Icerige atla
Extraloob

Atam seni arıyoruz... // 10 Kasım 1938

· 89 Yanıt · 9.3K görüntüleme · Sayfa 5 / 5
Yanıtlar
T
Tarantella ⭐ 19y
#81
hüzünlenerek anıyoruz ama ne yazıkki bizim okulumuzda anma töreni bile yapılmadı :? :!!&%&!



hangi okul o ❗
bu ne terbiyesizlik böyle..
keşke ders vakti arkadaşlarınızla 9.05 te ayaga kalkıp saygı duruşunda bulunsaymışsınız..idarecilerinize kapak olurmuş.. :?
D
drotalion ⭐ 19y
#82
atam izindeyiz, dünyanın neresinde olursak olalım, ne yapıyorsak yapalım, atam izindeyiz.
X
xeniumsss ⭐ 18y
#83
Sana Hasret Sana Vurgun Gönlümüz
Neredesin Mavi Gözlüm
Nerde Nerde Nerdesin Dost
Bu Gemi Bu Karadeniz
Sarı Saçlım Mavi Gözlüm
Nerde Nerde Nerdesin Dost

Ararım İzini Dolmabahçeden
Bir Daha Dönmezmi Bu Yola Giden
İçimde Sen ,Gözümde Sensarı Saçlım Mavi Gözlüm
Nerde Nerde Nerdesin Dost

Kurban Olam Yürüdüğün Yollara
Kara Peçe Yakışmıyor Kullara
Uyan Bak Bizim Hallara
Sarı Saçlım Mavi Gözlüm
Nerde Nerde Nerdesin Dost

Bulutlar Terinden, Dağlar Kokundan
Sarhoştur Sevdiğim Mahsuni Bundan
Bir Daha Gel, Gel Samsundan
Sarı Saçlım Mavi Gözlüm
Nerde Nerde Nerdesin Dost


Aşık Mahzuni Şerif


Seni çok özlüyoruz..ATAM İZİNDEYİZ..
C
Contes ⭐ 18y
#84
Harika Topic 😊 Atamızı Saygı İle Anıyoruz
D
DeviLeyez ⭐ 18y
#85
Harika Topic Atam Nur Icınde Yat..:( 😞 😞
C
ChrsNYC ⭐ 18y
#86
bugün tüm okul önünde atamın gençliğe hitabesini okudum ve gerçektendende gözlerim doldu
atam gösterdiğin yolda durmadan yürüyeceğiz...
T
#87
Unutmadık,unutturmayacağız
T
ThuGLorD ⭐ 18y
#88
Güzel Bir Konu Olmuş 😊
R
Rhea ⭐ 19y
#89
rahmetle anıyoruz

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: