Alooooooo, Alitoputut. tutucam şimdi ama ha. Git bi gezele gel. Adamı hasta etme.Gecenin hayrında toplu temizlik yaptırma adama.Kime diyoruz biz, başçavuşun eşşeği mi anırıyo burda. Ortamı germe,keyfine bak.
Afedersin Ama Orda İnsanlar Acı Çekerken Gidip Eylenemem!
Keyifmi??? Aklımdan Bile Geçmez.
Ortamı Germiyorum Zaten Sadece Gerekli Şeyleri Yazmaktayım. İnsan Olmayı Hakedemeyenler İçin...
Ps : Artık Başçavuşun Eşşeğimidir , Forumda Olan Bir Mod'mudur Bilemem.