İsteyene adıı yazıp verebilirim 🕵️
- Resim Silinmiş.
Elinde başka brush yokmu hep aynıı brushlar.
İsteyene adıı yazıp verebilirim 🕵️
- Resim Silinmiş.
İsteyene adıı yazıp verebilirim 🕵️
- Resim Silinmiş.
Elinde başka brush yokmu hep aynıı brushlar.
http://img356.imageshack.us/img356/1887/babal2rg3.pnghttp://img380.imageshack.us/img380/1058/bb2tj8.png
merhaba ps user arkadaşlarım.
bende bir avatar ve imza isteğinde bulunabilirmiyim.
imza
1.siyah ve kırmızı renler olsun.
2.karakteri sen belirle.
3.BaBaL2 yazsın
4.renkler mat olmazsa sevinirim.(parlak gibi görünsün 😄 )
avatar
1.siyah ve kırmızı olsun
2.yaptığın imza ile aynı karakter olsun
3.BaBaL2 yazsın 😄
şimdiden teşekkür ederim.
Buyur ;
İmza ;
- Resim Silinmiş.http://img356.imageshack.us/img356/1887/babal2rg3.png
Avatar ;
- Resim Silinmiş.http://img380.imageshack.us/img380/1058/bb2tj8.png
Avatar Yapamı0rm Kusuruma ßakma.. ☕
Buyur ;
İmza ;
- Resim Silinmiş.http://img356.imageshack.us/img356/1887/babal2rg3.png
Avatar ;
- Resim Silinmiş.http://img380.imageshack.us/img380/1058/bb2tj8.png
Avatar Yapamı0rm Kusuruma ßakma.. ☕
Buyur ;
İmza ;
- Resim Silinmiş.http://img356.imageshack.us/img356/1887/babal2rg3.png
Avatar ;
- Resim Silinmiş.http://img380.imageshack.us/img380/1058/bb2tj8.png
Avatar Yapamı0rm Kusuruma ßakma.. ☕
Manyakmısın hocam sen o ne öyle :? kaldır bence o resmi
merhaba ps user arkadaşlarım.
bende bir avatar ve imza isteğinde bulunabilirmiyim.
imza
1.siyah ve kırmızı renler olsun.
2.karakteri sen belirle.
3.BaBaL2 yazsın
4.renkler mat olmazsa sevinirim.(parlak gibi görünsün 😄 )
avatar
1.siyah ve kırmızı olsun
2.yaptığın imza ile aynı karakter olsun
3.BaBaL2 yazsın 😄
şimdiden teşekkür ederim.
Buyur;
- Resim Silinmiş.
İsteğine göre oldumu bilemem.
Avatar, imza isteklerinizi bu topic altında dile getirebilirsiniz ama şartları unutmayın
-Düzgünce istemek
-İmzada hangi renkler, hangi karakterler kullanılmasını ve ne yazacağını detaylı bir biçimde dile getirmek
-Bir imza isteğinden sonra başka bir imza istememek
İsteklerinizi burdaki Moderatorler veya V.i.p üyeleri yapmaya çalışacaktır...
Saygılar...
Selam.. ben üzerinde ARTIX yazan bi imza istiyorum şu an olan imzayı ben paintte yaptım :D
Selam.. ben üzerinde ARTIX yazan bi imza istiyorum şu an olan imzayı ben paintte yaptım :D
http://img389.imageshack.us/img389/3667/artixzl0.png
Selam.. ben üzerinde ARTIX yazan bi imza istiyorum şu an olan imzayı ben paintte yaptım :D
Buyur;
Umarım Beğenirsin.
- Resim Silinmiş.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap