Icerige atla
Extraloob

Avatar imza istek bölümü

· 9.7K Yanıt · 735K görüntüleme · Sayfa 233 / 482
Yanıtlar
R
Replicant ⭐ 18y
#4641
Bana yaparmısn ❓ kullandıgın resme göre yazı tipini ayarlarsın sen hacim(heralde) :D


3 tane imzan var daha ne istiyorsun anlamadım.Ayrıca sana yapalı daha çok zaman geçmedi bu yüzden boş olduğum bir zamanı beklemen gerekecek umarım durumu anlamışsındır da bana kızmazsın. ?!!!!!!!


😁 en altakini ayarlarmısın bi ara 😄
Q
Quensis ⭐ 19y
#4642
ya bol brushlu güzel bir renderi olan dikkat çekici bişey .olsa iyi olur
not:render savaş,silahla veya bir yaratık olursa iyi olurç


umarım beğenirsin bayağı uğraştım. 🙄



O
#4643
Bnde bi imza istiyorum ateşli felan ismim yazsın kafi.
Q
Quensis ⭐ 19y
#4644
Bnde bi imza istiyorum ateşli felan ismim yazsın kafi.


Biraz daha açsan 🙄
O
#4645
Bnde bi imza istiyorum ateşli felan ismim yazsın kafi.


Biraz daha açsan 🙄

Ateşli bi imza arkadan adam başka tarafa dorğru baksın yani snra ismim yazın oldu mu?
Q
Quensis ⭐ 19y
#4646
Bnde bi imza istiyorum ateşli felan ismim yazsın kafi.


Biraz daha açsan 🙄

Ateşli bi imza arkadan adam başka tarafa dorğru baksın yani snra ismim yazın oldu mu?


Tamam. :?!

Birazdan başlarım. 🎅
O
#4647
Sağolasın.
J
Journalist ⭐ 19y
#4648
eline sağlık benim istediğim daha çok Dream Nukerin tarzında bişeydi ama buda güzzel çok sağol ?!!!!!!!
Q
Quensis ⭐ 19y
#4649
eline sağlık benim istediğim daha çok Dream Nukerin tarzında bişeydi ama buda güzzel çok sağol ?!!!!!!!


Ben de o tarz yapıyordum da böyle birşey çıktı. 🎅
F
#4650
banada sexy bir imza yaparmısın Titan?
Q
Quensis ⭐ 19y
#4651
banada sexy bir imza yaparmısın Titan?


?!!!!!!!
O
#4652
Benimkisi oldumu acep 😄
Q
Quensis ⭐ 19y
#4653
Benimkisi oldumu acep :D


Yok seninkine daha bitmedi aslında daha tam başlamadım şu alev olayını beceremedim ilk deneyişimde bir dahakinde olucak inşallah. 🎅

Olunca buraya koyarım hemen. ?!!!!!!!
Q
Quensis ⭐ 19y
#4654
Benimkisi oldumu acep :D


Umarım Beğenirsin ne kadar alev varsa kullandım. 😁



O
#4655
Vay sağolasın bi de ordan ateşli avatar istesem
(Çok şeymi istedim) 😄 😄
Q
Quensis ⭐ 19y
#4656
Vay sağolasın bi de ordan ateşli avatar istesem
(Çok şeymi istedim) 😄 :D


Ateşli Avatar yaparım ama pek hoş olmuyor deneyip kayayım beğenirsen alırsın. ?!!!!!!!
O
#4657
Yok şimdi imza kırmızı avatar mavi hiç hoş durmuyor ya o bakımdan ^^
Q
Quensis ⭐ 19y
#4658
Yok şimdi imza kırmızı avatar mavi hiç hoş durmuyor ya o bakımdan ^^


Umarım Beğenrsin. 🙄



http://www.uploadgeek.com/thumbs/0/oneEyeJacKAvatcopy.png
F
#4659
banada banada 😜
Q
Quincey ⭐ 18y
#4660
ya bol brushlu güzel bir renderi olan dikkat çekici bişey .olsa iyi olur
not:render savaş,silahla veya bir yaratık olursa iyi olurç


umarım beğenirsin bayağı uğraştım. 🙄




sağol 😉

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: