bakalım daha neler goreceğiz senden GERCEKTEN başarılısın Benide Geçmişin ?!!!!!! ?!!!!!!...
Avatar imza istek bölümü
· 9.7K Replies · 735K views 0 reading · Page 235 / 482
Replies
benim yeni imza + avatar nasıl olmuş ?
Game Designer
⭐ 19y
benim yeni imza + avatar nasıl olmuş ?
güzel ancak avatardaki stroke kalın avatar ve imzada renk bozukluğu var
çok renk yapmışsın yada renkler bozulmuş çok karışık olmuş imza.
yes.
B
BrendiBelle
⭐ 18y
benim yeni imza + avatar nasıl olmuş ?
güzel ancak avatardaki stroke kalın avatar ve imzada renk bozukluğu var
çok renk yapmışsın yada renkler bozulmuş çok karışık olmuş imza.
imzayı titan yaptı bence sus aykut.batırma 😈
benim yeni imza + avatar nasıl olmuş ?
güzel ancak avatardaki stroke kalın avatar ve imzada renk bozukluğu var
çok renk yapmışsın yada renkler bozulmuş çok karışık olmuş imza.
imzayı titan yaptı bence sus aykut.batırma 😈
evet 😄
stroke aslında kalın olursa daha iyi olur diye yapmıştım kötü durmuş demek düzeltirim onu bi ara.
_
_DreaMTurK_
⭐ 19y
1.Hip3R_DreaM --->
Hacım Büyüksünnn Sen Bir Numarasın CooooK Tesekkür Ederim Yavvv
zamet olmassa banada bi imza yaparmısın şekil bişey SFR yada Sfr yazsın lütfen 😊
B
BrendiBelle
⭐ 18y
zamet olmassa banada bi imza yaparmısın şekil bişey SFR yada Sfr yazsın lütfen :)
ben yaparım ama nası bişey istiyorsun,biraz açıklar mısın ? renkler,anime mi vs. ?
anime olabilir hareketli olursa müthiş olur arka fon biraz siyah mavi karışımı gibi olursa iyi olur 😊
B
BrendiBelle
⭐ 18y
anime olabilir hareketli olursa müthiş olur arka fon biraz siyah mavi karışımı gibi olursa iyi olur :)
Ben yazdım bi bak istersen
- Resim Silinmiş.
_
_DreaMTurK_
⭐ 19y
- Resim Silinmiş.
hacı bu resim ne 😄
hacı bu resim ne 😄
Beyler Bu hafta 8 tane yazılım var,pek online olamayacağım bu yüzden benden birşey beklemeyin lütfen. 🙄
Sagol BrendiBelle
B
BrendiBelle
⭐ 18y
Sagol BrendiBelle
olmuş mu yazı beğendin mi?
Game Designer
⭐ 19y
Sagol BrendiBelle
olmuş mu yazı beğendin mi?
Aboo unutmuşum ben seni ya >.~ hayırlı olsun cekirge ?!!!!!!...
Olmak istiyordun işte oldun ?!!!!!!
yes.
B
BrendiBelle
⭐ 18y
Sagol BrendiBelle
olmuş mu yazı beğendin mi?
Aboo unutmuşum ben seni ya >.~ hayırlı olsun cekirge ?!!!!!!...
Olmak istiyordun işte oldun ?!!!!!!
teşekkürler sensei 😄 evet oldum ama yinede yardımlarını bekliyorum ufakta olsa 😈
Game Designer
⭐ 19y
teşekkürler sensei 😄 evet oldum ama yinede yardımlarını bekliyorum ufakta olsa 😈
herkesi çekirgem yapmıyorum bunun için seçtim 😁
herzaman msnde olduumda yada sitede olduumda sor bildiklerimin hepsini cevaplarım + yardımcı olurum 😉
sadece sen diil yardım isteyen her kullanıcı benim çekirgem 😁
yes.
B
BrendiBelle
⭐ 18y
teşekkürler sensei 😄 evet oldum ama yinede yardımlarını bekliyorum ufakta olsa 😈
herkesi çekirgem yapmıyorum bunun için seçtim 😁
herzaman msnde olduumda yada sitede olduumda sor bildiklerimin hepsini cevaplarım + yardımcı olurum 😉
vayyy ben özelüm yane ❓ 😈
saol sensei.benim sensei'im bitane 😜
B
BrendiBelle
⭐ 18y
teşekkürler sensei 😄 evet oldum ama yinede yardımlarını bekliyorum ufakta olsa 😈
herkesi çekirgem yapmıyorum bunun için seçtim 😁
herzaman msnde olduumda yada sitede olduumda sor bildiklerimin hepsini cevaplarım + yardımcı olurum 😉
sadece sen diil yardım isteyen her kullanıcı benim çekirgem 😁
oooooooooo özel olmak falan kalmadı :evil:
şu finaller bitsin(2 tane kaldı) onun şerefine bu topic ten rasgele birini seçip ona imza yapacam bakalım şanslı kişi kim olacak 😁
Log in to write a reply.
Log In