Icerige atla
Extraloob

Azönce Canlı Bomba Patlaması Oldu Şok Sayıda Ölü Var

· 135 Yanıt · 6.5K görüntüleme · Sayfa 6 / 6
Yanıtlar
A
alitoputut ⭐ 18y
#101
Alooooooo, Alitoputut. tutucam şimdi ama ha. Git bi gezele gel. Adamı hasta etme.Gecenin hayrında toplu temizlik yaptırma adama.Kime diyoruz biz, başçavuşun eşşeği mi anırıyo burda. Ortamı germe,keyfine bak.


Afedersin Ama Orda İnsanlar Acı Çekerken Gidip Eylenemem!
Keyifmi??? Aklımdan Bile Geçmez.

Ortamı Germiyorum Zaten Sadece Gerekli Şeyleri Yazmaktayım. İnsan Olmayı Hakedemeyenler İçin...

Ps : Artık Başçavuşun Eşşeğimidir , Forumda Olan Bir Mod'mudur Bilemem.
M
Morwena ⭐ 19y
#102
hemen editle onu ! Sana hiç yakıştıramadım :?
X
xherolisa ⭐ 18y
#103
14 ölü
157 yaralı var ..
Windy
Windy ⭐ 19y
#104
olaylara at gözlüğüyle bakan insanlar.(sevdiğim birinin tabiriyle eşşekler)'e rayban gözlük taksanda çıkartır kendi at gözlüğünü takar 😉 anlayan anladı 😉
X
XianHun ⭐ 18y
#105
bizimkiler kandili bombaladi ya şerefsizler gözdaği verio aklınca namussuz kekolar
M
Morwena ⭐ 19y
#106
alitoputut tarafımdan banlanmıştır.
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#107
Uuuu ne kadar gereksiz uzamis... alitoputut,banlandin 3uncu gelisinde usturuplu ol banlamayayim,konu kilit...

Edit: Morwena benden hizli davrandi,elim kana bulanmadi gece gece...
M
Morwena ⭐ 19y
#108
ilk önce ben banladım uhuhuhh 😁
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#109
topicin kilitlenmesine gerek yok özgürlüklerimizi kısıtlamayalım burası Extraloob.Com Özgürlükler Dünyası.

bu acı günde kendimizi daha fazla üzmeyelim umarım ülkeyi bölmeye çalışan herkes en büyük ceza ile cezalandırılırlar bu eylemi yapanda insan evladı değildir ağzım bozulacak gene ben çıkayım topicten.

bu acı olay için geriden kalanlara sabır diliyorum umarım tekrarı olmaz.
S
#110
Dün Üyeliğim Kapalıydı. Başsalığı Dileyemedim Diğer Üyeliğimdende Bazı Arkadaşlar Yüzünden.


Allah Rahmet Eylesin. Allah Yardımcıları Olsun. İnş. Yararılarıda Kaybetmeyiz.





topicin kilitlenmesine gerek yok özgürlüklerimizi kısıtlamayalım burası Extraloob.Com Özgürlükler Dünyası.

bu acı günde kendimizi daha fazla üzmeyelim umarım ülkeyi bölmeye çalışan herkes en büyük ceza ile cezalandırılırlar bu eylemi yapanda insan evladı değildir ağzım bozulacak gene ben çıkayım topicten.

bu acı olay için geriden kalanlara sabır diliyorum umarım tekrarı olmaz.



Seni Bu Yüzden Seviyorum 🤘
X
XianHun ⭐ 18y
#111
yazık ya yazık daha yeni italyan kanalında gördüm sansürsüz cocugun kafası kopmus içim parçalandı

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: