ironene oyundamisin=)
deniyom vallaha ama bit rülü almıyo 3 den beri deniyom 😞
ps:imzanda buıl:bow yazıyo onu buıld:bow olarak yaz yanlış yazmışın 😜 😁
ironene oyundamisin=)
Tylee yi seviyorum 😄 benide yaz :D
Cok Harika Bir Paylasım Ama Avatarın Tek Kralı Toph The EarthBender
Toph , Azula , Katara , Tylee (Hem Güzel Hem çevik ^^ )
Bunlar birleşse kimse durduramaz Xd
ironene oyundamisin=)
deniyom vallaha ama bit rülü almıyo 3 den beri deniyom 😞
ps:imzanda buıl:bow yazıyo onu buıld:bow olarak yaz yanlış yazmışın 😜 😁
asil en iyisi azula ba sing se de aang e bi elektirik atti aang yamuldu =)
keske oda avatar ekıbıne gecseydı ... acaba son bolumde ne yaptılar >
seyretmedin mi 😱
eğer seyretmediysen seyrettikden sonra bi daha azulayı hiç sevmiycen söliyim şimdiden 👴
5. mi ne oluo ızledıgım^^
Sizde karakterleri srodaki gibi vs yaptırıonuz haa bence en iyisi iroh süper bi herif moruk filan ama hem çok bilgili hem çok güçlü gücünü çok ii kontrol ediyor hem iyiliğin tarafında hem son ejderhayıda öldürmedi :D
oo o lahanacıya bnde hastayım^^
Log in to write a reply.
Log In