ya PS de bişe var yoksa imzaları daha erken bitircem de simdide yaptım ama yazı yazmıyo delirtcek beni
Avatar imza istek bölümü
· 9.7K Replies · 735K views 0 reading · Page 274 / 482
Replies
doğru haklısın sen benden öncekilere yap imzasını.ben istemiyorum.yinde saol
kusura bakma hacım jumper seni atlamış sen baya önceden istemiştin ama benim yaptığımı da beğenmemiştin 😄 jumper hadi sana kolay gelsin 😄
saol BrendiBelle daha oncemi istemişti 😳
thecenavar buyur
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
BrendiBelle simdi seninkiyle biri sagopalı istemişti onu yapıcam 👍
- Resim Silinmiş.
http://img65.imageshack.us/img65/1023/theimxv4.png- Resim Silinmiş.
http://img237.imageshack.us/img237/6466/theavku0.pngBrendiBelle simdi seninkiyle biri sagopalı istemişti onu yapıcam 👍
Arkdaslar benimde imzaya İhtiyacım var sagopa Olan bir imza Yapar mısıınız üzerimde ismim olsun yeterlidir.
kardes sagopanın resimlerinden iyi bişe cıkaramadım kusura bakma baska bi PS user yardımcı olabilir sana
Benim yaptıklarımın üzerine imza yapıcaksan ben niye yapıyorum ya çok yorulmuşsun yada bilerek yapıyorsun
hayır ben zaten coktan bitirmiştim o imzayı ondan koydum
hemde yoruldugum doru
hemde yoruldugum doru
ben simdi bi tek BrendiBelle ye yapıcam sonra durcam yoruldum baya baska isteyen olursa sen yaparsın
Bundan sonra kim kime yapıyor yazalım ve öyle yapalım 😊 isteyen olursa direk bana 😄
ok tmm zate yruldum fizikzel bi hareketten daha cok yoruyo bu basım arımaya basladı :D:D
vede hala gusel bi resim bulamadım imza yapcak
vede hala gusel bi resim bulamadım imza yapcak
B
BrendiBelle
⭐ 18y
eğer o kadar yorulduysan bana yarın yapabilirsin.böyle acele olmasın,yavaş yavaş yapabilirsin.orjinal ve güzel bişey olursa sevinirim
TwiLighT ve Jumper size çok çokkk teşekkkür ediyorum süpersiniz. :))
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
insallah begenirsin (hatunlu deil ama kusura bakma 😁 )
http://img151.imageshack.us/img151/5691/breimaj3.png- Resim Silinmiş.
http://img151.imageshack.us/img151/5063/breavade8.pnginsallah begenirsin (hatunlu deil ama kusura bakma 😁 )
Yok hacım yok brendi beğenmeyecek bende yapmıştım beğenmemişti 😁 onun istediği türü ancak PennyWise yapabilir
B
BrendiBelle
⭐ 18y
teşekkür ederim.yok ya kızlı imzalardan bıktım artık değişiklik arıyorum 😄
sizde beni iice şey yaptınzı 😊
sizde beni iice şey yaptınzı 😊
Jumper kardeşimin dediği gibi imzamı farklı sitede kullansam ne olcak yaparsanız sevinirim dedim yapmazsanız canınız saolsun ama dediği gibi farklı sitede kullanmam senin için neyi deiştircek ki sen yine aynı teşekkürü alcan nese jumper kardeşi m yorgunmuşsun anladığım kadarıyla kendine gelince bana exl member yazmıycak bi şekilde herangi gibi güzel bi şekilli resme JiLeTAkin yazarsan pembe harflerle altında da küçük harflerle GLobaL Moderatör yazarsa sevinirim aynı resmi kaydetip GLobal Modaretör yazısını silip bide öle kaydedersen kolay olcaksa eğer ikisinide koy hatta onda exl memeberda yazsın GLobal Mod.. yazmıyanında onuda bu sitede kullanırım yok iki tane yapmıyım diosan ilk dediğimi yaparsan sevinirim çok teşekkür ederim şimdiden abim kolay gelsin iyi çalışmalar...
Benimde İmza İstemiştim. Sırawarmı çok 🍿
Replicant nası birşey istiyorsun dediklerin araya karışmış hemen hallediyim
B
BrendiBelle
⭐ 18y
Jumper kardeşimin dediği gibi imzamı farklı sitede kullansam ne olcak yaparsanız sevinirim dedim yapmazsanız canınız saolsun ama dediği gibi farklı sitede kullanmam senin için neyi deiştircek ki sen yine aynı teşekkürü alcan nese jumper kardeşi m yorgunmuşsun anladığım kadarıyla kendine gelince bana exl member yazmıycak bi şekilde herangi gibi güzel bi şekilli resme JiLeTAkin yazarsan pembe harflerle altında da küçük harflerle GLobaL Moderatör yazarsa sevinirim aynı resmi kaydetip GLobal Modaretör yazısını silip bide öle kaydedersen kolay olcaksa eğer ikisinide koy hatta onda exl memeberda yazsın GLobal Mod.. yazmıyanında onuda bu sitede kullanırım yok iki tane yapmıyım diosan ilk dediğimi yaparsan sevinirim çok teşekkür ederim şimdiden abim kolay gelsin iyi çalışmalar...
öyle şey olmaz.burda durcaksın sadece buırda imza yaptırmak için durcaksın ama başka siteden faydalanacaksan bunun adına başka bişey derler.git o zaman o siteye yaptır imzanı.bide global mod yazın ben orda kullanacağım falan diyor ya pişkinliğin alası bu.
hiç bi ps user arkadaş lütfen bu kişiye imza yapmasın !!!!
ps:belki imzasında exl member yazdırmayabilir ama bu imzasını buraya yaptırıp başka sitede kulanmasını gerektirmez
Bakmıyorum bile hacım onun isteğine gitsin kendi sitesindeki ps bilenler yapsın bize ne
Log in to write a reply.
Log In