o bolum 16 olmasi lazim ^^
Avatar:The Last Airbender ^FAN CLUB^
· 918 Yanıt · 101K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 29 / 46
Yanıtlar
Selamun Aleyküm Avatar Ahalisi 😁
a.s 😁
Beyler ya siz hangi serwer da oynuyonuz silkroadı
Ben: Poseidon
Ben: Poseidon
aynen bnde poseidon da yanlız daha çok ecsro da takılıyom
Bizim bi Clan vardı poseidonda avatar fun clube diye ama kapandı yha clan kurarsanız teklifinizi bekliyorum 😁
vallaha sırf onun için guıld kuramam ztn ecsro oynuyom bn isro yu sevmiyom full tekde giriyo ondan sevmiyom (çok ciddiyim)
Kaç lwl sin 😁
45 ama xbow satın aldığıma pişman oldum eu char daha ne açarım nede satın alırım iğrençççç bişi bnde full int sowrd açtım daha 10 lvl 😁
La tek giriyodu Kaç tan beri deniyom girmiyo 😄
LA sen o charı Xbowu sen bana ver bende Xbow kasıyom poseidonda Kardeş kardeş kasarlar hacım 👴
full int sword da onun içinde (ve baştan açarsın deme 9 gapdaydı 10 lvl yapana kdr anam ağladı)
Aga sana char satalım statları basılmamıs babel de 50 lwl ❓
Aga sana char satalım statları basılmamıs babel de 50 lwl ❓
ne istiyosun karşılığında ❓
Para 😄 20 YTL cik 😁
Para 😄 20 YTL cik 😁
onun yerine xbowumu vereyim olur mu içinde kurtda var hem (bide sendeki chinase dimi)
Olmaz valla kanka ama charlar ister chinse ister europa 😄 ben teklif yaptım Fiyet belli: 20 YTL
Olmaz valla kanka ama charlar ister chinse ister europa 😄 ben teklif yaptım Fiyet belli: 20 YTL
param olsa yeminbillah alırdım ama yok dur sana 2 tane char versem biride persiada 28 lvl içinde maymunda var
bak 2 acc veriyom nolur hehe 😁
Valla olmuyo hacım ark kascak charı para diyo başka bişey demiyo olsun ama bak 40 lwl charlar da var 10 YTL
yok bn kendi harçlığımla zor geçiniyom 😁 boşwer sen hehe 😁
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap