Icerige atla
Extraloob

Avatar:The Last Airbender ^FAN CLUB^

· 918 Yanıt · 101K görüntüleme · Sayfa 13 / 46
Yanıtlar
A
Avenger ⭐ 18y
#241
beyler bizim fun club işi yattı sanırım 😞
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#242
cd lazım seyredemiyom 😁 3.sezonun 10. bölümünde kaldım gerisi yoq

@ozkan94

ewt bize acil fun club lazım (gerçi biz bi aileyiz 😁 )

ben verdim ya ordan indir izle ^^. her bölüm 70mb kota dostu türkçe altyazı. türkçe düblajı bekleme derim 3-4 ay sürebilir hatta hiç cıkmayabilirde

yok türkçeyi beklemiyom ztn indiremem anladığım kadarıyla biri bizim adsl hesabımıza giriyo eylülde kapatacaz hattı oyuzden cd alcam ama bizim burdaki cd ci yapana kdr ocak olcak zannımca 😁
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#243
beyler bizim fun club işi yattı sanırım :(

bn demitim size ama hele bi okan abi gelsin görsün o kararı verir heralde 🙄
A
Avenger ⭐ 18y
#244
evet bencede o verir kararıda ama ne biliyim gidiş kötü bu arada ironeye olmadı şu anime dünyası açıpta sabitlettirelimmi ??
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#245
oraya biallahın kulunun baktığı yok yaw 😁 hem boşverim bu işleri alttarafı çizgi dizi olsa olsa buraya sabit olur 😆
A
Avenger ⭐ 18y
#246
😁 doru diyon aslındada bu arada snn o oto enter olayını okudum tırsıyom şimdi :evil:
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#247
tırsma yaw bişi olmaz 😁
S
Spartan123 ⭐ 18y
#248
ya konuda moderatörler geyik yapmışlar çizgi filme club açamazlarmış rap e de açmayın allah allah
A
Avenger ⭐ 18y
#249
😁 bencede olmaz olmaz dimi
S
SymbioN ⭐ 19y
#250
😁 doru diyon aslındada bu arada snn o oto enter olayını okudum tırsıyom şimdi :evil:


o topicte halisünasyon denmiş bence de doğrudur 😊



Yahu bu çizgi filmin online oyunu çıkıcak felan dendi ne güzel olurdu valla çok çabuk bitti
A
Avenger ⭐ 18y
#251
😁 doru diyon aslındada bu arada snn o oto enter olayını okudum tırsıyom şimdi :evil:


o topicte halisünasyon denmiş bence de doğrudur 😊



Yahu bu çizgi filmin online oyunu çıkıcak felan dendi ne güzel olurdu valla çok çabuk bitti

vaLLa yha şçle skiller olacak 90 lvl olan avatar olacak fln ahhhh süper olur valla
A
Avenger ⭐ 18y
#252
beyler okan abi fun club olayına olumlu sayılabilecek bi cevap verdi proje yapıp yarın burada cuma günü de istekler bölümüne sunalım ne dersiniz ??????
A
Avenger ⭐ 18y
#253
ben bişey hazırladım sizde hazırlayın
Sayın yöneticiler biz kendi aramızda kararlaştırdık ve size şöyle bir öneriyle geldik:
Fun club areaya other fun clubs veya diğer fun clubler adı altında Film-anime fun club-rihanna fun club(rihannayı seven çok var çünkü forumda 😁 ) vb. açıp Film-anime fun clubün içine sitemizde popüler olan avatar-lost vb. fun clubler açıp bu fun clublerin açılması için sizin belirleyeceğiniz bir üye sayısına ulaşılması zorunlluluğununun olması fikrini değerlendirebilirmisiniz şimdiden teşekkürler. nası olmuş ? ? ?
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#254
other fun clubs bnimde aklıma geldi olabilir aslında bn bi şeyler düşünücem sizde düşünün tmm mı 🍺 😘
A
Avenger ⭐ 18y
#255
oqe bn bi kaç şey daha düşünücem diğer üyeler sizde düşünün ☕ 👴
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#256
bn buldum avatar ve lost sevenler derneği 😆
A
Avenger ⭐ 18y
#257
bn buldum avatar ve lost sevenler derneği 😆

yok artq 😁 iron senin gerçek adın ne
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#258
melihcan kısaca melo derler 😘
A
Avenger ⭐ 18y
#259
tmm bnde melo diyim o zmn 😄 yaş kaç
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#260
14 sen? (bide ö.m le sor bnce gören post kasıyo der 😁 )

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: