



arkadaşım banada yaparmısın nick:_GarF_


oops benim istek unutulmuş gitmiş benden sonra isteyenlerinki bile yapılmış.neyse görürsünüz artık isteğimi 😈


bana imza yapan yokmu yav?
bana imza yapan yokmu yav?
ben sole guzel bi sro yada hatun resmi istemiştim ama zor durumdaysanız yapmaya bilrisiniz sonuçta zorunlu değilsiniz biz başkaları gibi tutturmayız kendımızı karışımızdakının yerine koyarız ;)


bana imza yapan yokmu yav?


TwiLighT avatar bekliyorum :D


rica etsem banada bi imza ayarlarmısınız....siyah-kırmızı renk ağırlıklı olsun __CluBBeR__ yassın yeter ...


bana bir imza yaparmısın kardeş ?
Kırmızı ve sarı rekli arka planı dalganı ,yazısıda GeneralJack olsun
yaparsan sevinirim
photoshop la yapıyosun dime ?
Log in to write a reply.
Log In