Arkadaslar Bana Bir İmza Lütfen Haftalardır Yazıyorum Kimse İlgilenmiyor.Simdi Birileri İlgileniyor.İmzamda Peace4Life Yazarsa ii oLuR.Estetik Size Kalmıs.


Arkadaslar Bana Bir İmza Lütfen Haftalardır Yazıyorum Kimse İlgilenmiyor.Simdi Birileri İlgileniyor.İmzamda Peace4Life Yazarsa ii oLuR.Estetik Size Kalmıs.


Buyur kardes bak bi hcc ozenmeden yapdımm ama artık sana kaLmıs ☕
- Resim Silinmiş.http://img294.imageshack.us/img294/9957/mdbrokejs0.pngßégénsnde begenmesende bİsey yaz kesın yaz ama
kardeş benim siparişi aldınmı??
Üzerine Yazılacak Yazı:KağanYazı Tipi:şöle hattat sanatı gibi bişy varsa olur olmassa kendi begendinden kullan
resim:jessica albanın ve angelina jolienin resimleri olursa sevnirim
avatar:ulucay yazsın jessica albanın resmi olursa sevinirm
kardeş bunları yaparsn beni çok svndrirsn şimdiden emeginize sağlık teşekürler




slm arkadaşlar kolay gelsin bnm isteğim biraz karmaşık gibi ben bulamadım eğer yardımcı olursanız gerçekten çok minnetkar kalacağım şimdiden teşekkürler..
isteğim guild imzası
fakat bakıldığında ben burdayım dedirticek şekilde bununda eğer zor olmazsa tabi şöyle olmasını talep ediyorum
alevli bir şekil,şekli sizinm zevkinize bırakıyorum gördüklerim harika bunnuda harika olacağının düşünüyorum o alevli şeklin üzerindede TheOthers yazmasını talep ediyorum teşekkürler arkadaşlar 🍺


Ben Etrafta Alevler arka planda wolverin birazda siz bişi ekleyin imzamı yaparmısınız


banada imza ve avatar olsun kırmızı koyu mavi siyah fln gibi renkler kullanırsa birden sroman yazarsa çok sevincem
Saygılar
Bana bir imza ile avatar yapabilir misiniz? ikiside şirin ve güzel olsun özen gösterilsin 😆 şimdiden teşekkür ederim !
beyler ben yeni bir imza istiyorum.
Kırmızı ve siyah ağırlıklı bi imza olsun.
üzerindeki render bi robot terminator gibi bişey olsun.Ve render imzadan taşmasın şuanki imzam gibi.
Bu TopicLe İlgiLeniLmiosa Lütfen KaLdıraLım Çünkü YetkiLiLer Hiç İLgiLenmioLar... :evil: :evil:
benım ımzan hala olmadi =(=(
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap