Icerige atla
Extraloob

Avatar imza istek bölümü

· 9.7K Yanıt · 735K görüntüleme · Sayfa 231 / 482
Yanıtlar
R
Rowndark ⭐ 18y
#4601
Arkadaşalr Banada Bu Resmi KUllanarak Güzel Bi iMza Yaparmısınız...
Birkaç Brush ve Efecktle Güzel Birşey Ortaya Çıkar Sanırım..
Birde Üzerine ECSRO-MedusA yAzarsanız çok Sevinirim 😳
Şimdiden Tşkler.. ?!!!!!!.....

- Resim Silinmiş.


Edit.

- Resim Silinmiş.
http://img217.imageshack.us/img217/7892/medusanx8of4ca9.jpg
R
Replicant ⭐ 18y
#4602
hacim beni unuttunmu_?
L
LoKoTe ⭐ 19y
#4603
s.a arkadasım öncelikle simdiden tesekkürler ... bana Avatar lazım CoLeRa yazan mumkünse yapabilirmisin 😊
R
Rowndark ⭐ 18y
#4604
s.a arkadasım öncelikle simdiden tesekkürler ... bana Avatar lazım CoLeRa yazan mumkünse yapabilirmisin :)


Edit.

- Resim Silinmiş.

http://img216.imageshack.us/img216/6381/b2960silkroadmq0.jpg
L
LoKoTe ⭐ 19y
#4605
eyw saolsın ^^
R
Rowndark ⭐ 18y
#4606
bısey deıL olmusmu D:
A
ArayNia ⭐ 19y
#4607
E beni unuttunuz 😞
S
sorale ⭐ 19y
#4608
Üstad gif leri resize yapan bi program biliyomusun
yani boyutlarını değiştiricem ama hareketlilik bozulmucak
yoksa önce resim boyutu ile oynayıp sonramı gif haline getiricez ?
R
Rowndark ⭐ 18y
#4609
İlk boyutu haLLet sonrada Gifi TamamLa ..
R
Rowndark ⭐ 18y
#4610
E beni unuttunuz :(


Buyur ;

- Resim Silinmiş.
,
http://img232.imageshack.us/img232/8025/asdasdasdjc0.png
R
Replicant ⭐ 18y
#4611
BEni unuttun 😞
X
xDj4km4Nx ⭐ 18y
#4612
Kardeş zahmet olmassa bnada Bi avatar Yaprmsn Msn Adresm mailto:[email protected] Bn sana Foto atıcam.. İlgilendiğin için Saol.. ?!!!!!!...
E
E0N ⭐ 19y
#4613
- Resim Silinmiş.
Bunada ßi S.A.S Yazarmısın Sana zahmet ?!!!!!! Söyle qüzel bi yazı style olsun ?!!!!!!...
Şimdiden SaoL
F
#4614


DENEME rengi ile XLaw yazarmısınız?
X
xEMREx ⭐ 18y
#4615
Arkadaşlar benim imzama uygun bir avatar yaparsanız çok sevinirim ?!!!!!!!
Q
Quincey ⭐ 18y
#4616
bende bi imza istiyorum wicked veya xray siz yaparsanız daha iyi olur. 😄
dikkat çekici ismime uygun bol brushlu bir imza + ona uygun bir avatar yaparsanız sevinirim

başka bir pscide yapabilir ama güzel bişey olmasını istiyorum render çocukça olmasın veya hiç olmasın bushlardan oluşan bişeyde olabilir veya hdr resmiyle
B
#4617


DENEME rengi ile XLaw yazarmısınız?


ben yazarım ama direk resim üzerine mi yazıyım imza şeklinde mi yapıp yazıyım ? nasıl istiyorsun ?
Game Designer
#4618
E beni unuttunuz :(


Ebemi unuturmuyum hiç 😜

bir yakalarsam.. 😁


bekle bi eve gideyim yapıcam 😉
yes.
E
Espio ⭐ 19y
#4619


DENEME rengi ile XLaw yazarmısınız?


ben yazarım ama direk resim üzerine mi yazıyım imza şeklinde mi yapıp yazıyım ? nasıl istiyorsun ?

yok bu haliyle imza olarak koycak siteye 😁 Tabi imza olacak 😜

Ps: sendende ancak lez bi grubun imzasını yapmanı beklerdim ama dışarı fazla vurma bu durumu :P
Q
Quensis ⭐ 19y
#4620
Beyler İmza İsteyenler nasıl olacağını yazarak mesaj atsın buraya lütfen Arkaya gittikçe karışıyor :? .Bayadır yoktum herkes yazarsa sırayla yapmaya başlayabilirim. 🎅

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: