Icerige atla
Extraloob

Avatar:The Last Airbender ^FAN CLUB^

· 918 Yanıt · 101K görüntüleme · Sayfa 12 / 46
Yanıtlar
A
Anthem ⭐ 18y
#221
evet millet burda anket yapıyom sırf bunun için anket bölümünde konu açılmaz yani 😁

en çok hangi bölümü seviyonuz 😁

book2 bölüm2 2 sevgili mağarası
book2 bölüm (hatırlamıyom) ba sing se öyküleri
book3 bölüm10 kara güneş günü part1 (çünkü son izlediğim bölüm o 😁 )


bn walla ba sing se oykulerını seviom:)(ama en cok sevdigim deil)
A
Avenger ⭐ 18y
#222
eVeT fuN cLub açTırMaMız LaZım aMa nasıL 🕵️ ☕
A
Anthem ⭐ 18y
#223
site yoneticisiyler konusalım=)
A
Avenger ⭐ 18y
#224
ola bilir aslında okan abiye yalvarırsak belki başarabiliriz 😈 😁
A
Anthem ⭐ 18y
#225
ins acarız 😜
A
Avenger ⭐ 18y
#226
beyler hayalimiz için konu açtım bakalım ne olacak viewtopic.php?f=16&t=71880
A
Anthem ⭐ 18y
#227
bakbar mı ki=)
A
Avenger ⭐ 18y
#228
bLLm inş. baksa bile olacağını pek sanmıomda yinede ALLAH büyük 😁
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#229
yha beyler sizdede bi son bölümün gifleri varki baka baka sezonu bitirdim he 😁 ama ne yazıkki bnde sadece 1. sezonun cd si var diğerlerini haftaya alacam galiba 🙄 seyredesim geldi 😜
A
Avenger ⭐ 18y
#230
yha beyler sizdede bi son bölümün gifleri varki baka baka sezonu bitirdim he 😁 ama ne yazıkki bnde sadece 1. sezonun cd si var diğerlerini haftaya alacam galiba 🙄 seyredesim geldi :P

napalım onlarda son bölümü bu kadar güzel yapmasalardı 😁
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#231
yha beyler sizdede bi son bölümün gifleri varki baka baka sezonu bitirdim he 😁 ama ne yazıkki bnde sadece 1. sezonun cd si var diğerlerini haftaya alacam galiba 🙄 seyredesim geldi :P

napalım onlarda son bölümü bu kadar güzel yapmasalardı 😁

seyretmek istiyom hurraaaaaaaaaaaaaa 😁
A
Avenger ⭐ 18y
#232
yha beyler sizdede bi son bölümün gifleri varki baka baka sezonu bitirdim he 😁 ama ne yazıkki bnde sadece 1. sezonun cd si var diğerlerini haftaya alacam galiba 🙄 seyredesim geldi :P

napalım onlarda son bölümü bu kadar güzel yapmasalardı 😁

seyretmek istiyom hurraaaaaaaaaaaaaa 😁

saat oldu 12 buçuk biz hala avatar peşindeyiz bize fun club kesin lazım (ne alakaysa 😁 )
A
Anthem ⭐ 18y
#233
yha beyler sizdede bi son bölümün gifleri varki baka baka sezonu bitirdim he 😁 ama ne yazıkki bnde sadece 1. sezonun cd si var diğerlerini haftaya alacam galiba 🙄 seyredesim geldi :P

napalım onlarda son bölümü bu kadar güzel yapmasalardı 😁

seyretmek istiyom hurraaaaaaaaaaaaaa 😁

seyret o zmn=)
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#234
cd lazım seyredemiyom 😁 3.sezonun 10. bölümünde kaldım gerisi yoq

@ozkan94

ewt bize acil fun club lazım (gerçi biz bi aileyiz 😁 )
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#235
millet aklıma fikir geldi madem fun club yapamıyoz bu konuyu sabit yapak 😁
A
Anthem ⭐ 18y
#236
oda olur aslında 😁
P
POTATOHEAD ⭐ 18y
#237
cd lazım seyredemiyom 😁 3.sezonun 10. bölümünde kaldım gerisi yoq

@ozkan94

ewt bize acil fun club lazım (gerçi biz bi aileyiz 😁 )

ben verdim ya ordan indir izle ^^. her bölüm 70mb kota dostu türkçe altyazı. türkçe düblajı bekleme derim 3-4 ay sürebilir hatta hiç cıkmayabilirde
M
mertcangs ⭐ 18y
#238
cdler türkçe dublajşımı sezon3ün öyleyse bende alayım 😊
S
SilenTT ⭐ 19y
#239
kitap 3 bolum 16-17-18-19-20-21 türkçe altyazılı nerde bulabilirim indirmeme şartıyla
P
POTATOHEAD ⭐ 18y
#240
kitap 3 bolum 16-17-18-19-20-21 türkçe altyazılı nerde bulabilirim indirmeme şartıyla

indirmeme şartıyla ingilizce düblaj var. ama türkçe düblaj istersen her bölüm 70mb . zaten ha youtubeden izlemişin ha indirip izlemişin aynıya gelir.
buyur burdan indirebilirsin
viewtopic.php?f=35&t=71082&hilit=

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: