Icerige atla
Extraloob

Avatar imza istek bölümü

· 9.7K Replies · 735K views · Page 260 / 482
Replies
R
Rowndark ⭐ 18y
#5181
TwLighT arkadasLa İLgiLenirmısın bak yapamıcam ☕
M
Milano ⭐ 18y
#5182
yapıyormusunuz imzamı:D EwA Olsun Haaaa:D:D:D:D:DKolaY GelSin
R
Redefine ⭐ 19y
#5183
Selam.. ben üzerinde ARTIX yazan bi imza istiyorum şu an olan imzayı ben paintte yaptım :D

Buyur;
Umarım Beğenirsin.
- Resim Silinmiş.


Hocam sende arkaplanı renderi çok iyi ayarlıyorsun ama şu yazıları bi ayarlayamıyorsun yazılarla daha çok çalışman gerek bence 👍

sorma yaf bi yazı işini yapamıyorum onuda zamanla öğrenirim inş. 😄
R
Redefine ⭐ 19y
#5184
yapıyormusunuz imzamı:D EwA Olsun Haaaa:D:D:D:D:DKolaY GelSin

imzanı hemen yapıyorum.
R
Redefine ⭐ 19y
#5185
Ben de istiyorum:D Eva Mendes in resminin üstüne srocu_tr yaz ama Eva Mendes olsun hastasıyım hatunun şimdiden teşekküler:D

Buyur;
Kusura Bakma Pekte Fazla Güzel yapaladım 😄

- Resim Silinmiş.
R
Rowndark ⭐ 18y
#5186
kardes ExT member deıL : ExL member 😄
M
Milano ⭐ 18y
#5187
rezil olacağız yaw 😄 gzl bi şi yapın yinede sağol Zombie_tr
R
Redefine ⭐ 19y
#5188
kardes ExT member deıL : ExL member :D

Ne fark eder her yol extraloob 👍
A
Aleral ⭐ 18y
#5189
Ben de istiyorum:D Eva Mendes in resminin üstüne srocu_tr yaz ama Eva Mendes olsun hastasıyım hatunun şimdiden teşekküler:D

Buyur;
Kusura Bakma Pekte Fazla Güzel yapaladım 😄

- Resim Silinmiş.


İmzalarının arkaplanlarında da hep aynı efetkler var ps yi biraz karıştır daha farklı efektler dene brush falan kullan bunları eleştirmek amaçlı söylemiyorum kendini geliştir diye söylüyorum 👍
C
clubber ⭐ 18y
#5190
Slm beyler Bana imza yapabilecek olan war mı CoRn üstüne __CluBBeR__ yazarsa sevinirim şimdiden teşekkürler
N
nuk3r ⭐ 19y
#5191
Avatar, imza isteklerinizi bu topic altında dile getirebilirsiniz ama şartları unutmayın

-Düzgünce istemek
-İmzada hangi renkler, hangi karakterler kullanılmasını ve ne yazacağını detaylı bir biçimde dile getirmek
-Bir imza isteğinden sonra başka bir imza istememek

İsteklerinizi burdaki Moderatorler veya V.i.p üyeleri yapmaya çalışacaktır...

Saygılar...


24 Temmuz 2007 de atılmış ilk mesaj nuk3r tarafından ve 443 sayfaya ulaşmış bir teşekkürü ve tebrik edilmeyi hak etti öpüyorum gözlerinden canımcım 😘

önemli değil o zamanlar siteyi kendine getirmeye çalışıyorduk hiç olmazsa bi yardımım dokunsun dedim 🍺
N
nuk3r ⭐ 19y
#5192
Slm beyler Bana imza yapabilecek olan war mı CoRn üstüne __CluBBeR__ yazarsa sevinirim şimdiden teşekkürler

hazır zamanım varken bi imza yapıyım nasıl birşey istediğini tam olarak yazarsan istediğin sonuca daha da çok yaklaşırsın 👍
Q
Quincey ⭐ 18y
#5193
beyler ben yeni bir imza istiyorum.
Kırmızı ve siyah ağırlıklı bi imza olsun.
üzerindeki render bi robot terminator gibi bişey olsun.Ve render imzadan taşmasın şuanki imzam gibi.
N
nuk3r ⭐ 19y
#5194
ayarlamaya çalışıyım 👍
D
#5195
banada imza lutfen kaç ıncı mesaj ım oldu yaw Lutfen Siz yapana kadar ben Photoshop u oğrençem zaten :D:D
J
Jim ⭐ 18y
#5196
Arkadaşla Bir imza istiyorum Üzerindeki Karekter Uchiha Sasuke olsun ve imza mavi tonlarında olsun Şimdiden Çok Tşk
U
Uykucu ⭐ 19y
#5197
banada imza lutfen kaç ıncı mesaj ım oldu yaw Lutfen Siz yapana kadar ben Photoshop u oğrençem zaten :D:D

Ben Yaparım.
U
Uykucu ⭐ 19y
#5198
- Resim Silinmiş.
http://img243.imageshack.us/img243/2074/32li1.png
J
Jim ⭐ 18y
#5199
Arkadaşla Bir imza istiyorum Üzerindeki Karekter Uchiha Sasuke olsun ve imza mavi tonlarında olsun Şimdiden Çok Tşk
B
BiLqiN ⭐ 18y
#5200
BANADA GhOsT yazarmısın avatarda gusel bısey olsun 😆

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: