Icerige atla
Extraloob

Avatar imza istek bölümü

· 9.7K Replies · 735K views · Page 236 / 482
Replies
H
#4701
arkadaşlar bende bir imza rica etsem. yardımcı olabilirmisiniz? özellik olarak kırmızı-siyah- beyaz renk, şuan imzamda yazdığım (ve aynen yazıldığı gibi) WE TANRI TÜRK'Ü YARATTI. ZAFERLER KAZANIP YEDİ CİHANA NAM SALSIN DİYE... yazısıyla şöyle biraz vahşi ve birazda ilginç bir kurt gibi birşey olabilir bir resim kullanılabilir. yapabilirseniz şimdiden çok teşekkürler. yapamazsanızda canınınz sağolsun. 😊
S
sfr ⭐ 19y
#4702
Sagol BrendiBelle


olmuş mu yazı beğendin mi?



begendim sagol degişik şeyler deniyorum şimdi 😊
K
#4703
Merhaba Ardakdaslar benimde İmzanın değişme Vakti Geldi İmza Yapan ArkdaslAr için Banada Güzel Bir İmza Yaparsanız Sevniirim Üzerindede Sadece KiLLeR_BoXs Yazsın Arka Plan Her şeyi Size Bırakıyorum Biraz İlgi Çekici Karanlık vahşi istiom 😄
B
#4704
şu finaller bitsin(2 tane kaldı) onun şerefine bu topic ten rasgele birini seçip ona imza yapacam bakalım şanslı kişi kim olacak 😁


O rastgele kişiye neye göre seçeceksin penny ? hani kura faln mı yoksa gözüne çarpan bi kişi mi olcak ? 😈
Q
Quensis ⭐ 19y
#4705
teşekkürler sensei 😄 evet oldum ama yinede yardımlarını bekliyorum ufakta olsa 😈


herkesi çekirgem yapmıyorum bunun için seçtim 😁
herzaman msnde olduumda yada sitede olduumda sor bildiklerimin hepsini cevaplarım + yardımcı olurum 😉
sadece sen diil yardım isteyen her kullanıcı benim çekirgem 😁


Senin çekirgen olmak güzel.cevaplarsın onu da biliyoruz da şu imzama yaptığın yoruma bozuldum.Haklı olduğunu biliyorum da bu kadar milletin içinde ayıp oluyor ama. 😁
B
#4706
teşekkürler sensei 😄 evet oldum ama yinede yardımlarını bekliyorum ufakta olsa 😈


herkesi çekirgem yapmıyorum bunun için seçtim 😁
herzaman msnde olduumda yada sitede olduumda sor bildiklerimin hepsini cevaplarım + yardımcı olurum 😉
sadece sen diil yardım isteyen her kullanıcı benim çekirgem 😁


Senin çekirgen olmak güzel.cevaplarsın onu da biliyoruz da şu imzama yaptığın yoruma bozuldum.Haklı olduğunu biliyorum da bu kadar milletin içinde ayıp oluyor ama. 😁


nerde,nası bi yorum yapmış yaw ? senseim yapmaz öle şeyler,bozmaz seni öle.o şakasına sölemiştir şakasına 😜 😜 😜 😈
Q
Quensis ⭐ 19y
#4707
1.Hip3R_DreaM --->


Hacım Büyüksünnn Sen Bir Numarasın CooooK Tesekkür Ederim Yavvv


yok bir numara değilim.Ayrıca rica ederim. 😁
P
Pennywise ⭐ 19y
#4708
şu finaller bitsin(2 tane kaldı) onun şerefine bu topic ten rasgele birini seçip ona imza yapacam bakalım şanslı kişi kim olacak 😁


O rastgele kişiye neye göre seçeceksin penny ? hani kura faln mı yoksa gözüne çarpan bi kişi mi olcak ? 😈

o piti piti yapacam 😄
Q
Quensis ⭐ 19y
#4709
şu finaller bitsin(2 tane kaldı) onun şerefine bu topic ten rasgele birini seçip ona imza yapacam bakalım şanslı kişi kim olacak 😁


O rastgele kişiye neye göre seçeceksin penny ? hani kura faln mı yoksa gözüne çarpan bi kişi mi olcak ? 😈

o piti piti yapacam :D


Güzel yöntem 😄 .Peki bizim için de geçerli mi PS User olarak ?
B
#4710
şu finaller bitsin(2 tane kaldı) onun şerefine bu topic ten rasgele birini seçip ona imza yapacam bakalım şanslı kişi kim olacak 😁


O rastgele kişiye neye göre seçeceksin penny ? hani kura faln mı yoksa gözüne çarpan bi kişi mi olcak ? 😈

o piti piti yapacam :D


Peh işimiz o piti pitiye kaldıysa 😁 nese görcez bakalım 😈
A
AmiP ⭐ 19y
#4711
bana bir tane imza yapa bilecek varmı acaba
yapan için imzada bulunmasını arzuladıklarım sadece raple ilgili arka plan ve LeaDeR yazısı imzayı yapanna şimdiden teşekkürler ?!!!!!!!
S
savatapo ⭐ 19y
#4712
beyLer benim için bi imza yaparmısınız ? savatapo yazsın biyerinde yeter 😆 bi arka pLan ekLeyip yazın Lütfen rica ediorum....Ps ciLer yapana şimdiden sonsuz tşk...
B
#4713
beyLer benim için bi imza yaparmısınız ? savatapo yazsın biyerinde yeter 😆 bi arka pLan ekLeyip yazın Lütfen rica ediorum....Ps ciLer yapana şimdiden sonsuz tşk...


ben yaparım ama bugün olmaz yarın 17.00da hazır olur ancak ❓
A
AmiP ⭐ 19y
#4714
beyLer benim için bi imza yaparmısınız ? savatapo yazsın biyerinde yeter 😆 bi arka pLan ekLeyip yazın Lütfen rica ediorum....Ps ciLer yapana şimdiden sonsuz tşk...


ben yaparım ama bugün olmaz yarın 17.00da hazır olur ancak ❓

bana da yaparmısın imzada istediklerin 404. sayfada var ?!!!!!!!
S
savatapo ⭐ 19y
#4715
beyLer benim için bi imza yaparmısınız ? savatapo yazsın biyerinde yeter 😆 bi arka pLan ekLeyip yazın Lütfen rica ediorum....Ps ciLer yapana şimdiden sonsuz tşk...


ben yaparım ama bugün olmaz yarın 17.00da hazır olur ancak ❓



farketmez aga sen yap yeter ?!!!!!!! ?!!!!!!
K
#4716
Merhaba Ardakdaslar benimde İmzanın değişme Vakti Geldi İmza Yapan ArkdaslAr için Banada Güzel Bir İmza Yaparsanız Sevniirim Üzerindede Sadece KiLLeR_BoXs Yazsın Arka Plan Her şeyi Size Bırakıyorum Biraz İlgi Çekici Karanlık vahşi istiom :D
B
#4717
beyLer benim için bi imza yaparmısınız ? savatapo yazsın biyerinde yeter 😆 bi arka pLan ekLeyip yazın Lütfen rica ediorum....Ps ciLer yapana şimdiden sonsuz tşk...


ben yaparım ama bugün olmaz yarın 17.00da hazır olur ancak ❓

bana da yaparmısın imzada istediklerin 404. sayfada var ?!!!!!!!


Tmm sanada yaparıma ama 18.00a ancak yetişir haberin olsun ?!!!!!!!
S
sorale ⭐ 19y
#4718
405 sayfa oldu rekora gidiyo bu topic
Q
Quensis ⭐ 19y
#4719
Brandi sende 17 18 süerkli saat veriyorsun bakalım tutacakmı 😄

405 sayfa oldu rekora gidiyo bu topic


Ee bütü millet imza istiyor herkes 2-3 kere istese ohoo bu topic daha çook gider. 🎅

Ben bile 360.i sayfalarda imza yapmaya başlamıştım yanlış hatırlamıyorsam çok geçmedi üstünden Bayağı hızlı ilerliyor. :?!!! ?!!!!!!.....
B
#4720
Brandi sende 17 18 süerkli saat veriyorsun bakalım tutacakmı 😄

405 sayfa oldu rekora gidiyo bu topic


Ee bütü millet imza istiyor herkes 2-3 kere istese ohoo bu topic daha çook gider. 🎅

Ben bile 360.i sayfalarda imza yapmaya başlamıştım yanlış hatırlamıyorsam çok geçmedi üstünden Bayağı hızlı ilerliyor. :?!!! ?!!!!!!.....


yok kardeş o saatlere yetiştirirm.şimdi okuldayım ps yapamıyorum.ha sen çok yapmak istersen o imzaları,sen yap yok demem yane 😈 😁

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: