Icerige atla
Extraloob

Azönce Canlı Bomba Patlaması Oldu Şok Sayıda Ölü Var

· 135 Yanıt · 6.5K görüntüleme · Sayfa 3 / 6
Yanıtlar
C
#41
Menderes Caddesi neresiydi ya? :S
M
MoonLife OP ⭐ 19y
#42
inşallah değildir inşallah
C
#43
Menderesi caddesi tam olarak nerde? pff 🙄
M
MoonLife OP ⭐ 19y
#44
menderes caddesi meydanında işte sıralı dükkanlar mağazalar varya caddeni ortalarında sıralı banklar var tam orada patladı
C
#45
Arkadaşım gelmiş Amerikadan, hadi size iyi eğlenceler. Ben yanına gidiyorum...


Hadi güle güle iyi eğlencelermiş pff 😱
C
#46
menderes caddesi meydanında işte sıralı dükkanlar mağazalar varya caddeni ortalarında sıralı banklar var tam orada patladı



ohoh yaa şu şey varya Kaymakamlıgın yanında banklar var sol üstünde ATM var sıralı dükkanlar var orada mı yaa Pasaj var hani
M
MoonLife OP ⭐ 19y
#47
evet aynen orada
C
#48
evet aynen orada



ohohohoh 😱 😱 bizim arkadaşlar genellikle orda takılır yaa pff :? :? İnşallah birşey olmamıştır yaa yarın ilk işim Dükkandan oraya gitmek !
C
#49
Püfleme. Eğlenecek bir sürü şey yapman mümkün. Git dürümcüye falan. Yada tak MP3 Player'ini kulağına, çık şehir merkezine. Dolan. Oralar akıyordur şimdi. Yada aç bir oyun oyna. Git dolabı aç kendine bir sandwich yap. Aç film izle. Kız arkadaşınla konuş. Yapacak okadar çok şey var ki. Hayattan zevk almak sizin elinizde. Yeterki bazı şeylerin farkına varın. Herşeyide bu kadar kafanıza takmayın. İyi geceler...



bizde biliyoruz yaşamayı ama bir anlık sıkıntılarda olmazsa olmazlarımızdandır
M
MoonLife OP ⭐ 19y
#50
eğer geç saatlere kadar kalıyorsa çok vahim olabilir haberleri dinle istersen ölenlerin yada yaralananların isimlerine bak

arkadaslar daha fazla duramıcam birazdan tekrar gelirim kafamı bu olaya endekslersem daha kötü olabilir benim için

20-30dk yokum...
O
#51
Püfleme. Eğlenecek bir sürü şey yapman mümkün. Git dürümcüye falan. Yada tak MP3 Player'ini kulağına, çık şehir merkezine. Dolan. Oralar akıyordur şimdi. Yada aç bir oyun oyna. Git dolabı aç kendine bir sandwich yap. Aç film izle. Kız arkadaşınla konuş. Yapacak okadar çok şey var ki. Hayattan zevk almak sizin elinizde. Yeterki bazı şeylerin farkına varın. Herşeyide bu kadar kafanıza takmayın. İyi geceler...

Ne biçim insanlar var ya adam yakınım diyor yakın Allah korumuş ya onada bir şey olsaydı ne kadar saçma saçma düşünüyorsun. :x :x
Z
Zardock ⭐ 19y
#52
Püfleme. Eğlenecek bir sürü şey yapman mümkün. Git dürümcüye falan. Yada tak MP3 Player'ini kulağına, çık şehir merkezine. Dolan. Oralar akıyordur şimdi. Yada aç bir oyun oyna. Git dolabı aç kendine bir sandwich yap. Aç film izle. Kız arkadaşınla konuş. Yapacak okadar çok şey var ki. Hayattan zevk almak sizin elinizde. Yeterki bazı şeylerin farkına varın. Herşeyide bu kadar kafanıza takmayın. İyi geceler...


silkroadda gw bilmem ne gibi basit bi konudan sözedilmiyor burda insan canı söz konusu saygı duymuyorsan kapat ceneni
S
SnowFlake ⭐ 18y
#53
Al sana nesquick yaptım yavrucuğum...

insanların acılarına kayıtsız kalabilirsin ama dalga geçemezsin görmezden gelebilirsin ama acılarının artmasına sebeb konuşmalarda bulunamazsın zaten biliyorum dersen de çok gülünç olursun ii bi cvp hazırla :x
O
#54
Ne yapmalıyım peki? Ellerimi açıp dua etmemi mi istiyorsunuız?

Senden bir şey yapmanı isteyen insan yok burda çek git o zaman başka konuda dalganı geç.
Al sana nesquick yaptım yavrucuğum...

:? :? :? :?
O
#55
Al sana nesquick yaptım yavrucuğum...

insanların acılarına kayıtsız kalabilirsin ama dalga geçemezsin görmezden gelebilirsin ama acılarının artmasına sebeb konuşmalarda bulunamazsın zaten biliyorum dersen de çok gülünç olursun ii bi cvp hazırla :x


Bana bu kadar yüklenmeyin lütfen. Bak başka nasıl insanlarda var:

¾ says:
İstanbulda patlama olmuş duydun mu?
Kemal says:
hayIr ßenım Evım'de OLmadıgı SureCe ß1r PRoßLem Yoq .


Üçbölüdört ben oluyorum burda.

Başka insan dalga geçti diye sende mi geçmek zorundasın elbet onlarda da kötü bi durum olur ve onun gibi onunlada dalga geçerler merak etme sen. 😉
C
Clawless ⭐ 19y
#56
olay yeri dibimde sesi duymadım çünkü internete dalmıştım, ambulans sesleri sinirimi bozunca konseri bombaladılar glba dedim, ama taa burdan koskoca konser alanına neden ambulans gönderilsinki dedim ve babam patladımışız diyip haberleri gösterince anladım, fahri hemşire olarak gitmek istiyorum ama 3. bi bomba uyarısı varmış
S
SnowFlake ⭐ 18y
#57
Al sana nesquick yaptım yavrucuğum...

insanların acılarına kayıtsız kalabilirsin ama dalga geçemezsin görmezden gelebilirsin ama acılarının artmasına sebeb konuşmalarda bulunamazsın zaten biliyorum dersen de çok gülünç olursun ii bi cvp hazırla :x


Bana bu kadar yüklenmeyin lütfen. Bak başka nasıl insanlarda var:

¾ says:
İstanbulda patlama olmuş duydun mu?
Kemal says:
hayIr ßenım Evım'de OLmadıgı SureCe ß1r PRoßLem Yoq .


Üçbölüdört ben oluyorum burda.

insanlar farklı düşüncelere sahip olabilirler o öyle düşünüyosa haklısın deyip onun gibi davranmak ne kadar çocukca saygı diye bişey de mi duymadınız insanların acıları varsa saygı duyulur kendi görüşünü savunamazsın çeker gidersin
S
Streetwise ⭐ 19y
#58
Al sana nesquick yaptım yavrucuğum...

insanların acılarına kayıtsız kalabilirsin ama dalga geçemezsin görmezden gelebilirsin ama acılarının artmasına sebeb konuşmalarda bulunamazsın zaten biliyorum dersen de çok gülünç olursun ii bi cvp hazırla :x


Bana bu kadar yüklenmeyin lütfen. Bak başka nasıl insanlarda var:

¾ says:
İstanbulda patlama olmuş duydun mu?
Kemal says:
hayIr ßenım Evım'de OLmadıgı SureCe ß1r PRoßLem Yoq .


Üçbölüdört ben oluyorum burda.

İşte onlar senin gibi maluklar yorum yapma çık şu başlıktan milletin canı sıkkın zaten let's go canım hadi ➡️
S
SnowFlake ⭐ 18y
#59
Şimdi şu konuda anlaşamıyoruz sizinle beni insan düşmanı yapmayın. Ben sadist falan değilim. Sadece bu kadar kafanızı takmayın dedim. Neden bukadar büyüttünüz ki?

biz kafamıza da takıyoruz büyütüyoruz da sana ne biz duyarlı insanlarız yorumunu yaptın artık gidebilirsin
C
Clawless ⭐ 19y
#60
Arbalet'e hak veriyorum kızmayın, elimizden birşey gelmez sonuçta gelseydi de klavye başında olmazdık değil mi?

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: