Icerige atla
Extraloob

Avatar imza istek bölümü

· 9.7K Yanıt · 735K görüntüleme · Sayfa 273 / 482
Yanıtlar
J
jumper ⭐ 19y
#5441
avatar değişmez ama imza harika elleri sağlık mucX


bişey diil avatrının deişmedigini yaptıktan sonra hatırladımda koyayım dedim genede
mr danger beklemen lazım sırada bazı kişiler var gelen kutum banada imza yap dienlerle doldu 😆 😆 😆
J
jumper ⭐ 19y
#5442
c4hellfire soledigin gibi deil ama umarım begenirsin begenmessen baska yaparım

duz imza
- Resim Silinmiş.
http://img112.imageshack.us/img112/8780/c4imduziu7.png

sekli kaymıs imza 😆
- Resim Silinmiş.
http://img503.imageshack.us/img503/4043/c4impernt4.png

golgesiz avatar
- Resim Silinmiş.
http://img112.imageshack.us/img112/3452/c4avgolkm2.png

golgeli avatar
- Resim Silinmiş.
U
Uykucu ⭐ 19y
#5443
Hani Bana^^
J
jumper ⭐ 19y
#5444
sana yarın yapsam yoruldum ve ayrıca yarım saat sonra askım gelcek 1 aydır gormuyorum 😆 😆 😈

istedigin ozel bi kişi karakter veya renk varsa sole
L
Leo ⭐ 18y
#5445
Çok sağol süper olmuş.
A
Aleral ⭐ 18y
#5446
C4 sen boşver benimkini jumper ne güzel yapmış 😄
X
x21 ⭐ 19y
#5447
ya abiler bende istesem ayıp olmaz dimi. böyle cok şiddet içeren bi imza bide avatar rica ediyorum.

x21 yada TheCenavar yazabilirsiniz farketmez 😊
L
LegendLess ⭐ 18y
#5448
Arkdaslar benimde imzaya İhtiyacım var sagopa Olan bir imza Yapar mısıınız üzerimde ismim olsun yeterlidir.
J
jumper ⭐ 19y
#5449
ilk once mr_danger
sonra theCenavar
ondan sonrada kenehalil

sırayla 😁
B
#5450
yeah banada bi imza pls 😊
J
jumper ⭐ 19y
#5451
mr danger imzanı yaptım ama pek iyi olmadı begenmessem bidaha yaparım
- Resim Silinmiş.
http://img210.imageshack.us/img210/7628/danimzu2.png


avatrı yapamayacagım PS de nedenini anlayamadıgım seyler oluyo
tamamen kafayı yedi mesela mavi rengin tonlarını actımmı kendini kapatıyo biyeri secmeye kalktımmı kafasına gore baska yer seciyo
PS silip bastan yuklucam imza bekliyenlerden ozur dilerim bekletcem galba onları 😞
W
WooDY_ ⭐ 19y
#5452
Koyu tonlarda olursa ve WooDY yazarsa sevinirim ekliycein yaratık insan vs. önemli değil...
U
Uykucu ⭐ 19y
#5453
mr danger imzanı yaptım ama pek iyi olmadı begenmessem bidaha yaparım
- Resim Silinmiş.
http://img210.imageshack.us/img210/7628/danimzu2.png


avatrı yapamayacagım PS de nedenini anlayamadıgım seyler oluyo
tamamen kafayı yedi mesela mavi rengin tonlarını actımmı kendini kapatıyo biyeri secmeye kalktımmı kafasına gore baska yer seciyo
PS silip bastan yuklucam imza bekliyenlerden ozur dilerim bekletcem galba onları :(

Pek Beğenmedim Yeniden Yapar Mısın?
J
jumper ⭐ 19y
#5454
bende begenmemiştim zate 😄 ok yaparım
J
jumper ⭐ 19y
#5455
bu nasıl
duz hali
- Resim Silinmiş.
http://img512.imageshack.us/img512/7333/daimduzwu3.png

egilmiş hali
- Resim Silinmiş.
http://img68.imageshack.us/img68/7236/daimpercn2.png
B
#5456
benim ki nerde bende bekliyorum,güzel dikkat çeken bi imza 😊
J
jumper ⭐ 19y
#5457
senden once 2 kişi var bekleyen onlara yapmaya calısıyorum
B
#5458
doğru haklısın sen benden öncekilere yap imzasını.ben istemiyorum.yinde saol
J
jumper ⭐ 19y
#5459
istemiyomusun yapmıcam demedimki bensana once onları yapayım sonra yapıcam demek istemiştim
A
Aleral ⭐ 18y
#5460
ya abiler bende istesem ayıp olmaz dimi. böyle cok şiddet içeren bi imza bide avatar rica ediyorum.

x21 yada TheCenavar yazabilirsiniz farketmez :)


jumper senin stilini çaldım ama değişik bir çalışma oldu benim için 😊

buyur kardeşim beğenmezsen burada jumper var 😜



Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: