Icerige atla
Extraloob

Avatar imza istek bölümü

· 9.7K Replies · 735K views · Page 266 / 482
Replies
A
Aleral ⭐ 18y
#5301
Sen kafana göre takıl bana da kimse özel olarak ders vermedi araştır işine yarıyacak birşeyler bulursun burada daha fazla msj atmayalım konuyu saptırmayalım 😊
L
#5302
tmm xD
J
Jim ⭐ 18y
#5303
S.a Hacım bana yaptığın imzayı çok sevdim ancak Adımın Yani Jim yazısının daha berlirgin yaparsan sevinirim bide 2. koyduğun yani vucudunun tamamını koyduğun adamı taşırmanı istiyorum şimdiden thx
A
Aleral ⭐ 18y
#5304
S.a Hacım bana yaptığın imzayı çok sevdim ancak Adımın Yani Jim yazısının daha berlirgin yaparsan sevinirim bide 2. koyduğun yani vucudunun tamamını koyduğun adamı taşırmanı istiyorum şimdiden thx


nuk3r e sesleniyorum çünkü ancak o yapabilir psd onda 😉
G
gfblee ⭐ 19y
#5305
Ben Bi İmza Rica Etmiştim CrueL_BoYs Yazcaktı Üstünde Şimdiden Yapanlara Çok Teşekkür Ediorum Siyahla Kırmızı Tonları Bole Kanlı Bıçaklı Güzelde Bi Adam Rica Edicem Şimdiden Emeklerinize Sağlık Diyorum Ve Susuyorum...... 😄
S
#5306
- Resim Silinmiş.şuan biri rica etsem just_life yazabilirmi ❓ 😉
G
#5307
Herkese selam.
Öncelikle böyle bir bölüm açtığınız için çok teşekkür ederim.
Ben bir imza istiyorum.Arka planda Silkroad ile ilgili bir resim olabilir. Bir tarafında Crit_Damage bir tarafında da lazvegaz EXL member yazarsanız sevinirim...
şimdiden teşekkürler.
Hayırlı çalışmalar.
B
BLaDeKiNG ⭐ 18y
#5308
beyler bana biri bladeking yazan bi imza yapar mı ama sadece BLaDeKinG Yazsın başka yazı olmasın şimdiden teşekkür ederim
A
Aleral ⭐ 18y
#5309
- Resim Silinmiş.şuan biri rica etsem just_life yazabilirmi ❓ ;)




A
Aleral ⭐ 18y
#5310
Herkese selam.
Öncelikle böyle bir bölüm açtığınız için çok teşekkür ederim.
Ben bir imza istiyorum.Arka planda Silkroad ile ilgili bir resim olabilir. Bir tarafında Crit_Damage bir tarafında da lazvegaz EXL member yazarsanız sevinirim...
şimdiden teşekkürler.
Hayırlı çalışmalar.


İstersin de yapmazmıyım 😉



B
BLaDeKiNG ⭐ 18y
#5311
twilight gerçekten çok güzel yapıyosun ltfen rica etsem banada bi yaparmısın BLaDeKinG yazsın başka bişey yazmasın umarım çok zahmet vermez 😄
A
Aleral ⭐ 18y
#5312
twilight gerçekten çok güzel yapıyosun ltfen rica etsem banada bi yaparmısın BLaDeKinG yazsın başka bişey yazmasın umarım çok zahmet vermez :D


15 dk ya yaparım
A
Aleral ⭐ 18y
#5313


M
ManlY ⭐ 18y
#5314
TwiLight gerçekten arkadaşlara da yapmışsı m mükemmle imza ypaıyosun bende fazla zahmet wermeden isim ManlY olan kırmızı ejderhalı bişe istiyorum yapabilrsen çok sevinirim...
B
BLaDeKiNG ⭐ 18y
#5315
süpersin kardeşim eline sağlık çok tşkler... 🤤 😉
A
Aleral ⭐ 18y
#5316
TwiLight gerçekten arkadaşlara da yapmışsı m mükemmle imza ypaıyosun bende fazla zahmet wermeden isim ManlY olan kırmızı ejderhalı bişe istiyorum yapabilrsen çok sevinirim...


şimdi sırada biri var 30 dk ya geliyor seninki 😊
M
ManlY ⭐ 18y
#5317
tmm kardeş beklerim
M
ManlY ⭐ 18y
#5318
Kardeş bide aynı imza gibi bi avatarda ayarlıyabilir misin acaba??
A
Aleral ⭐ 18y
#5319


M
ManlY ⭐ 18y
#5320
kardeş karşıtrıdın galiba ben kırmızı ejderhlaı demiştim ???

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: