Sen kafana göre takıl bana da kimse özel olarak ders vermedi araştır işine yarıyacak birşeyler bulursun burada daha fazla msj atmayalım konuyu saptırmayalım 😊
Avatar imza istek bölümü
· 9.7K Replies · 735K views 0 reading · Page 266 / 482
Replies
L
last_knight
⭐ 19y
tmm xD
S.a Hacım bana yaptığın imzayı çok sevdim ancak Adımın Yani Jim yazısının daha berlirgin yaparsan sevinirim bide 2. koyduğun yani vucudunun tamamını koyduğun adamı taşırmanı istiyorum şimdiden thx
S.a Hacım bana yaptığın imzayı çok sevdim ancak Adımın Yani Jim yazısının daha berlirgin yaparsan sevinirim bide 2. koyduğun yani vucudunun tamamını koyduğun adamı taşırmanı istiyorum şimdiden thx
nuk3r e sesleniyorum çünkü ancak o yapabilir psd onda 😉
Ben Bi İmza Rica Etmiştim CrueL_BoYs Yazcaktı Üstünde Şimdiden Yapanlara Çok Teşekkür Ediorum Siyahla Kırmızı Tonları Bole Kanlı Bıçaklı Güzelde Bi Adam Rica Edicem Şimdiden Emeklerinize Sağlık Diyorum Ve Susuyorum...... 😄
S
StickControl
⭐ 19y
- Resim Silinmiş.şuan biri rica etsem just_life yazabilirmi ❓ 😉
G
GteGrenSemsiye
⭐ 19y
Herkese selam.
Öncelikle böyle bir bölüm açtığınız için çok teşekkür ederim.
Ben bir imza istiyorum.Arka planda Silkroad ile ilgili bir resim olabilir. Bir tarafında Crit_Damage bir tarafında da lazvegaz EXL member yazarsanız sevinirim...
şimdiden teşekkürler.
Hayırlı çalışmalar.
Öncelikle böyle bir bölüm açtığınız için çok teşekkür ederim.
Ben bir imza istiyorum.Arka planda Silkroad ile ilgili bir resim olabilir. Bir tarafında Crit_Damage bir tarafında da lazvegaz EXL member yazarsanız sevinirim...
şimdiden teşekkürler.
Hayırlı çalışmalar.
beyler bana biri bladeking yazan bi imza yapar mı ama sadece BLaDeKinG Yazsın başka yazı olmasın şimdiden teşekkür ederim
- Resim Silinmiş.şuan biri rica etsem just_life yazabilirmi ❓ ;)


Herkese selam.
Öncelikle böyle bir bölüm açtığınız için çok teşekkür ederim.
Ben bir imza istiyorum.Arka planda Silkroad ile ilgili bir resim olabilir. Bir tarafında Crit_Damage bir tarafında da lazvegaz EXL member yazarsanız sevinirim...
şimdiden teşekkürler.
Hayırlı çalışmalar.
İstersin de yapmazmıyım 😉


twilight gerçekten çok güzel yapıyosun ltfen rica etsem banada bi yaparmısın BLaDeKinG yazsın başka bişey yazmasın umarım çok zahmet vermez 😄
twilight gerçekten çok güzel yapıyosun ltfen rica etsem banada bi yaparmısın BLaDeKinG yazsın başka bişey yazmasın umarım çok zahmet vermez :D
15 dk ya yaparım


TwiLight gerçekten arkadaşlara da yapmışsı m mükemmle imza ypaıyosun bende fazla zahmet wermeden isim ManlY olan kırmızı ejderhalı bişe istiyorum yapabilrsen çok sevinirim...
süpersin kardeşim eline sağlık çok tşkler... 🤤 😉
TwiLight gerçekten arkadaşlara da yapmışsı m mükemmle imza ypaıyosun bende fazla zahmet wermeden isim ManlY olan kırmızı ejderhalı bişe istiyorum yapabilrsen çok sevinirim...
şimdi sırada biri var 30 dk ya geliyor seninki 😊
tmm kardeş beklerim
Kardeş bide aynı imza gibi bi avatarda ayarlıyabilir misin acaba??


kardeş karşıtrıdın galiba ben kırmızı ejderhlaı demiştim ???
Log in to write a reply.
Log In