hüzünlenerek anıyoruz ama ne yazıkki bizim okulumuzda anma töreni bile yapılmadı :? :!!&%&!
hangi okul o ❗
bu ne terbiyesizlik böyle..
keşke ders vakti arkadaşlarınızla 9.05 te ayaga kalkıp saygı duruşunda bulunsaymışsınız..idarecilerinize kapak olurmuş.. :?