Icerige atla
Extraloob

Avatar imza istek bölümü

· 9.7K Replies · 735K views · Page 237 / 482
Replies
Q
Quensis ⭐ 19y
#4721
Brandi sende 17 18 süerkli saat veriyorsun bakalım tutacakmı 😄

405 sayfa oldu rekora gidiyo bu topic


Ee bütü millet imza istiyor herkes 2-3 kere istese ohoo bu topic daha çook gider. 🎅

Ben bile 360.i sayfalarda imza yapmaya başlamıştım yanlış hatırlamıyorsam çok geçmedi üstünden Bayağı hızlı ilerliyor. :?!!! ?!!!!!!.....


yok kardeş o saatlere yetiştirirm.şimdi okuldayım ps yapamıyorum.ha sen çok yapmak istersen o imzaları,sen yap yok demem yane 😈 😁


Yok canım bişey demedim yap sen benim bir dolu ödevim var 10 dk takılıyoru işte öyle 😁 ?!!!!!!...
B
#4722
hmm tmm o zmn.ben dediğim saatte yetiştiririm merak etme 😈 ?!!!!!!...
K
#4723
Merhaba Ardakdaslar benimde İmzanın değişme Vakti Geldi İmza Yapan ArkdaslAr için Banada Güzel Bir İmza Yaparsanız Sevniirim Üzerindede Sadece KiLLeR_BoXs Yazsın Arka Plan Her şeyi Size Bırakıyorum Biraz İlgi Çekici Karanlık vahşi istiom :D


Psci Arkdaslar Bi Yardım etseniz LüTFEN!
B
BlackLighT ⭐ 19y
#4724
Merhaba Ardakdaslar benimde İmzanın değişme Vakti Geldi İmza Yapan ArkdaslAr için Banada Güzel Bir İmza Yaparsanız Sevniirim Üzerindede Sadece KiLLeR_BoXs Yazsın Arka Plan Her şeyi Size Bırakıyorum Biraz İlgi Çekici Karanlık vahşi istiom :D


Psci Arkdaslar Bi Yardım etseniz LüTFEN!

- Resim Silinmiş. buyur 😄
B
BlackLighT ⭐ 19y
#4725
- Resim Silinmiş. bu daha güzel oldu kanımca 😉
- Resim Silinmiş.
S
savatapo ⭐ 19y
#4726
aga bekLiorum 10 dk sora saat 17.00 inş. gönderirsin 😆
B
BlackLighT ⭐ 19y
#4727
aga bekLiorum 10 dk sora saat 17.00 inş. gönderirsin 😆

yaptım sana 4 dk da
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
B
#4728
aga bekLiorum 10 dk sora saat 17.00 inş. gönderirsin 😆


ii yapmış işte kullan sen !
B
BlackLighT ⭐ 19y
#4729
aga bekLiorum 10 dk sora saat 17.00 inş. gönderirsin 😆


ii yapmış işte kullan sen !

saat 7:13 geçiyor 😄
S
savatapo ⭐ 19y
#4730
eyw. saoL aga
B
#4731
aga bekLiorum 10 dk sora saat 17.00 inş. gönderirsin 😆


ii yapmış işte kullan sen !

saat 7:13 geçiyor :D


pardon ama ben 20dkdır o arkın imzası için çalışıyordum senn imzayı yaptığını görünce bende koymadım imzasını ! yani bu saate kdr yetiştirmiştim merak etme . . .
S
savatapo ⭐ 19y
#4732
e aga sen dedin onu kuLLan bende onu koydum 😆 genede saoL bide senin arkadaşın charı wardı 82 cevap vermedin neci o char
B
BlackLighT ⭐ 19y
#4733
pardon ama ben 20dkdır o arkın imzası için çalışıyordum senn imzayı yaptığını görünce bende koymadım imzasını ! yani bu saate kdr yetiştirmiştim merak etme . . .

arkadaşım koy bundan bıkınca onu kullanılırbana bağırıyormusun ? :(
B
#4734
e aga sen dedin onu kuLLan bende onu koydum 😆 genede saoL bide senin arkadaşın charı wardı 82 cevap vermedin neci o char


yaa ne deyim adam yapmış bi kere benden önce koymaya çalışmış ve koymuş.dicek lafım yok.koy işte imza güzel olmuş
A
AmiP ⭐ 19y
#4735
e aga sen dedin onu kuLLan bende onu koydum 😆 genede saoL bide senin arkadaşın charı wardı 82 cevap vermedin neci o char


yaa ne deyim adam yapmış bi kere benden önce koymaya çalışmış ve koymuş.dicek lafım yok.koy işte imza güzel olmuş

banada bir tane yapıcaktın 6 ya hzır olur demiştin ama saat 8 e geliyo 😁
B
BlackLighT ⭐ 19y
#4736
e aga sen dedin onu kuLLan bende onu koydum 😆 genede saoL bide senin arkadaşın charı wardı 82 cevap vermedin neci o char


yaa ne deyim adam yapmış bi kere benden önce koymaya çalışmış ve koymuş.dicek lafım yok.koy işte imza güzel olmuş

banada bir tane yapıcaktın 6 ya hzır olur demiştin ama saat 8 e geliyo 😁

puhahaha gülceğim geldi 😁 nihahaha kendimi tutamadım pardon xD
B
#4737
e aga sen dedin onu kuLLan bende onu koydum 😆 genede saoL bide senin arkadaşın charı wardı 82 cevap vermedin neci o char


yaa ne deyim adam yapmış bi kere benden önce koymaya çalışmış ve koymuş.dicek lafım yok.koy işte imza güzel olmuş

banada bir tane yapıcaktın 6 ya hzır olur demiştin ama saat 8 e geliyo 😁


yaa kusura bakma bikaç kişiye sinirlendim,moralim bozuldu senin imza yarıda kaldı.özür dilerim.yapcam hemen !
K
#4738
- Resim Silinmiş. bu daha güzel oldu kanımca 😉
- Resim Silinmiş.

Tsk ederim Gerçektende iyi Ne kadarda İromanni Sevmesemde saol ^^ Thx!
B
#4739
bunu yaptım ancak bu sinirle inş beğenirsin beğenmezsende yenisini yaparım.yok benden istemezsende morfeux a yaptır.çok biliyormuş ya 😉
- Resim Silinmiş.
E
Espio ⭐ 19y
#4740
Konuşurken msnde hazırladığın şey bumuydu? O_o Güzel olmuş (: o kadar işin arasında

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: