evet millet burda anket yapıyom sırf bunun için anket bölümünde konu açılmaz yani 😁
en çok hangi bölümü seviyonuz 😁
book2 bölüm2 2 sevgili mağarası
book2 bölüm (hatırlamıyom) ba sing se öyküleri
book3 bölüm10 kara güneş günü part1 (çünkü son izlediğim bölüm o 😁 )
bn walla ba sing se oykulerını seviom:)(ama en cok sevdigim deil)