şu ana kadar hep türkçe dublajlı izledim ancak son bölümlerini alt yazılı izledim toph un sesi çok güzelmiş gerçekten 😄 ama finali gerçekten çok güzel olmuş ateş lordundan bükme yeteneğini alıyor keşke daha uzun olsa da izlesek . . .
Ps: Beni de eklersen sevinirim önceden bir topic vardı orada ekliydim ama silinmiş heralde baktım yokum ^^
Avatar:The Last Airbender ^FAN CLUB^
· 918 Yanıt · 101K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 11 / 46
Yanıtlar
P
POTATOHEAD
⭐ 18y
şu ana kadar hep türkçe dublajlı izledim ancak son bölümlerini alt yazılı izledim toph un sesi çok güzelmiş gerçekten 😄 ama finali gerçekten çok güzel olmuş ateş lordundan bükme yeteneğini alıyor keşke daha uzun olsa da izlesek . . .
Ps: Beni de eklersen sevinirim önceden bir topic vardı orada ekliydim ama silinmiş heralde baktım yokum ^^
book4 çıkıcak + 2009 un sonlarında 3d filmi çıkacak ve gerçek oyuncular oynucak
fun clube ekledigin icin saol
önemli değil 🍺
@sleepydragon
senide ekliyorum 😘
@sleepydragon
senide ekliyorum 😘
gerçek olarak bi insan aang gibi olsa nasıl olur merak ediyormusunuz 😄
http://www.tokyopop.com/pics/userpics/Image/Aang%20crop%20CC.jpg
http://www.tokyopop.com/pics/userpics/Image/Aang%20crop%20CC.jpg
sayo'yu banlamaları kotu oldu wow'dan tanıyorum ii çocuktu hemde Avatar ile ilgili bol bol paylaşım yabıodu 😄
Birde agresif olmasa 😄
Birde agresif olmasa 😄
Ang Katarayı Mıcırırsa Jr.Avaatar lar Ortaya Cıkabilir.Ama Yarı Avatar Sadece Su And Hava.Yeni Bir Ulus Douyor.Kataang Ulusu xD
Avatar Roku'nun da veletleri war onlar yarı avatar mı şimdi 😄
Ang Katarayı Mıcırırsa Jr.Avaatar lar Ortaya Cıkabilir.Ama Yarı Avatar Sadece Su And Hava.Yeni Bir Ulus Douyor.Kataang Ulusu xD
Avatar Roku'nun da veletleri war onlar yarı avatar mı şimdi :D
ama rokunun eşi bişiy bükmüyo kie 😉 hem zaten rokuda eşide ateş ulusundan...
Ang Katarayı Mıcırırsa Jr.Avaatar lar Ortaya Cıkabilir.Ama Yarı Avatar Sadece Su And Hava.Yeni Bir Ulus Douyor.Kataang Ulusu xD
Avatar Roku'nun da veletleri war onlar yarı avatar mı şimdi :D
ama rokunun eşi bişiy bükmüyo kie 😉 hem zaten rokuda eşide ateş ulusundan...
Ztn ben bukuo die bişi demedim.Yani avatarın cocukları yarı avatar gibi bişi olmuyo demeye çalışıyorum!!!
S
Spartan123
⭐ 18y
konuyu upluyorum ,
bugün avatarchapters forumunda ve chatboxunda (kücümsemeyin 650kişi açıktır her zaman bu chatboxda en az ) bizim bu linki verdim birsürü gif ve foto oldugu için,çok güzel bir topic oldu resmen.
bugün avatarchapters forumunda ve chatboxunda (kücümsemeyin 650kişi açıktır her zaman bu chatboxda en az ) bizim bu linki verdim birsürü gif ve foto oldugu için,çok güzel bir topic oldu resmen.
Avatar Roku'nun da veletleri war onlar yarı avatar mı şimdi :D
ama rokunun eşi bişiy bükmüyo kie 😉 hem zaten rokuda eşide ateş ulusundan...
Ztn ben bukuo die bişi demedim.Yani avatarın cocukları yarı avatar gibi bişi olmuyo demeye çalışıyorum!!!
Evet yarı avatar olucaklar çünkü hem hava hem su bükebilecekler
ama rokunun eşi bişiy bükmüyo kie 😉 hem zaten rokuda eşide ateş ulusundan...
Ztn ben bukuo die bişi demedim.Yani avatarın cocukları yarı avatar gibi bişi olmuyo demeye çalışıyorum!!!
Evet yarı avatar olucaklar çünkü hem hava hem su bükebilecekler
hyr millet avatarlık fiziksel veya biolojik bişi değildir 😉 avatarlık bi ruhdur reankarnasyon olarak sürekli başka bir ulusda doğar 😉 (bu arada ozkan94 senin imzasını fun club imzası yapayım mı 😄 üstüne tıklayınca bu sayfa gözüksün 😁 )
en alttakinimi oysa eğerki olur ama en son çıkan avatar the last airbender yazısına bir de fun club yazısı ekleye bilirsen süper olur 😁 👍
tmm halletmeye çalışırım şu anda fun club için başka bi imza deniyom 🍺
evet millet burda anket yapıyom sırf bunun için anket bölümünde konu açılmaz yani 😁
en çok hangi bölümü seviyonuz 😁
book2 bölüm2 2 sevgili mağarası
book2 bölüm (hatırlamıyom) ba sing se öyküleri
book3 bölüm10 kara güneş günü part1 (çünkü son izlediğim bölüm o 😁 )
en çok hangi bölümü seviyonuz 😁
book2 bölüm2 2 sevgili mağarası
book2 bölüm (hatırlamıyom) ba sing se öyküleri
book3 bölüm10 kara güneş günü part1 (çünkü son izlediğim bölüm o 😁 )
P
POTATOHEAD
⭐ 18y
en alttakinimi oysa eğerki olur ama en son çıkan avatar the last airbender yazısına bir de fun club yazısı ekleye bilirsen süper olur 😁 👍
imzamı niye çaldın hırsız 😄
P
POTATOHEAD
⭐ 18y
konuyu upluyorum ,
bugün avatarchapters forumunda ve chatboxunda (kücümsemeyin 650kişi açıktır her zaman bu chatboxda en az ) bizim bu linki verdim birsürü gif ve foto oldugu için,çok güzel bir topic oldu resmen.
aha bu da çalmış pis hırsızlar - Resim Silinmiş.
en alttakinimi oysa eğerki olur ama en son çıkan avatar the last airbender yazısına bir de fun club yazısı ekleye bilirsen süper olur 😁 👍
imzamı niye çaldın hırsız :D
hehehe hoşuma gitti bak senin sayende fun clubun imzası olacak 😁 😁
P
POTATOHEAD
⭐ 18y
en alttakinimi oysa eğerki olur ama en son çıkan avatar the last airbender yazısına bir de fun club yazısı ekleye bilirsen süper olur 😁 👍
imzamı niye çaldın hırsız :D
hehehe hoşuma gitti bak senin sayende fun clubun imzası olacak 😁 😁
fun clup actırmamız lazım 🙄
benide ekle
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap