Atatürk şüphesiz Türk tarihinin en önemli kişisiydi ondan öncede Fatih sultan mehmet ve sultan Çelebi. Çelebi ve Atatürk Türk ulusunun kurtarıcılarıdır. Atatürk herşeyi hiç yoktan düzenleyip içinden çıkılması imkansız bir durumdan Türk milletini kurtardı. O zamanların türk düşmanı ingildere devlet başkanı george bilmem ne, savaş için hazineden o kadar para çekmiş ve ingiltereye Anadoluyu vaadetmiştir tabi herkez onun peşinden gitmiş savaş kaybedilince Mcdonald nerde Boğazlar nerde Anadolu die bu georgeye sormuş georgene:"Dünyaya 100 yılda bir büyük dahi yetiştirir ve lakin o dahi Atatürk isminde Türkiyenin başına geçmiştir bu üstün zeka karşısında ne yapılsın hiç bir ordu bu zekayı yenemez diyip" görevinden istifa etmiş
Atam seni arıyoruz... // 10 Kasım 1938
· 89 Yanıt · 9.3K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 4 / 5
Yanıtlar
bütün Türk milletinin başı saq olsun ... qercekten büyün bir önderş kaybettik atam seni her zaman saygı ve Sevgi İle anıcamızdan hiç şüphen olmasın gözlerin arkanda kalmsın bu memleket önce allaha sonra bize emanet
nedense bu Devlet senin gibi dilini bile düzgün kullanamayan insanlara kalırsa fazla uzun ayakta kalmaz gibi gelior sen git ilk önce Atatürk'ün bize vaadettiği bu güzel dili düzgün kullan.
sana küfür ederim isterlerse banlasınlar
-
T
Tarantella
⭐ 19y
bütün Türk milletinin başı saq olsun ... qercekten büyün bir önderş kaybettik atam seni her zaman saygı ve Sevgi İle anıcamızdan hiç şüphen olmasın gözlerin arkanda kalmsın bu memleket önce allaha sonra bize emanet
eger TÜRKÇE konuşursan yazı ve konuşma dilinde,bu milletin sen ve senin gibi gençlere de emanet oldugunu daha rahat anlarız.
atamızı çok arıyoruz nur içinde yatsın
Konu için çok teşekkürler çok güzel bir çalışma olmuş
Konu için çok teşekkürler çok güzel bir çalışma olmuş
T
TitusPullo
⭐ 19y
@Style`
1 hafta uzaklaştırıldı!
1 hafta uzaklaştırıldı!
Style neden uzaklaştırıldıki asıl doblo2004 ün uzaklaştırılması lazım.
umarım ATATÜRK ün hala ölmediğini bilmeyininiz yoktur ATATÜRK ne de olsa düşünceleri ve vatanı uğruna yaşamış bir önderdi düşünceleri yaşadığı sürece kendiside sonsuz olacaktır
Adanalı değil ama Adanalı kadar sıcak kanlı, Bizim mayamızdan bizim kumaşımızdandı Mustafa Kemal. İnsan üstü değildi Atatürk ,Tam insandı."
Adanalı değil ama Adanalı kadar sıcak kanlı, Bizim mayamızdan bizim kumaşımızdandı Mustafa Kemal. İnsan üstü değildi Atatürk ,Tam insandı."
H
H@K@NCH3SS
⭐ 18y
özellikle exl logosu çok güzel olmuş emeğine sağlık
H
H@K@NCH3SS
⭐ 18y
Ayrıca forumda değişiklik olmuş...
Alt forumlarda..=)
Alt forumlarda..=)
özellikle exl logosu çok güzel olmuş emeğine sağlık
Ayrıca forumda değişiklik olmuş...
Alt forumlarda..=)
❓ ❓ ❓
Arıyoruz...
Anıyoruz...
Anıyoruz...
Arıyoruz seni atam . Çağdaşlıktan , bilimden uzaklaştırılmak istenen Türkiye'nin bekçileriyiz.
D.N : Logo süper olmuş.
D.N : Logo süper olmuş.
Rahmetle anıyoruz ...
Nur içinde yat ...
J
JuNioRKinG
⭐ 19y
Benim naciz vucudum bir gün toprak olacakdır .
Fakat TÜRKİYE CUMHURİYETİ ebediyen yaşıyacakdır . Dedi ULU ÖNDER M.KATATÜRK
O milletine güvendi öüne gelen engelleri aşmasındaki en büyük taktiği .'' Acaba başarısız olurmuyum düşencesi değilde ne gibi engelllerle karşılaşırımdı '' Yılmadan üstüne yürüdü yaşadığı kötü olaylar üst üste geldi .
ESİR OLMUŞ BİR MİLLETİ 4 BÜYÜK DEVLETTEN ÇEKİP ALIP ÇAĞDAŞ LAİK TÜRKİYEYİ KURDU
O SADECE BİZİM LİDERİMİZ OLMADI BELLİ BAŞLI BÜTÜN DEVLETLER ONUN İZİNDEN GİTTİ
EN BÜYÜK ESERİ CUMHURİYETİ KURMAK OLDU .
TÜRKİYE CUMHURİYETİNİ ŞERİHATTAN PEÇEDEN VE KADININ GÜCSÜZ OLDUĞU BİR TOPLUMDAN KURTARDI
KADINLARA ÖZGÜRLÜĞÜ VE EŞİTLİĞİ GETİRDİ
MEDENİYETİ KURDU.
HAYATINI ÜLKESİNE ADADI .
M.K ATATÜRK E 2 ŞIK SUNULDU Komutanlığı bırakıp avrupaya git denildi . Çünkü ATATÜRK ün nasıl biri olduğunun farkına varmışlardı ama o yılmadı . Ülkesine bakdı ve o insanların KOCAMAN KALPLERİ olduğunu gördü ve çalışmalarına başladı
700 yıllık tarihi olan osmanlı çökmüşdü ülke artık nerdeyse yabancıların eline geçmişdi. Yılmadı savaşdı
ATATÜRK ü diğer komutanlar dan ayıran özeliği şuydu : HER DAYİM ORDUSUNUN BAŞINDAYDI . Diğer komutanlar gibi savaşı dışardan yönetip çayını yudumluyabilridi ama o bunu yapmadı ordusunun başında olup komuta etti .
Ve ATATÜRK savaşda ne yapmışki diyenlere şu sözü söylemek isterim HİÇ BİR ZAMAN BAŞSIZ VUCUT OLMAZ . BAŞ OLMAZSA VUCUT NE YAPICAĞINI BİLEMEZ.
Azdan çoğu başardı 1 yudum askerle dünyanın en iyi teknolojisine sahit 4 ülkeyi yenilgiye uğrattı .
Ve en sonunda ne oldu biliyormusunuz .
TÜRKİYE CUMHURİYETİNİN KURUCUSU OLDU . 100 yılın en büyük adamı seçildi.
HERKEZE BOYUN EYEN OSMANLININ YERİNE
DÜNYA nın en büyük komutanlarını cumhur başkanlarını ayağına çağırabilen bi ülke yarattı .
VE BİZLERE GÜVENDİ .
BİZE EMANET ETTİ BİZDE ATAMIZA Bİ SÖZ VERDİK ....
YERLER GÖKLER TİTREDİ
ATAM SEN RAHAT UYU .
SENİN İLKELERİNİN DOĞRULTUSUNDA GİDECEĞİMİZE VATANIMIZI MİLLETİMİZİ CANIMIZ PASINA KORUYACAĞIMIZA NAMUSUMUZ ÜZERİNE SÖZ VERİYORUZ ...
Türkiye cumhuriyeti
Şeyhler , dervişler
Muritler , Meczublar
Memleketi olamaz
En doğru ve en hakiki
Tarikat Medeniyet
Tarikatıdır .
M.K ATATÜRK
- Resim Silinmiş.
Fakat TÜRKİYE CUMHURİYETİ ebediyen yaşıyacakdır . Dedi ULU ÖNDER M.KATATÜRK
O milletine güvendi öüne gelen engelleri aşmasındaki en büyük taktiği .'' Acaba başarısız olurmuyum düşencesi değilde ne gibi engelllerle karşılaşırımdı '' Yılmadan üstüne yürüdü yaşadığı kötü olaylar üst üste geldi .
ESİR OLMUŞ BİR MİLLETİ 4 BÜYÜK DEVLETTEN ÇEKİP ALIP ÇAĞDAŞ LAİK TÜRKİYEYİ KURDU
O SADECE BİZİM LİDERİMİZ OLMADI BELLİ BAŞLI BÜTÜN DEVLETLER ONUN İZİNDEN GİTTİ
EN BÜYÜK ESERİ CUMHURİYETİ KURMAK OLDU .
TÜRKİYE CUMHURİYETİNİ ŞERİHATTAN PEÇEDEN VE KADININ GÜCSÜZ OLDUĞU BİR TOPLUMDAN KURTARDI
KADINLARA ÖZGÜRLÜĞÜ VE EŞİTLİĞİ GETİRDİ
MEDENİYETİ KURDU.
HAYATINI ÜLKESİNE ADADI .
M.K ATATÜRK E 2 ŞIK SUNULDU Komutanlığı bırakıp avrupaya git denildi . Çünkü ATATÜRK ün nasıl biri olduğunun farkına varmışlardı ama o yılmadı . Ülkesine bakdı ve o insanların KOCAMAN KALPLERİ olduğunu gördü ve çalışmalarına başladı
700 yıllık tarihi olan osmanlı çökmüşdü ülke artık nerdeyse yabancıların eline geçmişdi. Yılmadı savaşdı
ATATÜRK ü diğer komutanlar dan ayıran özeliği şuydu : HER DAYİM ORDUSUNUN BAŞINDAYDI . Diğer komutanlar gibi savaşı dışardan yönetip çayını yudumluyabilridi ama o bunu yapmadı ordusunun başında olup komuta etti .
Ve ATATÜRK savaşda ne yapmışki diyenlere şu sözü söylemek isterim HİÇ BİR ZAMAN BAŞSIZ VUCUT OLMAZ . BAŞ OLMAZSA VUCUT NE YAPICAĞINI BİLEMEZ.
Azdan çoğu başardı 1 yudum askerle dünyanın en iyi teknolojisine sahit 4 ülkeyi yenilgiye uğrattı .
Ve en sonunda ne oldu biliyormusunuz .
TÜRKİYE CUMHURİYETİNİN KURUCUSU OLDU . 100 yılın en büyük adamı seçildi.
HERKEZE BOYUN EYEN OSMANLININ YERİNE
DÜNYA nın en büyük komutanlarını cumhur başkanlarını ayağına çağırabilen bi ülke yarattı .
VE BİZLERE GÜVENDİ .
BİZE EMANET ETTİ BİZDE ATAMIZA Bİ SÖZ VERDİK ....
YERLER GÖKLER TİTREDİ
ATAM SEN RAHAT UYU .
SENİN İLKELERİNİN DOĞRULTUSUNDA GİDECEĞİMİZE VATANIMIZI MİLLETİMİZİ CANIMIZ PASINA KORUYACAĞIMIZA NAMUSUMUZ ÜZERİNE SÖZ VERİYORUZ ...
Türkiye cumhuriyeti
Şeyhler , dervişler
Muritler , Meczublar
Memleketi olamaz
En doğru ve en hakiki
Tarikat Medeniyet
Tarikatıdır .
M.K ATATÜRK
- Resim Silinmiş.
Arıyoruz...
Anıyoruz...
+1907
Rahmetle anıyoruz ...
Nur içinde yat ...
S
StickControl
⭐ 19y
hüzünlenerek anıyoruz ama ne yazıkki bizim okulumuzda anma töreni bile yapılmadı :? :!!&%&!
Saygıyla Anıyoruz.
Mekanı Cennet Olsun !
Mekanı Cennet Olsun !
İleride Halkımızın Bunca İbret verici Tecrübeden Sonra Gercek dindarlarla, Din tüccar ve Aktörlerini ayırt edeceğini Ümit Ederim.Yoksa hep böyLe geri ve ezik kalırız...
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap