Icerige atla
Extraloob

Azönce Canlı Bomba Patlaması Oldu Şok Sayıda Ölü Var

· 135 Yanıt · 6.5K görüntüleme · Sayfa 2 / 6
Yanıtlar
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#21
Moonlife çok panik yapmışsın, süper yazmışsın canlı bomba. Hmmmm. Bu kadar heyecan yapmaya gerek yok.

bundan heyecan yapmıcakta neye heyecan yapıcak :x
M
MoonLife OP ⭐ 19y
#22
adam bağlamış karnına bombayı banka oturmuş en işlek caddede ve patlatmış allah belasını versin
C
#23
Off neresinde oldu yaa benim eski oturdugum yerr yaa arkadaşlar var orda oturuyor yaa 🙄
C
#24
Köyiçinde mi oldu? yoksa Kale Centerda mı?
S
SnowFlake ⭐ 18y
#25
Moonlife çok panik yapmışsın, süper yazmışsın canlı bomba. Hmmmm. Bu kadar heyecan yapmaya gerek yok.

onun şu anki psikolojisini anlayamassın biraz iyimser konuş yeter...
M
MoonLife OP ⭐ 19y
#26
en işlek caddede işte adını unuttum sıralı dükkanlar mağazalar var
C
#27
ohoh :S Köyiçine giderken sıraları hep mağazalar merkez mahallesinde mi oldu acaba? pfff
S
SnowFlake ⭐ 18y
#28
adam bağlamış karnına bombayı banka oturmuş en işlek caddede ve patlatmış allah belasını versin

ölmüştür %99.99 :evil:
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#29
adam bağlamış karnına bombayı banka oturmuş en işlek caddede ve patlatmış allah belasını versin

vay serefsız onceden ben gorup farketsem altının ortasından vururdum o adamı
M
MoonLife OP ⭐ 19y
#30
sadece hastanelere ulasan 7 ölü 4 yaralı varmış ama daha ulaşmayan o kadar insan var ki burayı gömelisin millet kendini parçalıyor 25 dk oldu bomba patladıktan sonra 1 tane ambulans yok ne biçim insan bunlar

bombayı patlatanın allah 1 milyon defa belasını vermiş cehenneme gitsin insallahhh!
S
SnowFlake ⭐ 18y
#31
Bilmiyorum, dünyada hergün 17.000 insan açlıktan ölüyor. Daha savaşın ne olduğunu bilmeyen çocuklar ve bebekler ölüyor. Dünyada ki tüm savaşlar dinler yüzünden yapılıyor. Buzullar eriyor. Hava gün geçtikçe ısınıyor. Kurak günler bizi bekliyor. Türkiyey'i dış güçler bölmeye çalışıyor. Şuanda Türkiyenin %10'u yabancı ülkelere satılmış durumda. (Satılmış şirketler.) Bunlara panik yapabilir mesela...

ne yani bu saydığın sorunlar var diye kendisini direkt olarak etkileyen konuya üzülmesin mi fazla acımasız konuşuyosun yaraya tuz basmak deniz buna
M
MoonLife OP ⭐ 19y
#32
1 saat oldu ve hala ambulans geliyor

ellerim titriyor arkadaslar yazamıyorum
C
#33
Bilmiyorum, dünyada hergün 17.000 insan açlıktan ölüyor. Daha savaşın ne olduğunu bilmeyen çocuklar ve bebekler ölüyor. Dünyada ki tüm savaşlar dinler yüzünden yapılıyor. Buzullar eriyor. Hava gün geçtikçe ısınıyor. Kurak günler bizi bekliyor. Türkiyey'i dış güçler bölmeye çalışıyor. Şuanda Türkiyenin %10'u yabancı ülkelere satılmış durumda. (Satılmış şirketler.) Bunlara panik yapabilir mesela...



Kardeş..bu dediklerini iktidar yapacak ondan sonra insanlarda görevini yapıp yaşayacak iktidar yan gelip yatıyor biz kendi derdimize düşmüşüz para kazanmanın canımızın bu dediklerini iktidar yapmalı iktidar zengi keyfi yerinde hiçbir derdi yok yaptıgı birşeyde yok insanlara faizleri gömüyorlar hele ki maliye bakanı birşey demiyorum ona zaten arkadaş şuan zor durumda ve sen şuan dediğin şeyler saçma bence tartışma yok No Comment 😎
M
MoonLife OP ⭐ 19y
#34
su olay bir bitsin baska hiçbirsey istemiyorumm
M
MoonLife OP ⭐ 19y
#35
ölü sayısı 8 olmus off yaaaa
S
SnowFlake ⭐ 18y
#36
arkadaşlar lütfen konuyu amacından saptırmayalım tartışma yaratıcak konuşmalarda bulunmayalım ❗
M
MoonLife OP ⭐ 19y
#37
arkadasım suanki durumumu anlayamassın olayı yasadım diyorum sanaa haberleri dikkatli dinle resmi olarak 8 oldu ve resmi olmayan kaç ölü var suan buradaa!!!
S
SnowFlake ⭐ 18y
#38
Gayet tabii kastettiğim bu değildi. Ama binlerce ölü var. Aman aman diyerek ortalığı velveleye vermeside doğru değil. Açıyorum televizyonu 3 ölü var diyor. Düşündürücü değil mi sevimli?

ne yani artmicak mı sanıyosun lütfen tartışmaya girmeyelim
M
MoonLife OP ⭐ 19y
#39
beyler şimdi duydum patlama menderes caddesinde olmuş
S
SnowFlake ⭐ 18y
#40
beyler şimdi duydum patlama menderes caddesinde olmuş

birinin arkadaşlarım var dediği yer değil sanırım

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: