Icerige atla
Extraloob

Avatar:The Last Airbender ^FAN CLUB^

· 918 Yanıt · 101K görüntüleme · Sayfa 44 / 46
Yanıtlar
Q
Quxera ⭐ 19y
#861
Ya bide oyun olayına noldu sabırsızlanıyorum silkroad'ı bırakıyım gerekirse 😁
[GM] olabilirim ama o kadar fazla anlamam PC'den 🍿
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#862
ayberk'i kaç gündür msn de görmüyorum ztn GM olmakdan vazgeçtim 🙄
A
Avenger ⭐ 18y
#863
melo iptalmi oyun yani 😱 🙄
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#864
yok iptal değil bn sadcee 3 gün sonra pc götürüleceği için bn gm likden çıktım

bu arada çok uzun zamandır almak istediğim türkçe alt yazılı avatar dvd lerinide aldım hehe 😜
Q
Quxera ⭐ 19y
#865
yok iptal değil bn sadcee 3 gün sonra pc götürüleceği için bn gm likden çıktım

bu arada çok uzun zamandır almak istediğim türkçe alt yazılı avatar dvd lerinide aldım hehe :P



🍿 🍿 İzle İzle 🍿 🍿
A
arslan96 ⭐ 18y
#866
Ben Avatarı Son Bölmüne Kadar İzledim Ama Alt Yazılı:D
A
Anthem ⭐ 18y
#867
Ben Avatarı Son Bölmüne Kadar İzledim Ama Alt Yazılı:D

onu herkes isledi sen daha oralardaysn zz 😄
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#868
Ben Avatarı Son Bölmüne Kadar İzledim Ama Alt Yazılı:D

onu herkes isledi sen daha oralardaysn zz :D

bu gece bnim3. seyredişim olacak 😁
A
Anthem ⭐ 18y
#869
Ben Avatarı Son Bölmüne Kadar İzledim Ama Alt Yazılı:D

onu herkes isledi sen daha oralardaysn zz :D

bu gece bnim3. seyredişim olacak 😁

bn walla baya bi izledim izlememe gerek yok ama kafam atarsa butun sezonları bastan izliom:D
M
MepLiS ⭐ 18y
#870
Abicim Benıde Eklermısn Avatar Tutkunu Pc Manyagı 😄
M
MepLiS ⭐ 18y
#871
Zpper Paylasım Tylee Askımmm 😄
M
MepLiS ⭐ 18y
#872
Ya Beni Avatar FUn Clube Alcak Biri Warmı _?
_
#873
beni de eklersenız sevınırım 😄 bunun hastasıyımmmm 😄
X
XER0 ⭐ 19y
#875
ironEyE foruma giremiyor, önümüzdeki yaz ekler sizi 😄
M
#876
Avatar'ın 4.kitabı 15.02.2009 tarihinde çıkıyor.Adı ise Pheonix Kingdom.Bu sezonda yenilmiş ateş ulusu komutanları birleşerek ateş ulusu hapishanesine girerler ve Ozai ve Azula yı kurtarırlar ve macera başlar.Komutanlar,Ozai ve Azula yeni anka krallığını kurarlar.Avatar Aang,Fire Lord Zuko ve diğer askerlerle birlikte anka krallığını çökeltmek isterler.Komutanlar ormanda buldukları bir büyücüyü kaçırırlar.Büyücü Ozai'nin güçlerini yaptığı bir büyüyle Avatar'dan alıp Ozai'ye nakleder.Ve savaş başlar.

NOT: Doğrumu bilmiyorum mantıklı geldi (alıntı) ❗
A
Anthem ⭐ 18y
#877
Avatar'ın 4.kitabı 15.02.2009 tarihinde çıkıyor.Adı ise Pheonix Kingdom.Bu sezonda yenilmiş ateş ulusu komutanları birleşerek ateş ulusu hapishanesine girerler ve Ozai ve Azula yı kurtarırlar ve macera başlar.Komutanlar,Ozai ve Azula yeni anka krallığını kurarlar.Avatar Aang,Fire Lord Zuko ve diğer askerlerle birlikte anka krallığını çökeltmek isterler.Komutanlar ormanda buldukları bir büyücüyü kaçırırlar.Büyücü Ozai'nin güçlerini yaptığı bir büyüyle Avatar'dan alıp Ozai'ye nakleder.Ve savaş başlar.

NOT: Doğrumu bilmiyorum mantıklı geldi (alıntı) ❗


bunun cikmasini 4 gozle bekliom gzl anlatim
B
belgther ⭐ 19y
#878
Avatar'ın 4.kitabı 15.02.2009 tarihinde çıkıyor.Adı ise Pheonix Kingdom.Bu sezonda yenilmiş ateş ulusu komutanları birleşerek ateş ulusu hapishanesine girerler ve Ozai ve Azula yı kurtarırlar ve macera başlar.Komutanlar,Ozai ve Azula yeni anka krallığını kurarlar.Avatar Aang,Fire Lord Zuko ve diğer askerlerle birlikte anka krallığını çökeltmek isterler.Komutanlar ormanda buldukları bir büyücüyü kaçırırlar.Büyücü Ozai'nin güçlerini yaptığı bir büyüyle Avatar'dan alıp Ozai'ye nakleder.Ve savaş başlar.

NOT: Doğrumu bilmiyorum mantıklı geldi (alıntı) ❗


zirva. bir kere sunlar var:
1)4. kitap cikmayacagi belirtildi.
2)azula zindana atilmadi, azula dellenerek öldü (bu izleyiciye gösterilmeyen kismi).
3)avatardan nasil aliyorlar güclerini peki? sadece o da degil, alacak olsalardi avatarin tüm gücünü alirlardi. avatara ulasabiliyorlar mi ki?
B
BlueLight ⭐ 18y
#879
Avatar'ın 4.kitabı 15.02.2009 tarihinde çıkıyor.Adı ise Pheonix Kingdom.Bu sezonda yenilmiş ateş ulusu komutanları birleşerek ateş ulusu hapishanesine girerler ve Ozai ve Azula yı kurtarırlar ve macera başlar.Komutanlar,Ozai ve Azula yeni anka krallığını kurarlar.Avatar Aang,Fire Lord Zuko ve diğer askerlerle birlikte anka krallığını çökeltmek isterler.Komutanlar ormanda buldukları bir büyücüyü kaçırırlar.Büyücü Ozai'nin güçlerini yaptığı bir büyüyle Avatar'dan alıp Ozai'ye nakleder.Ve savaş başlar.

NOT: Doğrumu bilmiyorum mantıklı geldi (alıntı) ❗

F
FreeDom ⭐ 18y
#880
Biraz Önce 3. Kitabın Son Bölümünüde İzledim..Gerçekten Çok Etkileyici Bir Çizgi Dizi..
İzlemeyenler Çoçuk İçin Fln Diyip Dalga Geçmesinler Çünkü Bu Bambaşka Birşey 😜
Umarım 4. KitaP Çıkar..

Bu Arada Bunun Güzel Bir Oyunu Yokmu Yhav 🙄

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: