Icerige atla
Extraloob

Azönce Canlı Bomba Patlaması Oldu Şok Sayıda Ölü Var

· 135 Yanıt · 6.5K görüntüleme · Sayfa 5 / 6
Yanıtlar
T
TafareL ⭐ 19y
#81
şu Ergnekom davası yüzünden bombaladırla kesin kez :evil: :evil:
S
SERE ⭐ 19y
#82
ergenekon da güngörende ne işi var

git ankarada patla baba 🙄
M
MoonLife OP ⭐ 19y
#83
olan oldu bir kere ölenlerin ailelerine başsağlığı diliyorum
M
#84
Allah 'ım sen soktun sen çıkar kurban olduğum.

Bazı cümlelerin yüklemi küfürdür. İşin içine ana, avrat, bacı, kitap ve akabinde üreme organları girmezse bazı veled -i zina ile tabir -i caiz kişiler ıslah olmaz.
Windy
Windy ⭐ 19y
#85
Yeter artık herkes çok uzattı şu konuyu herkes görüşünü belirtir.. Hoşunuza gitmeyen bir mesaj atılmışsa üstüne gitmezsiniz cevap vermezsiniz madem tartışma çıksın istemiyorsunuz! Büyüten sizsiniz!


uzatılacak bir konu bu insan hayatı kadar önemli ne var bu hayatta ?

Arbalet konuşmaların hiç hoş değil. Senin herbi hareketini izleyeceğim bundan sonra emin ol ❗

14 ölü 140 yaralı ((bkz. NTV)) ne demek biliyormusun orada bi akrabanın başına bişi gelse böyle konuşurmuydun bakalım !!!!!!!!!

böyle ciddi bi konuda ben gidiyorum sende geliyormusun bile demen kişiliksizliktir.


İzle beni. Mesela ilk üye olduğum gün yayınladığım (kendi yaptığım) MP3 Player'dan başlayabilirsin. Ne dersin? İşte bunu seviyorum!


bir MP3 player senin için 14 insandan daha değerliyse diyecek sözüm yoktur sana 😉
M
Macro ⭐ 19y
#86
Arbalet konuşmaların hiç hoş değil. Senin herbi hareketini izleyeceğim bundan sonra emin ol ❗

14 ölü 140 yaralı ((bkz. NTV)) ne demek biliyormusun orada bi akrabanın başına bişi gelse böyle konuşurmuydun bakalım !!!!!!!!!

böyle ciddi bi konuda ben gidiyorum sende geliyormusun bile demen kişiliksizliktir.


İzle beni. Mesela ilk üye olduğum gün yayınladığım (kendi yaptığım) MP3 Player'dan başlayabilirsin. Ne dersin? İşte bunu seviyorum!


yaptığın hiçbişey burada önemli değildir cicim öenmli olan yanlış hareketlerdir. Bkz: ban listesi elazıglee ronin Hancock Judgement Liblibi BeBeT0 DeSWa ...... anladın sen onu 😆

daha fazla göze batma bence.


Ölenlerin ailelerine Allah'tan sabır ve başsağlığı diliyorum. Her geçen dakika kanllardaki yaralı sayıları artıyor arkadaşlar
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#87
Beyler Bu Kadar Uzatmayalım Falan Demeyecegım....Cunku Orda Olenlerı Sahıs Olarak Tanımasamda Belkı Bazıları Bana Cok Zıtta Olsa ( Ornek Olarak Soluorum ) Ben Onların Ailelerini Dusunup Uzulur..Cunku Onlar BNM Uzaktanda Olsa Akrabam...Arbaletede Solenecekler Solenmıs..Bnde Sunun Eklemek Istıorum Onun Hakkında ...Butun Msjları Okudum We Herkes Ona Karsı ( Onun Soyledıklerıne Deıl Alaycı Tavrına ) Eger Bı Ksıye Herkes Karsı Ise O Kişi Haksızdır !!! Surda Bi ALLAH RAHMET EYLESIN vb. Bişi Soyleseydı Bole Tartısmalar Cıkmayacaktı :x :x

Son Olarak ; Tabiiki Uzulelım Fakat Tekrar Bırlık Olarak Bu Sorunuda Cozebılırız...

BİZ TURKUZ 1 ÖLÜR 1000 DOĞARIZ KİMSE MERAK ETMESIN ... 😞 😞
M
Macro ⭐ 19y
#88
Beyler Bu Kadar Uzatmayalım Falan Demeyecegım....Cunku Orda Olenlerı Sahıs Olarak Tanımasamda Belkı Bazıları Bana Cok Zıtta Olsa ( Ornek Olarak Soluorum ) Ben Onların Ailelerini Dusunup Uzulur..Cunku Onlar BNM Uzaktanda Olsa Akrabam...Arbaletede Solenecekler Solenmıs..Bnde Sunun Eklemek Istıorum Onun Hakkında ...Butun Msjları Okudum We Herkes Ona Karsı ( Onun Soyledıklerıne Deıl Alaycı Tavrına ) Eger Bı Ksıye Herkes Karsı Ise O Kişi Haksızdır !!! Surda Bi ALLAH RAHMET EYLESIN vb. Bişi Soyleseydı Bole Tartısmalar Cıkmayacaktı :x :x

Son Olarak ; Tabiiki Uzulelım Fakat Tekrar Bırlık Olarak Bu Sorunuda Cozebılırız...

BİZ TURKUZ 1 ÖLÜR 1000 DOĞARIZ KİMSE MERAK ETMESIN ... 😞 :(


+1
X
Xanthos ⭐ 19y
#89
Bayanlar baylar, noluyosunuz? Tamam herkes yorumunu yaptı.
Kimin ne yazdığı değil,sizin oradaki insanlar için hissettiklerinize bakın.

Konuyu uzatmayın daha fazla.

Taziye dileklerinizi yazın, Gerisini okuyun. Cevap yazma zorunluluğunuz yok.
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#90
15 Ölü 154 Yaralı Diyorlar ( Show Haber ) 😢 😢
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#91
Bayanlar baylar, noluyosunuz? Tamam herkes yorumunu yaptı.
Kimin ne yazdığı değil,sizin oradaki insanlar için hissettiklerinize bakın.

Konuyu uzatmayın daha fazla.

Taziye dileklerinizi yazın, Gerisini okuyun. Cevap yazma zorunluluğunuz yok.



Haklısın...
R
RoyalFlush ⭐ 19y
#92
Bayanlar baylar, noluyosunuz? Tamam herkes yorumunu yaptı.
Kimin ne yazdığı değil,sizin oradaki insanlar için hissettiklerinize bakın.

Konuyu uzatmayın daha fazla.

Taziye dileklerinizi yazın, Gerisini okuyun. Cevap yazma zorunluluğunuz yok.


+1
Millet pimi çekilmiş bomba.Sadece bu başlıkta değil güncel haber olan her başlıkta silkroad la ilgili veya değil heryerde böyle.
A
alitoputut ⭐ 18y
#93
3 ölü var. Herkes öldü. Soyumuz tükeniyor. Tüh tüh tüh. Vah vah vah, diye panik yapmaya gerek yok (henüz.). Geçmiş olsun bu arada...



İlkkez Birisi Hakkında Böyle Bir Şey İstiyorum ; Keşke O Sandıgın 3 Ölü İçinde Sende Olsaydın!
A
alitoputut ⭐ 18y
#94
Bilmiyorum, dünyada hergün 17.000 insan açlıktan ölüyor. Daha savaşın ne olduğunu bilmeyen çocuklar ve bebekler ölüyor. Dünyada ki tüm savaşlar dinler yüzünden yapılıyor. Buzullar eriyor. Hava gün geçtikçe ısınıyor. Kurak günler bizi bekliyor. Türkiyey'i dış güçler bölmeye çalışıyor. Şuanda Türkiyenin %10'u yabancı ülkelere satılmış durumda. (Satılmış şirketler.) Bunlara panik yapabilir mesela...



Yanıbaşında Patlayan Ve 100 Lerce İnsana Zarar Veren Bir Bombaya Panik Yapılmaz mı ?
Yada Panik Yapmak Nedir Bilirmisin?
A
alitoputut ⭐ 18y
#95
Gayet tabii kastettiğim bu değildi. Ama binlerce ölü var. Aman aman diyerek ortalığı velveleye vermeside doğru değil. Açıyorum televizyonu 3 ölü var diyor. Düşündürücü değil mi sevimli?


Kaç Ölü Oldugu Çokta Önemli Değil Aslında Ölüye Saygı Duymayı Bilmeyenlerin İçinde ...
A
alitoputut ⭐ 18y
#96
Arbalet konuşmaların hiç hoş değil. Senin herbi hareketini izleyeceğim bundan sonra emin ol ❗

14 ölü 140 yaralı ((bkz. NTV)) ne demek biliyormusun orada bi akrabanın başına bişi gelse böyle konuşurmuydun bakalım !!!!!!!!!

böyle ciddi bi konuda ben gidiyorum sende geliyormusun bile demen kişiliksizliktir.


İzle beni. Mesela ilk üye olduğum gün yayınladığım (kendi yaptığım) MP3 Player'dan başlayabilirsin. Ne dersin? İşte bunu seviyorum!



İlk Üye Oldugunda Yaptıgın Mp3 Ü Yaparken Kullandıgın Tüm Araç-Gereçler...
A
alitoputut ⭐ 18y
#97
Yeter artık herkes çok uzattı şu konuyu herkes görüşünü belirtir.. Hoşunuza gitmeyen bir mesaj atılmışsa üstüne gitmezsiniz cevap vermezsiniz madem tartışma çıksın istemiyorsunuz! Büyüten sizsiniz!


Birisi Kız Arkadaşınla Gezerken Yanındakine Laf Atsa Ne Yaparsın Acaba?
Tartışma Çıkmasın Diye Arkana Bakmazmısın? 😆
A
alitoputut ⭐ 18y
#98
Allah 'ım sen soktun sen çıkar kurban olduğum.

Bazı cümlelerin yüklemi küfürdür. İşin içine ana, avrat, bacı, kitap ve akabinde üreme organları girmezse bazı veled -i zina ile tabir -i caiz kişiler ıslah olmaz.


Mesaj Alınmıştır İnş.
X
Xanthos ⭐ 19y
#99
Alooooooo, Alitoputut. tutucam şimdi ama ha. Git bi gezele gel. Adamı hasta etme.Gecenin hayrında toplu temizlik yaptırma adama.Kime diyoruz biz, başçavuşun eşşeği mi anırıyo burda. Ortamı germe,keyfine bak.
A
alitoputut ⭐ 18y
#100
Clawless zaten bayan bir arkadaşımız. Sorun olacağını düşünmüyorum fazla.
Eğer konuşmalarına dikkat edersen.


Ordaki Kız Arkadaş Kısmını Erkek Olarak Algılayabilicek Kadar Zekidir Tahminimce 😲

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: