Eeeee Kim başlattı ^^
Yıldırım Bükmeyi İROH mu buldu abbboowwwwww xD
Ateş > Ejderha
Hava > Bizon
Toprak > Köstebek
Su > ????
İnsanlar suyu kimden örenmiş buda yeni bi soru :S
Avatar:The Last Airbender ^FAN CLUB^
· 918 Yanıt · 101K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 42 / 46
Yanıtlar
uZZZZzzzZZZun biR aRaDan soNRa geRi döNDüM nasıLsıNıZz göRmeyeLi 😁
basiti var hacım basiti var kadın kendine aygazı depolamış açtığında mavi ateş çıkıyor olay bu kadar basit istiyorsanız evde ocağı yakın mavi yanıyor ^^
hoş gLdin diyen biLe yok unutuLmuşum sanırım 😞
bu konuda fazla muhabbet yapılmayacak artık sadece avatar ile ilgili konuşulacak...
BU nasıl bir çizgi filmki 69 sayfa konusacak buldunuz 😜
Suyu balinadan öğrenmiş olmasına büyük olasılık veriyorum bir mantık kurarsak
Suyu balinadan öğrenmiş olmasına büyük olasılık veriyorum bir mantık kurarsak
bu konuda fazla muhabbet yapılmayacak artık sadece avatar ile ilgili konuşulacak...
iyide son mesajım 10 ağustosda konuya direkt en iyi su bükücü katara diye girememki :?
öyle mi girmen gerekiyor şu anda burada konuşulan konudan haberin varmı? su bükmeyi kimlerden hangi yaratıklardan öğrendiler diye tartışıyorlar sende fikrini belirt
yaw bide avatar seyredeceksiniz yaw aydan öğrendiler tabi sadece diziyi2 kez seyrettim yinede bilmiyonuz yaw 😁 bluelight sendne bunu beklemezdim 😜 😁
evet ayın gel git yapması sonucu öğrenmişler yue söylemişti 😁
öyle mi girmen gerekiyor şu anda burada konuşulan konudan haberin varmı? su bükmeyi kimlerden hangi yaratıklardan öğrendiler diye tartışıyorlar sende fikrini belirt
sen avatar seyrediyon mu 😁 seyrediyosan senide uye yapalım aramızda 2.bi dmod daha görmek isteriz 😘
topic düzenlenmiştir ayrıca fun club kendine has avatarıda koyulmuştur h.o vatana millete BlueLight gifin üstüne avatar fun yazarsan çok makbule geçer 😁
- Resim Silinmiş.
üye sayısıda eklenmiştir ayrıca
- Resim Silinmiş.
üye sayısıda eklenmiştir ayrıca
imza yaptınızmı fun clube
yok daha yapmadık blue onuda yapsana 😁 (yok yapmana gerek yok böle ii bnde koyacam şimdi 😄 )
beyler avatar roku zukonun dedesimiymiş ben orayı pek kavrayamadım
beyler avatar roku zukonun dedesimiymiş ben orayı pek kavrayamadım
neresini kavrayamadın?ben veya başka bir ark. sana yardımcı olabiliriz 😉
yha bi bölümde hani amcası bi kahıt bırakıyordu zukonun odasınn kapısına zuko gidiodu ateş krallığının bodrum katında 😄 mağara gibi bir yere gidiodu orda bir şeyler okuyodu o sırada avartarda ruhlar dünyasında rokunun nasıl öldüğünü flan görüyodu ya sonra amcasına gidip sen verdin bu kağıdı dimi diyodu oda evet diodu sonra ama yazı bitti büyük babam ölmedi diodu oda öldü diodu diğer dedesi rokumuymuş yani orayı anlayamadım yani babasının babası souzin annesinin babası roku muymuş öyleyse o zaman zukoyla avatar kuzen oluyolar galiba 🕵️
oh be yoruldum yaza yaza 😄
oh be yoruldum yaza yaza 😄
yha bi bölümde hani amcası bi kahıt bırakıyordu zukonun odasınn kapısına zuko gidiodu ateş krallığının bodrum katında 😄 mağara gibi bir yere gidiodu orda bir şeyler okuyodu o sırada avartarda ruhlar dünyasında rokunun nasıl öldüğünü flan görüyodu ya sonra amcasına gidip sen verdin bu kağıdı dimi diyodu oda evet diodu sonra ama yazı bitti büyük babam ölmedi diodu oda öldü diodu diğer dedesi rokumuymuş yani orayı anlayamadım yani babasının babası souzin annesinin babası roku muymuş öyleyse o zaman zukoyla avatar kuzen oluyolar galiba 🕵️
oh be yoruldum yaza yaza :D
hönk :? 😐 anlatış still in dehşet-ül vahşet 😁 hiç bişi anlamadım 😁
T
TitusPullo
⭐ 19y
Yeni bölümünüz hayırlı olsun bakalım ^^
Yeni bölümünüz hayırlı olsun bakalım ^^
teşekkür ederim 😘 h.o
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap