Icerige atla
Extraloob

Avatar:The Last Airbender ^FAN CLUB^

· 918 Yanıt · 101K görüntüleme · Sayfa 43 / 46
Yanıtlar
M
Mehmet Han ⭐ 18y
#841
Siz NerDen İzLioNuz BeN CNBC-e den Nick. saatinde İzLioRum Ya Siz??
B
BlueLight ⭐ 18y
#842
İnternnetten izliom Ben
CNBC-e Nick saat kaçta 😊
Edirneye gidince nick te var gerçi xD
A
Aleral ⭐ 18y
#843
Yeni bölümde konunuz hayırlı olsun 😎
B
BlueLight ⭐ 18y
#844
yha bi bölümde hani amcası bi kahıt bırakıyordu zukonun odasınn kapısına zuko gidiodu ateş krallığının bodrum katında 😄 mağara gibi bir yere gidiodu orda bir şeyler okuyodu o sırada avartarda ruhlar dünyasında rokunun nasıl öldüğünü flan görüyodu ya sonra amcasına gidip sen verdin bu kağıdı dimi diyodu oda evet diodu sonra ama yazı bitti büyük babam ölmedi diodu oda öldü diodu diğer dedesi rokumuymuş yani orayı anlayamadım yani babasının babası souzin annesinin babası roku muymuş öyleyse o zaman zukoyla avatar kuzen oluyolar galiba 🕵️
oh be yoruldum yaza yaza :D

hönk :? 😐 anlatış still in dehşet-ül vahşet 😁 hiç bişi anlamadım 😁

Yok aslında şöle avatar hep aynı ya yani zuko avatarın torununun oğlu . xD
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#845
Siz NerDen İzLioNuz BeN CNBC-e den Nick. saatinde İzLioRum Ya Siz??

bn cd den seyrediyom sende izliyosan istersen fun clubumuze ekleyelim senide 😎

Yeni bölümde konunuz hayırlı olsun 8)

tşk ederiz 😘

@BLueLight

ozkan94 de anlattığın için saol bn adamın dediğini anlayamamıştım 😁
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#846
club adı değiştirilmiştir fun dan fan a geçilmiştir club imzasınıda buna göre değiştirdim vatana millete h.o olsun 😘
A
Avenger ⭐ 18y
#847
oHH beyLeR hayıRLı ossuN başKanLık seçiMi oLacaKMı ❓ 😁
A
Avenger ⭐ 18y
#848
yaw isTediğimiz oldu 1 kişi konuşmuyor bu nasıl iş 😄
T
Tukumas ⭐ 18y
#849
arkadaşlar avatarchapters diye bi site vardı ben ordan izliodum ama bitti 😞 4. sezon çıkacakmı?
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#850
hyr çıkmayacak büyük ihtimalle 😞

ama filmi 2009da çıkacakmış 😊
T
Tukumas ⭐ 18y
#851
evet görmüştüm 3d olcakmış filmi
Y
ysf94 ⭐ 18y
#852
HARİKA!
B
belgther ⭐ 19y
#853
oyunu var beyler, legends of the arena diye, playstation icin galiba...
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#854
oyunu var beyler, legends of the arena diye, playstation icin galiba...

vallaha hiç duymamiştim öğrenmiş oldum saol 😘 (diğer oyunlarını biliyom 😁 )

HARİKA!

ney harika :?
B
BlueLight ⭐ 18y
#855
Bizde Yeni Avatar Oyununu kuruyoz . İron MSN e gir yaw xD
A
Avenger ⭐ 18y
#856
ne oyunu nası bi oyun yapacaksınız anlatsana bluelight
Q
Quxera ⭐ 19y
#858
Bende Bende Bende 😄

AvataR Manyaqı oldum 😄

Zaten avatarı bildigimden beri öleydi 😄

🙏 Lütfen bende bende bende 🙏

I
ironEyE OP ⭐ 18y
#859
Bende Bende Bende 😄

AvataR Manyaqı oldum 😄

Zaten avatarı bildigimden beri öleydi 😄

🙏 Lütfen bende bende bende 🙏


okey man 😆 hmn alıyorum senide listeye 😉

bu arada fan club baya bi süredir kimse konuşmuyo bi konu açayım sizce en gzl bölüm hangisi 😜 😁
Q
Quxera ⭐ 19y
#860
Bende Bende Bende 😄

AvataR Manyaqı oldum 😄

Zaten avatarı bildigimden beri öleydi 😄

🙏 Lütfen bende bende bende 🙏


okey man 😆 hmn alıyorum senide listeye 😉

bu arada fan club baya bi süredir kimse konuşmuyo bi konu açayım sizce en gzl bölüm hangisi 😜 😁


Hangi Anlamda Site mi Avatar mı

Avatarsa Sozin Yıldızının Gelişi Son bölüm

Forumsa Bot Bölümü 🤘 😁 😁

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: