Icerige atla
Extraloob

Avatar:The Last Airbender ^FAN CLUB^

· 918 Replies · 101K views · Page 32 / 46
Replies
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#621
ironene oyundamisin=)

deniyom vallaha ama bit rülü almıyo 3 den beri deniyom 😞

ps:imzanda buıl:bow yazıyo onu buıld:bow olarak yaz yanlış yazmışın 😜 😁
H
#622
Tylee yi seviyorum 😄 benide yaz 😄
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#623
Tylee yi seviyorum 😄 benide yaz :D

ooo hacı bndensin 🍺 😁 ekliyom 😘
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#624
Truth

adlı kişi bana ö.m attı nası aranıza katılabilirim diye bnde aynen

katıldın bile yazdım 😁

aramıza hoş geldin ekledim senide 😘
T
Truth ⭐ 18y
#625
Cok Harika Bir Paylasım Ama Avatarın Tek Kralı Toph The EarthBender
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#626
Cok Harika Bir Paylasım Ama Avatarın Tek Kralı Toph The EarthBender

bnce katara yada tylee 😁
B
BlueLight ⭐ 18y
#627
Toph , Azula , Katara , Tylee (Hem Güzel Hem çevik ^^ )
Bunlar birleşse kimse durduramaz Xd
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#628
Toph , Azula , Katara , Tylee (Hem Güzel Hem çevik ^^ )
Bunlar birleşse kimse durduramaz Xd

bırak allahını seviyosan yaw azula ortamı bozuyo dün son bölümde nası delirdi yaw 😁 daha ölsemde azula yı avatardaki sevdiğim karakterler sırasına koymam 😜 😁
A
Anthem ⭐ 18y
#629
ironene oyundamisin=)

deniyom vallaha ama bit rülü almıyo 3 den beri deniyom 😞

ps:imzanda buıl:bow yazıyo onu buıld:bow olarak yaz yanlış yazmışın 😜 😁

walla hic farkina varmadim saol^^
A
Anthem ⭐ 18y
#630
asil en iyisi azula ba sing se de aang e bi elektirik atti aang yamuldu =)
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#631
asil en iyisi azula ba sing se de aang e bi elektirik atti aang yamuldu =)

valaha iyilik4ever 😄 kötülüğe hayır 🍺 😈
A
Anthem ⭐ 18y
#632
keske oda avatar ekıbıne gecseydı ... acaba son bolumde ne yaptılar
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#633
keske oda avatar ekıbıne gecseydı ... acaba son bolumde ne yaptılar >
seyretmedin mi 😱

eğer seyretmediysen seyrettikden sonra bi daha azulayı hiç sevmiycen söliyim şimdiden 👴
A
Anthem ⭐ 18y
#634
5. mi ne oldu ızledıgım^^
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#635
5. mi ne oluo ızledıgım^^

he yani izledin ve hala seviyon 😁
M
Mc Enjoy B ⭐ 19y
#636
Sizde karakterleri srodaki gibi vs yaptırıonuz haa bence en iyisi iroh süper bi herif moruk filan ama hem çok bilgili hem çok güçlü gücünü çok ii kontrol ediyor hem iyiliğin tarafında hem son ejderhayıda öldürmedi 😄
A
Anthem ⭐ 18y
#637
dıer tıpını sevıom
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#638
Sizde karakterleri srodaki gibi vs yaptırıonuz haa bence en iyisi iroh süper bi herif moruk filan ama hem çok bilgili hem çok güçlü gücünü çok ii kontrol ediyor hem iyiliğin tarafında hem son ejderhayıda öldürmedi :D

iroh u bnde çok seviyom ama tüm karakterler arasında en çok sevdiğim sırayla

1.katara
2.tylee
3.lahanacı adam 😁
A
Anthem ⭐ 18y
#639
oo o lahanacıya bnde hastayım^^
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#640
oo o lahanacıya bnde hastayım^^

lahanalarııııımmm 😁 😁 😆 😆 😆

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: