Icerige atla
Extraloob

Avatar imza istek bölümü

· 9.7K Replies · 735K views · Page 265 / 482
Replies
L
#5281
nasıl yapıldıgını koy bızde yapalım
A
Aleral ⭐ 18y
#5282
şu konuya bak kotalıysan indirme derim kotalı değilsen sorun olmaz indir dene bakalım benim yaptığım çalışmaları basit sanma

viewtopic.php?f=215&t=40733
C
CaN_KsK ⭐ 19y
#5283
nasıl yapıldıgını koy bızde yapalım


Hemen 5 dk da anlar yaparsın.İmza yapmak zor iştir imza yapımı anlatılamaz önce bazı bilgileri bilmek gerekir.İmza yapmak tecrübe gerektirir.İmza yapmak yaratıcılık gerektirir.İmza yapmak çalışmak gerekir.İmza yapmak sabırlı olmak gerektirir.İmza yapmak özgüven gerektirir.İmza yapmak yetenek gerektirir.
Bunların hepsine sahipsen 3-4 günde calısır internetten araştırırsan yardım alırsan cok güzel imzalar yapabilirsin.
G
gfblee ⭐ 19y
#5284
ben vazgeçtimmmm Mr_Axi Diil RebeL_BoYs Olsun Lütfennnnn Acele
G
gfblee ⭐ 19y
#5285
Selam Banada Şole Güzel Avatarlı Mr_Axi Yazan Bi İmza Yapabilirsen Çok Sevinicem Şimdiden Çok Sağol

Avatar Olarak Aksi Bişiler Koyarsın Karışık Bişiler Yaparsın ....



Son Seçimim CrueLBoYs Olsun bu Olsun
C
clubber ⭐ 18y
#5286
rica etsem banada bi imza ayarlarmısınız....siyah-kırmızı renk ağırlıklı olsun __CluBBeR__ yassın yeter ...





çook teşekkürler eline sağlık süper olmuş ....
C
#5287
bana imza yapan yokmu yav?






teşekkür ederim birde buna uygun avatar alıyım kardeşim 😎
A
Aleral ⭐ 18y
#5288
Avatar yapma özürlüsüyüm ben galiba



http://www.resimupload.org/files/3aw9kl8ymiuv6o9gl9lz.png
J
Jim ⭐ 18y
#5289
jim yaptım ama benim hiç içime sinmedi beğenmezsen başka bişeyler ayarlayım :?

- Resim Silinmiş.


Ben çok beğendim Tam sevdiğim Tür ama Şu Jim Yazısını daha bi fosforlu daha belirgin yazarsan çok güzel olur bide yüz olarak deilde vücudunun tamamen koyduğun adamı taşırırsan daha bi güzel olur Şimdiden ThXxxX

😘 🎭 🤘
C
#5290
Avatar yapma özürlüsüyüm ben galiba



http://www.resimupload.org/files/3aw9kl8ymiuv6o9gl9lz.png


Eyvallah kardeşim çok teşekkür ederim ellerine sağlık 😎
S
#5291
Bende Bi imZa istiyorum kardeşim Shafkanasia yazmasını istiyorum Şimdiden cok tşk....
A
Aleral ⭐ 18y
#5292
Diğer imzalar yarına kaldı sağlam kafayla güzel bir şeyler yapacağım umarım 🙄
L
#5293
şu konuya bak kotalıysan indirme derim kotalı değilsen sorun olmaz indir dene bakalım benim yaptığım çalışmaları basit sanma

viewtopic.php?f=215&t=40733


program var bende
L
#5294
bişiler yapmaya çalıştım ama olmadı
A
Aleral ⭐ 18y
#5295
Deneye deneye öğrenirsin merak etme herkes öyle öğreniyor font indir, brush indir, render indir, indir de indir lazım olur 😊
L
#5296
resimli açıklama yapsan 😄
A
Aleral ⭐ 18y
#5297
O zaman benim yaptığımın aynısını yapmış olursun 😊

kendi tarzını bul kendi stilini göster imzalarında önce güzel bir arka plan yap brushları özgürce kullan sonra üstüne bir render ekle sonra yazını yaz 😊
A
Aleral ⭐ 18y
#5298
Bana bir çalışmanı göster sonra ne yapacağını söyleyebilirim
L
#5299
yahu topiclerdekilerini yapıyom
L
#5300
yeni ogrenıyorum programı

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: