Bana yaparmısn ❓ kullandıgın resme göre yazı tipini ayarlarsın sen hacim(heralde) 😄
Avatar imza istek bölümü
· 9.7K Yanıt · 735K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 232 / 482
Yanıtlar
F
fatih_sensiz
⭐ 18y
Banada Bi tane Atarmısınız İmza Olsun Nasıl Olursa Olsun Üzerinde Hunter_995 Yazabilirmi lütfen
_
_DreaMTurK_
⭐ 19y
1. Yazı Rengi : Deneme
2. Yazı da : DreaM_NuKeR Yazsın
3. Resim anime tarzı yada sro ile ilgili güzel bi resim olsun imza resmi yani tesekkürler YADA Olmadı Bi Kız Resmi Anime olabilir oda anime olmazsa kız olabilir ama söle cıtır bi kız forumda diğer kullanıcıların imzalarında rastladıgım cinsten bi kız olsun
birde avatar aynı sekilde güzel bişey olursa coook mutlu olurum simdiden tesekkürler
ben kolay kolay beğenmem begendirecek biri varsa buyursun
Edit: - Resim Silinmiş.
Bu Sekil Olursa Resmi Süper Olur Simdiden Binlerce Tesekkür Ettim...
2. Yazı da : DreaM_NuKeR Yazsın
3. Resim anime tarzı yada sro ile ilgili güzel bi resim olsun imza resmi yani tesekkürler YADA Olmadı Bi Kız Resmi Anime olabilir oda anime olmazsa kız olabilir ama söle cıtır bi kız forumda diğer kullanıcıların imzalarında rastladıgım cinsten bi kız olsun
birde avatar aynı sekilde güzel bişey olursa coook mutlu olurum simdiden tesekkürler
ben kolay kolay beğenmem begendirecek biri varsa buyursun
Edit: - Resim Silinmiş.
Bu Sekil Olursa Resmi Süper Olur Simdiden Binlerce Tesekkür Ettim...
Arkadaşlar benim imzama uygun bir avatar yapabilirseniz çok memnun olurum 😉 Yapan arkadaş için şimdiden teşekkürler 😎
Bana yaparmısn ❓ kullandıgın resme göre yazı tipini ayarlarsın sen hacim(heralde) :D
3 tane imzan var daha ne istiyorsun anlamadım.Ayrıca sana yapalı daha çok zaman geçmedi bu yüzden boş olduğum bir zamanı beklemen gerekecek umarım durumu anlamışsındır da bana kızmazsın. ?!!!!!!!
1.fatih_sensiz
2.Hip3R_DreaM
3.Replicant
4.batuknight
5.ffrr
6.efsanesrocu
Bu sırayla yapacağım Cumartesi Büyük ihtimalle hepsi bitmiş olur.
2.Hip3R_DreaM
3.Replicant
4.batuknight
5.ffrr
6.efsanesrocu
Bu sırayla yapacağım Cumartesi Büyük ihtimalle hepsi bitmiş olur.
4.Batuknight değil mi ?
4.Batuknight değil mi ?
Buraya nasıl birşey istediğini yazarsan 4. sensin arka sayfalara gittikçe karışıyor kim kimle nerde nasıl niye :? ?!!!!!!!
2.Kez Söyliim ozmn:D Şu Resme Şekilli Yazılarla
S.A.S yazarmsıın
- Resim Silinmiş.Buyur şimdiden saoL
S.A.S yazarmsıın
- Resim Silinmiş.Buyur şimdiden saoL
Bana imzama uygun avatar yapabilirmi biri 😱 Kaç kere oldu yazıyorum yav
J
Journalist
⭐ 19y
1. Yazı Rengi : Deneme
2. Yazı da : Efsanesrocu Yazsın
3. Resim anime tarzı YADA Olmadı Bi Kız Resmi Anime olabilir oda anime olmazsa kız olabilir ama şöyle çıtır güzel bi kız olsun
😁
eğer imzan var derseniz üyelik tarihimden beri aynı imzayı kullanıyorum 😞 kimsede imza yapmıyor inşallah bu sefer yapcak birisi çıkar
yapacak olan arkadaşa şimdiden teşekkürler ?!!!!!!.....
2. Yazı da : Efsanesrocu Yazsın
3. Resim anime tarzı YADA Olmadı Bi Kız Resmi Anime olabilir oda anime olmazsa kız olabilir ama şöyle çıtır güzel bi kız olsun
😁
eğer imzan var derseniz üyelik tarihimden beri aynı imzayı kullanıyorum 😞 kimsede imza yapmıyor inşallah bu sefer yapcak birisi çıkar
yapacak olan arkadaşa şimdiden teşekkürler ?!!!!!!.....
ffrr
efsanesrocu ekledim sizi.
EMRE avatar pek beceremiyorum. 🙄
efsanesrocu ekledim sizi.
EMRE avatar pek beceremiyorum. 🙄
J
Journalist
⭐ 19y
teşekkürler sabırsılıkla imzayı bekliyorum 😈
1.fatih_sensiz(bitti)
2.Hip3R_DreaM(bitti)
3.batuknight
4.ffrr(bitti)
5.efsanesrocu
batuknight nasıl yapılacağını söylemedin bu yüzden seni atladım. :?!
2.Hip3R_DreaM(bitti)
3.batuknight
4.ffrr(bitti)
5.efsanesrocu
batuknight nasıl yapılacağını söylemedin bu yüzden seni atladım. :?!
1.Hip3R_DreaM --->
2.fatih_sensiz --->
3.Efsanesrocu --->
4.ffrr --->


2.fatih_sensiz --->


3.Efsanesrocu --->


4.ffrr --->


S.A.S i daha büyük yazarmısın yada kendi zevkine qöre bide sen yaprmısın ? Güzel bi yazıyla fln şimdiden saol!!
S.A.S i daha büyük yazarmısın yada kendi zevkine qöre bide sen yaprmısın ? Güzel bi yazıyla fln şimdiden saol!!
S.A.S I daha büyük yazarsam hoş görünmez ne tarz birşey istediğini söylemezsen sonradan beğenmedim başka yaparmısın gibi şeyleri kabu etmiyorum ?!!!!!!!
ya bol brushlu güzel bir renderi olan dikkat çekici bişey .olsa iyi olur
not:render savaş,silahla veya bir yaratık olursa iyi olurç
not:render savaş,silahla veya bir yaratık olursa iyi olurç
K
KarettaKaretta
⭐ 18y
abi banada bi avatarla bi imza yaparmısınız? şekli şemali fark etmez.böyle dehşet bşi olsun.üzerlerinede aLpcaN yazarsanız sevinirim.
ya bol brushlu güzel bir renderi olan dikkat çekici bişey .olsa iyi olur
not:render savaş,silahla veya bir yaratık olursa iyi olurç
Yapıyorum. ?!!!!!!!
abi banada bi avatarla bi imza yaparmısınız? şekli şemali fark etmez.böyle dehşet bşi olsun.üzerlerinede aLpcaN yazarsanız sevinirim.
Dehşet birşey derken korku manasında mı? Güzel manasında mı ?
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap