Icerige atla
Extraloob

Avatar:The Last Airbender ^FAN CLUB^

· 918 Yanıt · 101K görüntüleme · Sayfa 9 / 46
Yanıtlar
M
#161
indirdim tüm bölümlerini sonuna kadar izledim amma son yapmışlar ha 😄 daha uzun olsaydı keşke hayatımda gördüğüm en iyi 2. çizgi film :D

Birincisi Neydi ?_? 😱
Hello world
M
Midbroke ⭐ 18y
#162
indirdim tüm bölümlerini sonuna kadar izledim amma son yapmışlar ha 😄 daha uzun olsaydı keşke hayatımda gördüğüm en iyi 2. çizgi film :D

Birincisi Neydi ?_? 8O


anime olarak düşünüyorsa death note . 😉 😜
A
Azeroth ⭐ 18y
#163
Avatar gerçekten guzel bir çizgi dizi fenomeni 😄
Herkeze tavsiye ederim
Favori karakterim ; Ty Lee
Favori bölüm ; Book 3 bölüm 21(son)
Bende fanclub'e uye olmak isterim...
M
#164
Avatar gerçekten guzel bir çizgi dizi fenomeni 😄
Herkeze tavsiye ederim
Favori karakterim ; Ty Lee
Favori bölüm ; Book 3 bölüm 21(son)
Bende fanclub'e uye olmak isterim...


IronEye Ekler Ama Yine Uyuyomu Ne Yapıyo ?_?
Hello world
S
Spartan123 ⭐ 18y
#165
Avatar gerçekten guzel bir çizgi dizi fenomeni 😄
Herkeze tavsiye ederim
Favori karakterim ; Ty Lee
Favori bölüm ; Book 3 bölüm 21(son)
Bende fanclub'e uye olmak isterim...

for goddess Elune
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#166
Avatar gerçekten guzel bir çizgi dizi fenomeni 😄
Herkeze tavsiye ederim
Favori karakterim ; Ty Lee
Favori bölüm ; Book 3 bölüm 21(son)
Bende fanclub'e uye olmak isterim...


IronEye Ekler Ama Yine Uyuyomu Ne Yapıyo ?_?

yoq şu anda sabhın körü kaç gündür böleyim artık 13 saat uyuyom int e girmemek için bide ğustos oldu ya 😁 biliyon meseleyi ztn nese bn arkadşı ekliyom 👍

bide son bölüm anlatmadan güzelmi biri yazabilir mi acep 🙄
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#167
gifler eklenmiştir 🍺
W
WesT ⭐ 18y
#168
melo için up 😆
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#169
melo için up 😆

saol batı 🍺
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#170
bugün fun clubde kimse yoq galiba 🙄
M
#171
ben işteyim hacıı eve gidince ecsro dc vermişse burada olucam ama vermemişse Yoqum xD
Hello world
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#172
oke hade sene iyi çalışmalar 🍺 (kasmalar 😁 )
S
Spartan123 ⭐ 18y
#173
asdf diyor konuyu upluyorum
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#174
asdf diyor konuyu upluyorum

thx my bro tam bn yapacaktım yeni gifler ekledim ayrıca konuya 2.mesajda gzl mi 😁
M
#175
Geldim your Bro xD
Hello world
A
Azeroth ⭐ 18y
#176
Avatar gerçekten guzel bir çizgi dizi fenomeni 😄
Herkeze tavsiye ederim
Favori karakterim ; Ty Lee
Favori bölüm ; Book 3 bölüm 21(son)
Bende fanclub'e uye olmak isterim...


IronEye Ekler Ama Yine Uyuyomu Ne Yapıyo ?_?

yoq şu anda sabhın körü kaç gündür böleyim artık 13 saat uyuyom int e girmemek için bide ğustos oldu ya 😁 biliyon meseleyi ztn nese bn arkadşı ekliyom 👍

bide son bölüm anlatmadan güzelmi biri yazabilir mi acep 🙄


Azula sonunda deliriyo 😄 , azula ile zuko kapışıyo zuko daa ii durumdayken azula kataraya yıldırım gonderio oda onune atlıyo sonra aang ile ozai taşlık bir yerde çarpışıyo ayrıca iroh, toprak ulusu 5'ler meclisi üyeleri , şu ateş ulusundan kılıç ustası ve katara'nın ustası olan adam ateş ulusu ordusuna saldırıyo...
Sonuç olarak aang ozai'nin bukme yetenegini alıyo , zuko ateş kralı oluyo savaş sona eriyo (en sonlarda zuko hapishaneye gidip babasına ''annem nerde?'' die soruyo!!!

Not ; 2010 yılında avatar çizgi dizisi sinema'ya uyarlanacak die duyumlar adlım bilgisi olan biri açıklarsa sevinirim!!!
M
#177
Deyaa Geldim S.a.
Hello world
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#178
a.s

@Azeroth:

okdr ayrıntıya girmeseydin keşke 😁 nese ztn cdsini alcam bişi olmaz 😁
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#179
up
S
Spartan123 ⭐ 18y
#180
yaaa devam ettirselerdi seriyi keşke

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: