http://tr.msn.com/
burda bi chat programı var denemenizi tavsiye ederim 😄
Avatar:The Last Airbender ^FAN CLUB^
· 918 Replies · 101K views 0 reading · Page 31 / 46
Replies
program icin saol^^
aynen hehe 😁
kimse yok mu yaw
oyunada giremiyom ztn 🙄
oyunada giremiyom ztn 🙄
Bn Gldimm xD
bnde giremiom 3 gundur giremiom =S bnde biras avatar iizlim=)
hoşgeldin
beyler potatohead ve spartan123 bi seçim yapalım diyo bnde diyorumki "örgütlenelim önce 😁 " ztn misal diyom başkası seçildi biri dedi üye olmak istiyom topici nası editliycek 😁
oyuzden örgütleninceye kdr KURUCU bnim başkan fln yok başkansız bi fun clubuz biz tmm mı halk kendi kednini yönetio 😁
beyler potatohead ve spartan123 bi seçim yapalım diyo bnde diyorumki "örgütlenelim önce 😁 " ztn misal diyom başkası seçildi biri dedi üye olmak istiyom topici nası editliycek 😁
oyuzden örgütleninceye kdr KURUCU bnim başkan fln yok başkansız bi fun clubuz biz tmm mı halk kendi kednini yönetio 😁
he bu arada topici yeniledim karakter başına 2 resim düşüyodu ve görüntü kirliliği yapıyodu 1e indirdim 🍺
ozkan94 orda mı ordaysa burayaz yazsın ona bişi dicem
CnK__ ordamısın sn kime oy vercen ???
Ben ya oy veririm (ironeye_TR) Yada bende katılırım xD
Ben ya oy veririm (ironeye_TR) Yada bende katılırım xD
hele bi örgütlenelim yaw 😁 şu anda kimse başkan değil bn sadece topici açtım 🙄
bn ironeye ye vercem ^^
ayrıca bişi dicem tüm gün sırf fun clubun iiliği için uyumadan fun clubu giriyom dün gece hiç uyumadım sırf fun club için bazı projeler fln hazırladım
Topici açan başkandır xD
bn ironeye ye vercem ^^
bnim çalışmalarımı ii bulan birisi olduğun için ayrıca tşk ederim 🍺 😘
kendimede verebilirim ona gore xP
Topici açan başkandır xD
hyr topici açan başkan değildir bn başkan değil kururcuyum 🍺
Aynı şey xD Nası sroda açan başkansa xD
Bide duygu sömrüsü yapma xD 🙄
xD xD xD
Bide duygu sömrüsü yapma xD 🙄
xD xD xD
ironene oyundamisin=)
yapmıyom yaw 😁 sadcee kurucu olan başkan değildir diyom 😁
Log in to write a reply.
Log In