Icerige atla
Extraloob

Avatar imza istek bölümü

· 9.7K Yanıt · 735K görüntüleme · Sayfa 259 / 482
Yanıtlar
B
#5161
İsteyene adıı yazıp verebilirim 🕵️

- Resim Silinmiş.


Elinde başka brush yokmu hep aynıı brushlar.
A
Aleral ⭐ 18y
#5162
İsteyene adıı yazıp verebilirim 🕵️

- Resim Silinmiş.


Elinde başka brush yokmu hep aynıı brushlar.


Yok hocam tavsiye edeceğin bir site varsa söyle
C
Castiela ⭐ 18y
#5163
merhaba ps user arkadaşlarım.
bende bir avatar ve imza isteğinde bulunabilirmiyim.
imza
1.siyah ve kırmızı renler olsun.
2.karakteri sen belirle.
3.BaBaL2 yazsın
4.renkler mat olmazsa sevinirim.(parlak gibi görünsün 😄 )
avatar
1.siyah ve kırmızı olsun
2.yaptığın imza ile aynı karakter olsun
3.BaBaL2 yazsın 😄
şimdiden teşekkür ederim.
R
Rowndark ⭐ 18y
#5164
Buyur ;
İmza ;
- Resim Silinmiş.

http://img356.imageshack.us/img356/1887/babal2rg3.png


Avatar ;
- Resim Silinmiş.

http://img380.imageshack.us/img380/1058/bb2tj8.png


Avatar Yapamı0rm Kusuruma ßakma.. ☕
R
Redefine ⭐ 19y
#5165
merhaba ps user arkadaşlarım.
bende bir avatar ve imza isteğinde bulunabilirmiyim.
imza
1.siyah ve kırmızı renler olsun.
2.karakteri sen belirle.
3.BaBaL2 yazsın
4.renkler mat olmazsa sevinirim.(parlak gibi görünsün 😄 )
avatar
1.siyah ve kırmızı olsun
2.yaptığın imza ile aynı karakter olsun
3.BaBaL2 yazsın 😄
şimdiden teşekkür ederim.

Buyur;
- Resim Silinmiş.
İsteğine göre oldumu bilemem.
A
Aleral ⭐ 18y
#5166
Buyur ;
İmza ;
- Resim Silinmiş.

http://img356.imageshack.us/img356/1887/babal2rg3.png


Avatar ;
- Resim Silinmiş.

http://img380.imageshack.us/img380/1058/bb2tj8.png


Avatar Yapamı0rm Kusuruma ßakma.. ☕


Manyakmısın hocam sen o ne öyle :? kaldır bence o resmi
C
Castiela ⭐ 18y
#5167
Buyur ;
İmza ;
- Resim Silinmiş.

http://img356.imageshack.us/img356/1887/babal2rg3.png


Avatar ;
- Resim Silinmiş.

http://img380.imageshack.us/img380/1058/bb2tj8.png


Avatar Yapamı0rm Kusuruma ßakma.. ☕


hacım bune ya 😄 böle şeylerden pek hazzetmem ben sağol 😄.
C
Castiela ⭐ 18y
#5168
Buyur ;
İmza ;
- Resim Silinmiş.

http://img356.imageshack.us/img356/1887/babal2rg3.png


Avatar ;
- Resim Silinmiş.

http://img380.imageshack.us/img380/1058/bb2tj8.png


Avatar Yapamı0rm Kusuruma ßakma.. ☕


Manyakmısın hocam sen o ne öyle :? kaldır bence o resmi

bencede beğenmedim :S
C
Castiela ⭐ 18y
#5169
merhaba ps user arkadaşlarım.
bende bir avatar ve imza isteğinde bulunabilirmiyim.
imza
1.siyah ve kırmızı renler olsun.
2.karakteri sen belirle.
3.BaBaL2 yazsın
4.renkler mat olmazsa sevinirim.(parlak gibi görünsün 😄 )
avatar
1.siyah ve kırmızı olsun
2.yaptığın imza ile aynı karakter olsun
3.BaBaL2 yazsın 😄
şimdiden teşekkür ederim.

Buyur;
- Resim Silinmiş.
İsteğine göre oldumu bilemem.

güzel sağol teşekkürler 😄.
R
Redefine ⭐ 19y
#5170
@babal2
yardımcı olabildiysem ne mutlu 😉
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#5171
Avatar, imza isteklerinizi bu topic altında dile getirebilirsiniz ama şartları unutmayın

-Düzgünce istemek
-İmzada hangi renkler, hangi karakterler kullanılmasını ve ne yazacağını detaylı bir biçimde dile getirmek
-Bir imza isteğinden sonra başka bir imza istememek

İsteklerinizi burdaki Moderatorler veya V.i.p üyeleri yapmaya çalışacaktır...

Saygılar...


24 Temmuz 2007 de atılmış ilk mesaj nuk3r tarafından ve 443 sayfaya ulaşmış bir teşekkürü ve tebrik edilmeyi hak etti öpüyorum gözlerinden canımcım 😘
S
sparkan ⭐ 18y
#5172
Selam.. ben üzerinde ARTIX yazan bi imza istiyorum şu an olan imzayı ben paintte yaptım 😄
R
Rowndark ⭐ 18y
#5173
beyler yanlış anlamayın o Wayne Ronney
R
Redefine ⭐ 19y
#5174
Selam.. ben üzerinde ARTIX yazan bi imza istiyorum şu an olan imzayı ben paintte yaptım :D

Buyur;
Umarım Beğenirsin.
- Resim Silinmiş.
R
Rowndark ⭐ 18y
#5175
Selam.. ben üzerinde ARTIX yazan bi imza istiyorum şu an olan imzayı ben paintte yaptım :D

ßuyur Kardesİmm ;

- Resim Silinmiş.

http://img389.imageshack.us/img389/3667/artixzl0.png


İnsaLLah begenİrsİn 👍
S
sparkan ⭐ 18y
#5176
Teşekkürler 😄
A
Aleral ⭐ 18y
#5177
Şu işleri sırayla yapı biri imza istediğinde ben yaparım diye mesaj atın öyle yapmaya başlayın 😉
A
Aleral ⭐ 18y
#5178
Selam.. ben üzerinde ARTIX yazan bi imza istiyorum şu an olan imzayı ben paintte yaptım :D

Buyur;
Umarım Beğenirsin.
- Resim Silinmiş.


Hocam sende arkaplanı renderi çok iyi ayarlıyorsun ama şu yazıları bi ayarlayamıyorsun yazılarla daha çok çalışman gerek bence 👍
D
#5179
bana da yapın yaw 😄 bende kaç gunden beri istiyorum .... Coolthang yaz çaksın yaw 😄 guzel hatun resmi olursada olur 😄

ama sen kafana gore takıL
M
Milano ⭐ 18y
#5180
Ben de istiyorum:D Eva Mendes in resminin üstüne srocu_tr yaz ama Eva Mendes olsun hastasıyım hatunun şimdiden teşekküler:D

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: