Moonlife çok panik yapmışsın, süper yazmışsın canlı bomba. Hmmmm. Bu kadar heyecan yapmaya gerek yok.
bundan heyecan yapmıcakta neye heyecan yapıcak :x
Moonlife çok panik yapmışsın, süper yazmışsın canlı bomba. Hmmmm. Bu kadar heyecan yapmaya gerek yok.
Moonlife çok panik yapmışsın, süper yazmışsın canlı bomba. Hmmmm. Bu kadar heyecan yapmaya gerek yok.
adam bağlamış karnına bombayı banka oturmuş en işlek caddede ve patlatmış allah belasını versin
adam bağlamış karnına bombayı banka oturmuş en işlek caddede ve patlatmış allah belasını versin
Bilmiyorum, dünyada hergün 17.000 insan açlıktan ölüyor. Daha savaşın ne olduğunu bilmeyen çocuklar ve bebekler ölüyor. Dünyada ki tüm savaşlar dinler yüzünden yapılıyor. Buzullar eriyor. Hava gün geçtikçe ısınıyor. Kurak günler bizi bekliyor. Türkiyey'i dış güçler bölmeye çalışıyor. Şuanda Türkiyenin %10'u yabancı ülkelere satılmış durumda. (Satılmış şirketler.) Bunlara panik yapabilir mesela...
Bilmiyorum, dünyada hergün 17.000 insan açlıktan ölüyor. Daha savaşın ne olduğunu bilmeyen çocuklar ve bebekler ölüyor. Dünyada ki tüm savaşlar dinler yüzünden yapılıyor. Buzullar eriyor. Hava gün geçtikçe ısınıyor. Kurak günler bizi bekliyor. Türkiyey'i dış güçler bölmeye çalışıyor. Şuanda Türkiyenin %10'u yabancı ülkelere satılmış durumda. (Satılmış şirketler.) Bunlara panik yapabilir mesela...
Gayet tabii kastettiğim bu değildi. Ama binlerce ölü var. Aman aman diyerek ortalığı velveleye vermeside doğru değil. Açıyorum televizyonu 3 ölü var diyor. Düşündürücü değil mi sevimli?
beyler şimdi duydum patlama menderes caddesinde olmuş
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap