Ya bide oyun olayına noldu sabırsızlanıyorum silkroad'ı bırakıyım gerekirse 😁
[GM] olabilirim ama o kadar fazla anlamam PC'den 🍿
Avatar:The Last Airbender ^FAN CLUB^
· 918 Yanıt · 101K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 44 / 46
Yanıtlar
ayberk'i kaç gündür msn de görmüyorum ztn GM olmakdan vazgeçtim 🙄
melo iptalmi oyun yani 😱 🙄
yok iptal değil bn sadcee 3 gün sonra pc götürüleceği için bn gm likden çıktım
bu arada çok uzun zamandır almak istediğim türkçe alt yazılı avatar dvd lerinide aldım hehe 😜
bu arada çok uzun zamandır almak istediğim türkçe alt yazılı avatar dvd lerinide aldım hehe 😜
yok iptal değil bn sadcee 3 gün sonra pc götürüleceği için bn gm likden çıktım
bu arada çok uzun zamandır almak istediğim türkçe alt yazılı avatar dvd lerinide aldım hehe :P
🍿 🍿 İzle İzle 🍿 🍿
Ben Avatarı Son Bölmüne Kadar İzledim Ama Alt Yazılı:D
Ben Avatarı Son Bölmüne Kadar İzledim Ama Alt Yazılı:D
onu herkes isledi sen daha oralardaysn zz 😄
Ben Avatarı Son Bölmüne Kadar İzledim Ama Alt Yazılı:D
onu herkes isledi sen daha oralardaysn zz :D
bu gece bnim3. seyredişim olacak 😁
Ben Avatarı Son Bölmüne Kadar İzledim Ama Alt Yazılı:D
onu herkes isledi sen daha oralardaysn zz :D
bu gece bnim3. seyredişim olacak 😁
bn walla baya bi izledim izlememe gerek yok ama kafam atarsa butun sezonları bastan izliom:D
Abicim Benıde Eklermısn Avatar Tutkunu Pc Manyagı 😄
Zpper Paylasım Tylee Askımmm 😄
Ya Beni Avatar FUn Clube Alcak Biri Warmı _?
_
__Thieves__
⭐ 19y
beni de eklersenız sevınırım 😄 bunun hastasıyımmmm 😄
http://www.anime6.org olur daha iii 😄
ironEyE foruma giremiyor, önümüzdeki yaz ekler sizi 😄
M
megasxlarg3
⭐ 18y
Avatar'ın 4.kitabı 15.02.2009 tarihinde çıkıyor.Adı ise Pheonix Kingdom.Bu sezonda yenilmiş ateş ulusu komutanları birleşerek ateş ulusu hapishanesine girerler ve Ozai ve Azula yı kurtarırlar ve macera başlar.Komutanlar,Ozai ve Azula yeni anka krallığını kurarlar.Avatar Aang,Fire Lord Zuko ve diğer askerlerle birlikte anka krallığını çökeltmek isterler.Komutanlar ormanda buldukları bir büyücüyü kaçırırlar.Büyücü Ozai'nin güçlerini yaptığı bir büyüyle Avatar'dan alıp Ozai'ye nakleder.Ve savaş başlar.
NOT: Doğrumu bilmiyorum mantıklı geldi (alıntı) ❗
NOT: Doğrumu bilmiyorum mantıklı geldi (alıntı) ❗
Avatar'ın 4.kitabı 15.02.2009 tarihinde çıkıyor.Adı ise Pheonix Kingdom.Bu sezonda yenilmiş ateş ulusu komutanları birleşerek ateş ulusu hapishanesine girerler ve Ozai ve Azula yı kurtarırlar ve macera başlar.Komutanlar,Ozai ve Azula yeni anka krallığını kurarlar.Avatar Aang,Fire Lord Zuko ve diğer askerlerle birlikte anka krallığını çökeltmek isterler.Komutanlar ormanda buldukları bir büyücüyü kaçırırlar.Büyücü Ozai'nin güçlerini yaptığı bir büyüyle Avatar'dan alıp Ozai'ye nakleder.Ve savaş başlar.
NOT: Doğrumu bilmiyorum mantıklı geldi (alıntı) ❗
bunun cikmasini 4 gozle bekliom gzl anlatim
Avatar'ın 4.kitabı 15.02.2009 tarihinde çıkıyor.Adı ise Pheonix Kingdom.Bu sezonda yenilmiş ateş ulusu komutanları birleşerek ateş ulusu hapishanesine girerler ve Ozai ve Azula yı kurtarırlar ve macera başlar.Komutanlar,Ozai ve Azula yeni anka krallığını kurarlar.Avatar Aang,Fire Lord Zuko ve diğer askerlerle birlikte anka krallığını çökeltmek isterler.Komutanlar ormanda buldukları bir büyücüyü kaçırırlar.Büyücü Ozai'nin güçlerini yaptığı bir büyüyle Avatar'dan alıp Ozai'ye nakleder.Ve savaş başlar.
NOT: Doğrumu bilmiyorum mantıklı geldi (alıntı) ❗
zirva. bir kere sunlar var:
1)4. kitap cikmayacagi belirtildi.
2)azula zindana atilmadi, azula dellenerek öldü (bu izleyiciye gösterilmeyen kismi).
3)avatardan nasil aliyorlar güclerini peki? sadece o da degil, alacak olsalardi avatarin tüm gücünü alirlardi. avatara ulasabiliyorlar mi ki?
Avatar'ın 4.kitabı 15.02.2009 tarihinde çıkıyor.Adı ise Pheonix Kingdom.Bu sezonda yenilmiş ateş ulusu komutanları birleşerek ateş ulusu hapishanesine girerler ve Ozai ve Azula yı kurtarırlar ve macera başlar.Komutanlar,Ozai ve Azula yeni anka krallığını kurarlar.Avatar Aang,Fire Lord Zuko ve diğer askerlerle birlikte anka krallığını çökeltmek isterler.Komutanlar ormanda buldukları bir büyücüyü kaçırırlar.Büyücü Ozai'nin güçlerini yaptığı bir büyüyle Avatar'dan alıp Ozai'ye nakleder.Ve savaş başlar.
NOT: Doğrumu bilmiyorum mantıklı geldi (alıntı) ❗
☕
Biraz Önce 3. Kitabın Son Bölümünüde İzledim..Gerçekten Çok Etkileyici Bir Çizgi Dizi..
İzlemeyenler Çoçuk İçin Fln Diyip Dalga Geçmesinler Çünkü Bu Bambaşka Birşey 😜
Umarım 4. KitaP Çıkar..
Bu Arada Bunun Güzel Bir Oyunu Yokmu Yhav 🙄
İzlemeyenler Çoçuk İçin Fln Diyip Dalga Geçmesinler Çünkü Bu Bambaşka Birşey 😜
Umarım 4. KitaP Çıkar..
Bu Arada Bunun Güzel Bir Oyunu Yokmu Yhav 🙄
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap