Icerige atla
Extraloob

Avatar imza istek bölümü

· 9.7K Replies · 735K views · Page 235 / 482
Replies
S
ShootEmUp ⭐ 19y
#4681
bakalım daha neler goreceğiz senden GERCEKTEN başarılısın Benide Geçmişin ?!!!!!! ?!!!!!!...
Q
Quincey ⭐ 18y
#4682
benim yeni imza + avatar nasıl olmuş ?
Game Designer
#4683
benim yeni imza + avatar nasıl olmuş ?


güzel ancak avatardaki stroke kalın avatar ve imzada renk bozukluğu var

çok renk yapmışsın yada renkler bozulmuş çok karışık olmuş imza.
yes.
B
#4684
benim yeni imza + avatar nasıl olmuş ?


güzel ancak avatardaki stroke kalın avatar ve imzada renk bozukluğu var

çok renk yapmışsın yada renkler bozulmuş çok karışık olmuş imza.


imzayı titan yaptı bence sus aykut.batırma 😈
Q
Quincey ⭐ 18y
#4685
benim yeni imza + avatar nasıl olmuş ?


güzel ancak avatardaki stroke kalın avatar ve imzada renk bozukluğu var

çok renk yapmışsın yada renkler bozulmuş çok karışık olmuş imza.


imzayı titan yaptı bence sus aykut.batırma 😈

evet 😄
stroke aslında kalın olursa daha iyi olur diye yapmıştım kötü durmuş demek düzeltirim onu bi ara.
_
#4686
1.Hip3R_DreaM --->


Hacım Büyüksünnn Sen Bir Numarasın CooooK Tesekkür Ederim Yavvv
S
sfr ⭐ 19y
#4687
zamet olmassa banada bi imza yaparmısın şekil bişey SFR yada Sfr yazsın lütfen 😊
B
#4688
zamet olmassa banada bi imza yaparmısın şekil bişey SFR yada Sfr yazsın lütfen :)


ben yaparım ama nası bişey istiyorsun,biraz açıklar mısın ? renkler,anime mi vs. ?
S
sfr ⭐ 19y
#4689
anime olabilir hareketli olursa müthiş olur arka fon biraz siyah mavi karışımı gibi olursa iyi olur 😊
B
#4690
anime olabilir hareketli olursa müthiş olur arka fon biraz siyah mavi karışımı gibi olursa iyi olur :)


Ben yazdım bi bak istersen
- Resim Silinmiş.
_
#4691
- Resim Silinmiş.

hacı bu resim ne 😄
Q
Quensis ⭐ 19y
#4692
Beyler Bu hafta 8 tane yazılım var,pek online olamayacağım bu yüzden benden birşey beklemeyin lütfen. 🙄
S
sfr ⭐ 19y
#4693
Sagol BrendiBelle
B
#4694
Sagol BrendiBelle


olmuş mu yazı beğendin mi?
Game Designer
#4695
Sagol BrendiBelle


olmuş mu yazı beğendin mi?


Aboo unutmuşum ben seni ya >.~ hayırlı olsun cekirge ?!!!!!!...
Olmak istiyordun işte oldun ?!!!!!!
yes.
B
#4696
Sagol BrendiBelle


olmuş mu yazı beğendin mi?


Aboo unutmuşum ben seni ya >.~ hayırlı olsun cekirge ?!!!!!!...
Olmak istiyordun işte oldun ?!!!!!!


teşekkürler sensei 😄 evet oldum ama yinede yardımlarını bekliyorum ufakta olsa 😈
Game Designer
#4697
teşekkürler sensei 😄 evet oldum ama yinede yardımlarını bekliyorum ufakta olsa 😈


herkesi çekirgem yapmıyorum bunun için seçtim 😁
herzaman msnde olduumda yada sitede olduumda sor bildiklerimin hepsini cevaplarım + yardımcı olurum 😉
sadece sen diil yardım isteyen her kullanıcı benim çekirgem 😁
yes.
B
#4698
teşekkürler sensei 😄 evet oldum ama yinede yardımlarını bekliyorum ufakta olsa 😈


herkesi çekirgem yapmıyorum bunun için seçtim 😁
herzaman msnde olduumda yada sitede olduumda sor bildiklerimin hepsini cevaplarım + yardımcı olurum 😉


vayyy ben özelüm yane ❓ 😈
saol sensei.benim sensei'im bitane 😜
B
#4699
teşekkürler sensei 😄 evet oldum ama yinede yardımlarını bekliyorum ufakta olsa 😈


herkesi çekirgem yapmıyorum bunun için seçtim 😁
herzaman msnde olduumda yada sitede olduumda sor bildiklerimin hepsini cevaplarım + yardımcı olurum 😉
sadece sen diil yardım isteyen her kullanıcı benim çekirgem 😁


oooooooooo özel olmak falan kalmadı :evil:
P
Pennywise ⭐ 19y
#4700
şu finaller bitsin(2 tane kaldı) onun şerefine bu topic ten rasgele birini seçip ona imza yapacam bakalım şanslı kişi kim olacak 😁

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: