2.sınav var işte hepsini halledip tamamen döncem inş x)) sonra işimiz çok senin villada daha deli bi parti yapcaz ihihihi 😈 :P
Güzel haberlerini bekliyorum bro Allah'ın izniyle sende üni nedir göreceksin seneye 😈 😆 ahahah