Valla öle hacı Dewir açlık dewri 🤤
Avatar:The Last Airbender ^FAN CLUB^
· 918 Yanıt · 101K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 30 / 46
Yanıtlar
Nerde oturuyon bu arada new imzam nasıl xD
gzl gzl 😁
yaw offf yaaaw dizi bitmesin yhaaaaa 😞
İmzan Güzel hacım sen hangi Prog. kullanıyon 😁
BlueLight Hacı sen hangi programı kullanıyon imzalar için bi yardım etsene bende başlayım
adobe photoshop cs2 heralde
bn cs3 kullanıyom ama 😁
bn cs3 kullanıyom ama 😁
cs2 kullanıyom 😊 cs 2 indirdik alıştık bi kere nabak xD
S
Spartan123
⭐ 18y
ilk üye bendim beni geriye atmışsın, ne zaman seni başkan seçtik ?
fun clubu o kurdu
S
Spartan123
⭐ 18y
hyr ilker_Gs kurdu.
tmm ilker_gs kurmus olabilir ama bnm gozumde ironeye baskan
S
Spartan123
⭐ 18y
oylama yapılsn
merak etme örgütlenince oylama yapacaz ztn şunun şurasında eylüle kdr burdaym bn gerisinde yaza kdr hiç yokum 🙄
ayrıca youran arkadaşımız fun clube uye olmak istemiş bnde onu uye yapacam tam 23 uyemiz olacak
ayrıca youran arkadaşımız fun clube uye olmak istemiş bnde onu uye yapacam tam 23 uyemiz olacak
S
Spartan123
⭐ 18y
iron msn varmı varsa versene ya burdan yaz yada ömden at
ironeye nie gidicen =(
ironeye nie gidicen =(
şey yha bn liseye başladığım için pc götürülücek uzun süre olmucam sitede hatta baya uzun yaza kdr olmucam ama daha sonra tekrar gelcem^^
+( gidmee aslinda aynisi bnada olucak sanirim +)
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap