Icerige atla
Extraloob

Avatar:The Last Airbender ^FAN CLUB^

· 918 Yanıt · 101K görüntüleme · Sayfa 29 / 46
Yanıtlar
A
Anthem ⭐ 18y
#561
o bolum 16 olmasi lazim ^^
C
carlos ⭐ 19y
#562
Selamun Aleyküm Avatar Ahalisi 😁
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#563
a.s 😁
C
carlos ⭐ 19y
#564
Beyler ya siz hangi serwer da oynuyonuz silkroadı
Ben: Poseidon
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#565
aynen bnde poseidon da yanlız daha çok ecsro da takılıyom
C
carlos ⭐ 19y
#566
Bizim bi Clan vardı poseidonda avatar fun clube diye ama kapandı yha clan kurarsanız teklifinizi bekliyorum 😁
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#567
vallaha sırf onun için guıld kuramam ztn ecsro oynuyom bn isro yu sevmiyom full tekde giriyo ondan sevmiyom (çok ciddiyim)
C
carlos ⭐ 19y
#568
Kaç lwl sin 😁
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#569
45 ama xbow satın aldığıma pişman oldum eu char daha ne açarım nede satın alırım iğrençççç bişi bnde full int sowrd açtım daha 10 lvl 😁
C
carlos ⭐ 19y
#570
La tek giriyodu Kaç tan beri deniyom girmiyo 😄
C
carlos ⭐ 19y
#571
LA sen o charı Xbowu sen bana ver bende Xbow kasıyom poseidonda Kardeş kardeş kasarlar hacım 👴
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#572
full int sword da onun içinde (ve baştan açarsın deme 9 gapdaydı 10 lvl yapana kdr anam ağladı)
C
carlos ⭐ 19y
#573
Aga sana char satalım statları basılmamıs babel de 50 lwl ❓
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#574
Aga sana char satalım statları basılmamıs babel de 50 lwl ❓

ne istiyosun karşılığında ❓
C
carlos ⭐ 19y
#575
Para 😄 20 YTL cik 😁
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#576
Para 😄 20 YTL cik 😁

onun yerine xbowumu vereyim olur mu içinde kurtda var hem (bide sendeki chinase dimi)
C
carlos ⭐ 19y
#577
Olmaz valla kanka ama charlar ister chinse ister europa 😄 ben teklif yaptım Fiyet belli: 20 YTL
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#578
Olmaz valla kanka ama charlar ister chinse ister europa 😄 ben teklif yaptım Fiyet belli: 20 YTL

param olsa yeminbillah alırdım ama yok dur sana 2 tane char versem biride persiada 28 lvl içinde maymunda var

bak 2 acc veriyom nolur hehe 😁
C
carlos ⭐ 19y
#579
Valla olmuyo hacım ark kascak charı para diyo başka bişey demiyo olsun ama bak 40 lwl charlar da var 10 YTL
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#580
yok bn kendi harçlığımla zor geçiniyom 😁 boşwer sen hehe 😁

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: