avatar değişmez ama imza harika elleri sağlık mucX
bişey diil avatrının deişmedigini yaptıktan sonra hatırladımda koyayım dedim genede
mr danger beklemen lazım sırada bazı kişiler var gelen kutum banada imza yap dienlerle doldu 😆 😆 😆
avatar değişmez ama imza harika elleri sağlık mucX
http://img112.imageshack.us/img112/8780/c4imduziu7.pnghttp://img503.imageshack.us/img503/4043/c4impernt4.pnghttp://img112.imageshack.us/img112/3452/c4avgolkm2.pnghttp://img210.imageshack.us/img210/7628/danimzu2.pngmr danger imzanı yaptım ama pek iyi olmadı begenmessem bidaha yaparım
- Resim Silinmiş.http://img210.imageshack.us/img210/7628/danimzu2.png
avatrı yapamayacagım PS de nedenini anlayamadıgım seyler oluyo
tamamen kafayı yedi mesela mavi rengin tonlarını actımmı kendini kapatıyo biyeri secmeye kalktımmı kafasına gore baska yer seciyo
PS silip bastan yuklucam imza bekliyenlerden ozur dilerim bekletcem galba onları :(
http://img512.imageshack.us/img512/7333/daimduzwu3.pnghttp://img68.imageshack.us/img68/7236/daimpercn2.pngya abiler bende istesem ayıp olmaz dimi. böyle cok şiddet içeren bi imza bide avatar rica ediyorum.
x21 yada TheCenavar yazabilirsiniz farketmez :)


Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap