Icerige atla
Extraloob

Avatar imza istek bölümü

· 9.7K Replies · 735K views · Page 238 / 482
Replies
B
#4741
Konuşurken msnde hazırladığın şey bumuydu? O_o Güzel olmuş (: o kadar işin arasında


teşekkür ederim ?!!!!!!...
B
#4742
e aga sen dedin onu kuLLan bende onu koydum 😆 genede saoL bide senin arkadaşın charı wardı 82 cevap vermedin neci o char


yaa ne deyim adam yapmış bi kere benden önce koymaya çalışmış ve koymuş.dicek lafım yok.koy işte imza güzel olmuş

banada bir tane yapıcaktın 6 ya hzır olur demiştin ama saat 8 e geliyo 😁


rap faln içersin diyodun bende ona uygun bi imza yaptım.inş beğenirsi.ben yaptım ama sen ortalıkta yoksun :? 😉
P
PaiNScReaM ⭐ 19y
#4743
banada eva ile ilgili bi imza yaparmısın üzerinede CrackedMetaller yazarmısın
B
#4744
banada eva ile ilgili bi imza yaparmısın üzerinede CrackedMetaller yazarmısın


yaparıma ama bugün olmaz.çok yoğunum yarın akşam inş.o zmna kdr bekleyebilir misin ?
P
PaiNScReaM ⭐ 19y
#4745
tabikide ama özel mesajdan yollayabilirmisiniz o zamana?
A
AmiP ⭐ 19y
#4746
bunu yaptım ancak bu sinirle inş beğenirsin beğenmezsende yenisini yaparım.yok benden istemezsende morfeux a yaptır.çok biliyormuş ya 😉
- Resim Silinmiş.

allah ne yaptın oraya tamda adamını koymuşsun o c..a benim en sevmedigim adamlardan biridir ama ginede saol uğraşmışsın ?!!!!!!!
B
#4747
tabikide ama özel mesajdan yollayabilirmisiniz o zamana?


Ben buraya koyarım sen burdan al ?!!!!!!!
B
#4748
bunu yaptım ancak bu sinirle inş beğenirsin beğenmezsende yenisini yaparım.yok benden istemezsende morfeux a yaptır.çok biliyormuş ya 😉
- Resim Silinmiş.

allah ne yaptın oraya tamda adamını koymuşsun o c..a benim en sevmedigim adamlardan biridir ama ginede saol uğraşmışsın ?!!!!!!!


ya keşke söleseydin.nese istersen yeni bi imza yapabilirim hangi adamı sevdiğini söle yeter ! yinede sen bilirsin !
B
#4749
leader bunu senin için tekrar yaptım.bakalım beğencek misin ?
- Resim Silinmiş.
B
#4750
banada eva ile ilgili bi imza yaparmısın üzerinede CrackedMetaller yazarmısın


sanada bunu yaptım.inş beğenirsin ?!!!!!!!
- Resim Silinmiş.
A
AmiP ⭐ 19y
#4751
leader bunu senin için tekrar yaptım.bakalım beğencek misin ?
- Resim Silinmiş.

ellerine sağlık çok güzel olmuş ?!!!!!!!
M
Midbroke ⭐ 18y
#4752
Üzerinde Maxima yazıcak ( bu arada taxi de ki charım hyeongcheon kurbanı oldu 😄 )
Siyah bide beyaz renkler kullanılacak

İmza + Avatar istiyorum simdiden kucak dolusu teşekkürler 😊
B
#4753
Üzerinde Maxima yazıcak ( bu arada taxi de ki charım hyeongcheon kurbanı oldu 😄 )
Siyah bide beyaz renkler kullanılacak

İmza + Avatar istiyorum simdiden kucak dolusu teşekkürler :)


ok 20dk ya yaparım ama nası bişey istediğini ayrntılı bi şekilde söle.anime tarzımı,yoksa başka bi şekilde mi?
B
#4754
Üzerinde Maxima yazıcak ( bu arada taxi de ki charım hyeongcheon kurbanı oldu 😄 )
Siyah bide beyaz renkler kullanılacak

İmza + Avatar istiyorum simdiden kucak dolusu teşekkürler :)


sana böle bişey yaptım inş beğenirsin.yazının beyaz-siyah olmasını sen istemiştin ❗
- Resim Silinmiş.
G
guner123 ⭐ 19y
#4755
http://img402.imageshack.us/img402/8783/48880898to7.png[img] bunun üstüne HeLLGuNER yazıp avatar+imza yaparsan çok sevinirim" alt="" loading="lazy">
C
#4756
Bana counter la ilgili bi imza yapabılır mısınız Arkadaslar mumkunse ıcınde m4a1 olsun 😄 Sımdıden emeklerınız ıcın tesekkurler
B
#4757
http://img402.imageshack.us/img402/8783/48880898to7.png[img] bunun üstüne HeLLGuNER yazıp avatar+imza yaparsan çok sevinirim[/quote] avatar pek yapamıyoruma ama imzanı yaptım - Resim Silinmiş." alt="" loading="lazy">
B
#4758
Bana counter la ilgili bi imza yapabılır mısınız Arkadaslar mumkunse ıcınde m4a1 olsun 😄 Sımdıden emeklerınız ıcın tesekkurler


arkadaşım ben counterdan pek anlamam ama sana böle bi imza yaptım inş beğenirsin
- Resim Silinmiş.
M
MoonLife ⭐ 19y
#4759
banada arka plan mor pembe üstünde anime olmayıp _ExtracHere_ D.Mod yazan bi imza yapabilirmisiniz
M
MoonLife ⭐ 19y
#4760
banada arka plan mor pembe üstünde anime olmayıp _ExtracHere_ D.Mod yazan bi imza yapabilirmisiniz

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: