Icerige atla
Extraloob

Avatar:The Last Airbender ^FAN CLUB^

· 918 Yanıt · 101K görüntüleme · Sayfa 10 / 46
Yanıtlar
P
POTATOHEAD ⭐ 18y
#181
evet final bölümünde ozai kendini anka kralı ilan ediyor ve azulanında ateş kralı olmasını istiyor. zuko amcasını bulup barışıyor. nese kısa geçiyim katara ve zuko , azulayı yani ateş kralını indiriyor, buna beyaz lotus cemiyetide yardım ediyor. gelelim en iyi kısmına aang ile ozai kapışırken ozai , kuyruklu yıldızdan güç alarak aang i sıkıştırıyor. aang de ozai den korunmak için kaya bükerek etrafını taşla kaplıor ama ozai taşı yarıyor ve aange çok pis çarpıyor , tam o arada aangın sırtındaki yaraya kaya çok pis giriyor ve aang bu sayede çakralarını tekrar açıp avatar haline dönüşüyor ve ozaiyi bohça gibi 4 e katlıyor ^^
M
mertcangs ⭐ 18y
#182
zukonun anası noldu acep soruyoda bulcakmı belki devam eder
hem havabükücü kalmadı aangdan başka nolcak acep aang geberip gidince 3ulusmu kalcak
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#183
aang eşşek cennedini mi boyluyo 😆 tmm daha anlatmayın bn ztn izlicem 😄
M
#184
Ang Katarayı Mıcırırsa Jr.Avaatar lar Ortaya Cıkabilir.Ama Yarı Avatar Sadece Su And Hava.Yeni Bir Ulus Douyor.Kataang Ulusu xD
Hello world
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#185
hepimizde ne kdr güzel dillerle anlatıyoruz bizi sözlük yazarı yapmaları lazım he 😆
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#186
millet avatarımda yazan yazıyı ingcesi ii olan biri çevirebilir mi 😁 hemençevir den çevirdiğimde abuksubuk şeyler yazıyoda 😄
A
Avenger ⭐ 18y
#187
ironeye gifler süper olmuş eline sağlık bu arada aslında fun clube özel bi imza yapsak ya 😈 🤘
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#188
saol 🍺

olabilri aslında sen şimdilik imzaya bunu koy

Avatar The Last Airbender Fun CLub


dahad sonra bn fun club için gzl bi imza yapacam bide avatar yaparım fun club uyeleride koyar fikir için saol 😘
A
Avenger ⭐ 18y
#189
saol 🍺

olabilri aslında sen şimdilik imzaya bunu koy

Avatar The Last Airbender Fun CLub


dahad sonra bn fun club için gzl bi imza yapacam bide avatar yaparım fun club uyeleride koyar fikir için saol 😘

sende saol 😘 😉
L
Leo ⭐ 18y
#191
Bune yaa.ne dandik şey.. 😁 😁
NoMoreLove
NoMoreLove ⭐ 18y
#192
zZz sana göre kardeşim. Bu dizinin hayran kitlesi silk road'unkinden fazla. Ve bu arada fikrine saygı duysamda böyle ifade etmenin yanlış olduğunu düşünüyorum. Sadece post kasmak için attığını varsayarak kendimi teselli edebiliyorum. Bence senin yaptığın daha "dandik" bişi 😉


bu arada fun cluba benide yazabilirsin iron 🙄
A
Avenger ⭐ 18y
#193
zZz sana göre kardeşim. Bu dizinin hayran kitlesi silk road'unkinden fazla. Ve bu arada fikrine saygı duysamda böyle ifade etmenin yanlış olduğunu düşünüyorum. Sadece post kasmak için attığını varsayarak kendimi teselli edebiliyorum. Bence senin yaptığın daha "dandik" bişi 😉


bu arada fun cluba benide yazabilirsin iron 🙄

sana katılıyorum aynı zaman da c4hell fire sen avatar gibi tüm dünyada her türlü yaş gurubuna hitap eden bir filme dandik diyebilecek kadar dandik olduğunu herkeze göstermiş oldun :evil: :evil: diye ekliyorum...
A
Anthem ⭐ 18y
#194
evet final bölümünde ozai kendini anka kralı ilan ediyor ve azulanında ateş kralı olmasını istiyor. zuko amcasını bulup barışıyor. nese kısa geçiyim katara ve zuko , azulayı yani ateş kralını indiriyor, buna beyaz lotus cemiyetide yardım ediyor. gelelim en iyi kısmına aang ile ozai kapışırken ozai , kuyruklu yıldızdan güç alarak aang i sıkıştırıyor. aang de ozai den korunmak için kaya bükerek etrafını taşla kaplıor ama ozai taşı yarıyor ve aange çok pis çarpıyor , tam o arada aangın sırtındaki yaraya kaya çok pis giriyor ve aang bu sayede çakralarını tekrar açıp avatar haline dönüşüyor ve ozaiyi bohça gibi 4 e katlıyor ^^


bolumu ızledım ama agızdan duymak komik geldi yani yazına gül gül bittim:Dgüzel yazı:)
A
Anthem ⭐ 18y
#195
bu arada...
yazılar guzel olmus elıne saglık
bni eklermisin fun clube??🤤 🤤
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#196
tmm millet yeni gelenleri şimdi ekliyorum 🍺
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#197
bu arada bişi daha dicem imzalara fazla gif koymayın görüntü kirliliği yapıyo uyarı fln alabilirsiniz 😘
M
#198
bu arada bişi daha dicem imzalara fazla gif koymayın görüntü kirliliği yapıyo uyarı fln alabilirsiniz 😘

Aman Deyim Ağzını Hayra ac Sate 2 tane uyarım war xS
Hello world
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#199
bu arada bişi daha dicem imzalara fazla gif koymayın görüntü kirliliği yapıyo uyarı fln alabilirsiniz 😘

Aman Deyim Ağzını Hayra ac Sate 2 tane uyarım war xS

yoq bn fazla gif i olanlara diyom 😁 sadece bişi olabilir diye (bu arada lvl up yaptım hacı 🍺 😁 )
A
Avenger ⭐ 18y
#200
bu arada bişi daha dicem imzalara fazla gif koymayın görüntü kirliliği yapıyo uyarı fln alabilirsiniz 😘

bnm 2Tane vaR bişiy oLuRMu... 😁

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: