Icerige atla
Extraloob

Avatar imza istek bölümü

· 9.7K Replies · 735K views · Page 267 / 482
Replies
A
Aleral ⭐ 18y
#5321
kardeş karşıtrıdın galiba ben kırmızı ejderhlaı demiştim ???

Unutmuşum hacım sorun değil bir daha yaparım
M
ManlY ⭐ 18y
#5322
çok saol kardeşim teşekkürler bi de zahmet olmazsa avatar da onun gibi yapr msın??
M
MoonLife ⭐ 19y
#5323
banada mavi sarı karısık üstünde MooNLiFe D.Mod yazan üzerinde kadın resmi olup anime olmayacak ve kenarları suanki imzam gibi olacak bir imza yapabilirseniz cok sevinirim
A
Aleral ⭐ 18y
#5324
çok saol kardeşim teşekkürler bi de zahmet olmazsa avatar da onun gibi yapr msın??


Bu tür karanlık imzaları hiç yapamıyorum zaten dikkat ettiysen hep anime tarzı imza yapıyorum 😊





Beğenmediysen sorun değil benim hatamdır
M
ManlY ⭐ 18y
#5325
Güsel olmuş ama dediğin gibi biras sönük kalmışş yaa:D peki avatar yapabilir misin??
M
MoonLife ⭐ 19y
#5326
banada mavi sarı karısık üstünde MooNLiFe D.Mod yazan üzerinde kadın resmi olup anime olmayacak ve kenarları suanki imzam gibi olacak bir imza yapabilirseniz cok sevinirim
M
ManlY ⭐ 18y
#5327
çok saol kardeşim teşekkürler bi de zahmet olmazsa avatar da onun gibi yapr msın??


Bu tür karanlık imzaları hiç yapamıyorum zaten dikkat ettiysen hep anime tarzı imza yapıyorum 😊

Beğenmediysen sorun değil benim hatamdır


Kardeş bide aynı bunun gibi bi avatar da yaprsan çok sevinirim...
R
RockmasteR ⭐ 19y
#5328
Herkese merhaba

Öncelkile bir imza istiyorum

Karakter istemyirum üstünde Classic Gitar olsun Yazı olsun Arenas yazsın imzada renkler sizin için hangsi uyumlusa öle yapın sarı olmasında arka plan.Şimddien teşekkürler
G
gfblee ⭐ 19y
#5329
Ben Bi İmza Rica Etmiştim CrueL_BoYs Yazcaktı Üstünde Şimdiden Yapanlara Çok Teşekkür Ediorum Siyahla Kırmızı Tonları Bole Kanlı Bıçaklı Güzelde Bi Adam Rica Edicem Şimdiden Emeklerinize Sağlık Diyorum Ve Susuyorum...... :D


Ya Benden Sora Soliyenleri Bile Yapmışsınız Bende Kaç Günden Beri Bekliom Lütfen Bir Tane İmza Pffffff :x
A
Aleral ⭐ 18y
#5330
Ben Bi İmza Rica Etmiştim CrueL_BoYs Yazcaktı Üstünde Şimdiden Yapanlara Çok Teşekkür Ediorum Siyahla Kırmızı Tonları Bole Kanlı Bıçaklı Güzelde Bi Adam Rica Edicem Şimdiden Emeklerinize Sağlık Diyorum Ve Susuyorum...... :D


Ya Benden Sora Soliyenleri Bile Yapmışsınız Bende Kaç Günden Beri Bekliom Lütfen Bir Tane İmza Pffffff :x


Babanın uşağı yok burada adam gibi istersen yaparız bir de sinirleniyor Allah'ım ya sanki tek işimiz imza yapmak 😆
M
MoonLife ⭐ 19y
#5331
banada mavi sarı karısık üstünde MooNLiFe D.Mod yazan üzerinde kadın resmi olup anime olmayacak ve kenarları suanki imzam gibi olacak bir imza yapabilirseniz cok sevinirim
Q
Quensis ⭐ 19y
#5332
Ben Bi İmza Rica Etmiştim CrueL_BoYs Yazcaktı Üstünde Şimdiden Yapanlara Çok Teşekkür Ediorum Siyahla Kırmızı Tonları Bole Kanlı Bıçaklı Güzelde Bi Adam Rica Edicem Şimdiden Emeklerinize Sağlık Diyorum Ve Susuyorum...... :D


Ya Benden Sora Soliyenleri Bile Yapmışsınız Bende Kaç Günden Beri Bekliom Lütfen Bir Tane İmza Pffffff :x


Babanın uşağı yok burada adam gibi istersen yaparız bir de sinirleniyor Allah'ım ya sanki tek işimiz imza yapmak 😆


Böyle isteyenlere sakn yapma imza ben zamanında yaptım sonra arkandan konuşurlar bak işte yola geldi vs. 👍

@gfblee

Sen imza yapılmayı haketmiyorsun.Ama bu sonradan söylediğim şeyler senin için değildi. 🎭
M
MoonLife ⭐ 19y
#5333
banada mavi sarı karısık üstünde MooNLiFe D.Mod yazan üzerinde kadın resmi olup anime olmayacak ve kenarları suanki imzam gibi olacak bir imza yapabilirseniz cok sevinirim
A
Aleral ⭐ 18y
#5334
teşekkür ederim 😘
G
gfblee ⭐ 19y
#5335
Ne sinirlenmesi ben sinirlenmedim ayrıca babamın uşağısın demedim ben sana sadece benden sora soleyenlere bile yapmışsın diyerek hatırlatmaya çalıştım sen nerenden anladın bu lafı ben anlamadım ...
A
Aleral ⭐ 18y
#5336
O smileyi oraya koyan bendim galiba...
G
gfblee ⭐ 19y
#5337
Ooooo bi smileyle sinirlenmedik heralde allahım ya onu olesine koydum süs olsun die 😄 ilkden rica ettim hiçkimse bişi yazmadı belki yazdığım es geçilcekti ama biraz sitemli konuşunca olay olduk
M
Marinero ⭐ 19y
#5338
Arka planı yolladığım resim olan ve üstünde Kanla Yazılmış Gibi DJ Apocalypse Yazan Bir İmza Yaparmısınız Ve Sadece DJ Apocalypse yazan bi avatarda yaparsanız çok sevinirim
- Resim Silinmiş.

arkadaşlar acaba bu yapılcakmı yoksa kendi kendime hevesleniyormuyum?
G
gfblee ⭐ 19y
#5339
Ya Lütfen Ya Banada Bi İmza 😞
A
AraBesT ⭐ 18y
#5340
Arkadaşlar bende sizden bir imza isteyeceğim...

Böyle BJk ve üstünde AraBEST gibi bişi yazsın.. 😉 yaparsanız sevinirm.. 😄

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: